Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه استقلال تلاش می کند تا بخشی از مطالبات بازیکنانش را پرداخت کند.

طرفداری- مدیرعامل استقلال می‌گوید مشکل پرداخت مطالبات بازیکنان در شرف حل شدن است.

امیرحسین فتحی،‌ مدیرعامل باشگاه استقلال در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه قرار بوده تا امروز به بازیکنان پرداختی داشته باشد، گفت:

قرار نبوده که تا امروز به آن‌ها پرداختی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار بود بخشی از مطالبات را پرداخت کنیم که در شرف حل این مشکل هستیم.

او همچنین درباره پرونده پرو پجیچ که در نهایت با تصمیم فیفا حل شد، توضیح داد:

فیفا حکم داده که این پول را پرداخت کند و در حال طی شدن تشریفات لازم برای انجام این کار است. فیفا در نامه‌ای که به فدراسیون فوتبال هم ارسال کرد، اعلام کرد که طلب پرو پجیچ با توجه به تصمیمات موجود در این نامه، پرداخت شده فرض می‌شود. مشکل اصلی ما در این ماجرا، مشکل حقوقی و قضایی‌اش بود که باشگاه متحمل کسر امتیاز و محرومیت از نقل و انتقالات نشود که خدا را شکر این مشکل را حل کردیم.

مدیرعامل استقلال افزود:

این که وکیل پرو پجیچ تاکنون طلب این بازیکن را گرفته یا نه، در جریان نیستم چون فیفا عمل پرداخت به این بازیکن را بر عهده گرفته است. در واقع، فیفا طرف حساب پرو پجیچ است.

فتحی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا محمدرضا ناصری که صحبت‌هایی مبنی بر حضورش در استقلال مطرح است و در تمرینات تیم هم شرکت می‌کند، با آبی‌های پایتخت قرارداد امضا کرده است؟ بیان کرد:

ناصری هنوز با استقلال قرارداد نبسته است و فعلا در تمرینات شرکت می‌کند تا تصمیم نهایی را راجع به او بگیریم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۷۴۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنو و پرداخت مبلغ محکومیت سنگین!

به گزارش بورس تابناک به نقل از  نبض بورس، الیاس طهماسبی | در تاریخ ۱۰ بهمن‌ماه ۱۳۹۷ قراردادی با موضوع ارائه خدمات کارگزاری بیمه فی‌مابین شرکت بیمه تجارت نو و کارگزاری رسمی بیمه مهرآفرینان‌اسطوره‌بین‌الملل منعقد می‌گردد که در ۲۰ اسفندماه ۱۳۹۷ نیز الحاقیه‌ای درخصوص چگونگی اجرای تعهدات بیمه‌گر با توافق طرفین ضمیمه قرارداداصلی می‌شود. پس از گذشت چندین سال دو طرف بر سر تعهدات قراردادی از قبیل کارمزد خدمات انجام شده به اختلاف رسیدند که موضوع منجر به دعوی حقوقی و صدور حکم مرجع قضایی شد. پس از یک سال اجرائیه حکم صادر گردید؟ ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000J2r

دیگر خبرها

  • بنو و پرداخت مبلغ محکومیت سنگین!
  • مشکل امیرحسین زارع چیست؟
  • عضو سابق هیات مدیره استقلال افشاگری کرد؛ از حواله خودروها تا مشاوران 400 میلیونی!
  • افشاگری در خصوص حواله‌های خودرو در استقلال و قرادادهایی که نجومی شد | اتهام به فرشید سمیعی و علی خطیر
  • افشاگری از ماجرای حواله‌های خودرو، افزایش قراردادها، مشاوران ۴۰۰ میلیونی و برکناری مدیر سرشناس آکادمی/ هشدار به مالکان جدید استقلال
  • افشاگری از ماجرای حواله‌های خودرو،افزایش قراردادها، مشاوران۴۰۰ میلیونی و برکناری مدیر سرشناس آکادمی/ هشدار به مالکان جدید استقلال
  • نامه‌ای که دردسرساز شده است؛ باشگاه استقلال به دنبال گرفتن امضا از بازیکنان در تعطیلات
  • مشکل تامین برق روستای سیل زده«تختان» دهلران حل شد
  • قرارداد سث رالینز با WWE تمدید شد
  • قیمت محمد محبی برای بازگشت به استقلال مشخص شد