Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-03@14:11:37 GMT

خودروی سرقتی در محوراسفراین- سبزوار کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۷۴۷۹۵

خودروی سرقتی در محوراسفراین- سبزوار کشف شد

خراسان شمالی- رئیس پلیس راه خراسان شمالی از کشف یک دستگاه خودروی تیبا سرقتی در محور"اسفراین- سبزوار" خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا حسین زاده با علام این خبر گفت: برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر عبور یک دستنگاه خودروی سرقتی در محور اسفراین به سبزوار بلافاصله عوامل پلیس راه مستقر در این محور طرح مهار را اجار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه ماموران در حین اجرای این طرح خودروی مورد نظر را مورد شناسایی قرار دادند، افزود: راننده خودروی سرقتی به دستور ماموران توجه نکرده و بلافاصله از محل متواری می شود.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ماموران با هماهنگی مقام قضائی اقدام به تعقیب خودروی مورد نظر کردند، یاد آور شد: ماموران در نهایت خودروی مورد نظر را در حوالی یکی از روستاهای حاشیه جاده در این محور متوقف کردند.

سرهنگ حسین زاده با بیان اینکه در این رابطه راننده خودرو دستگیر و برای تشکیل پرونده به مقر انتظامی انتقال شد، تصریح کرد: این فرد به همراه خودروی سرقتی برای انجام اقدامات بعدی تحویل پاسگاه انتظامی ایرج شد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: شناسایی محور اسفراین سبزوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۷۴۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برادرکُشی در مشهد به دلیل اختلافات مالی

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد چراغ اظهار کرد: دوشنبه شب هفته جاری در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر مرگ مشکوک مردی جوان در بیمارستان طالقانی مشهد، ماموران انتظامی در محل حاضر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد بیان کرد: با حضور ماموران در بیمارستان و در تحقیقات اولیه مشخص شد، فرد ۳۱ ساله به علت اختلافات خانوادگی برادر ۳۷ ساله خود را در شهرک غرب مشهد با شلیک سلاح گرم مجروح کرد که به رغم تلاش تیم‌های پزشکی، این فرد جان خود را از دست داد.

وی ادامه داد: متهم به قتل دستگیر شد و تحقیقات تکمیلی در این خصوص با دستور مقام قضایی ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • دستگیری یک قاچاقچی چوب در سوادکوه
  • کشف پنج دستگاه خودرو سرقتی از مخفیگاه باند سارقان
  • سارق احشام در دام پلیس نکا
  • کشف پارچه قاچاق در خرمشهر
  • برادرکُشی در مشهد به دلیل اختلافات مالی
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در تبریز
  • 2 کشته بر اثر برخورد خودروی شوتی با اتوبوس در محور نهبندان-زاهدان 
  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی
  • ناکامی قاچاقچی در انتقال ۴۲۴ کیلو تریاک