Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-27@16:53:00 GMT

خالکوبی مشهود مانع صدور گواهینامه است

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۷۵۲۱۰

به گزارش ایلنا، سرهنگ موسوی‌پناه رئیس دایره آموزش همگانی پلیس راهور فاتب با اعلام خبر فوق اظهار داشت: چنانچه فردی دارای خالکوبی‌های مشهود و نامتعارف باشد، این امر مانع از صدور گواهینامه برای وی می‌شود.

 رئیس دایره آموزش همگانی پلیس راهور فاتب تصریح کرد: چنانچه فردی خالکوبی‌های مشهود و نامتعارف مانند ودزنی بر تن داشته باشد، باید از نظر احتمال به برخی اختلالات روانی تاثیرگذار در رانندگی مورد بررسی و ارزیابی روانشناسان قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از بررسی و ارزیابی روانشناسان چنانچه فرد متقاضی صدور گواهینامه موفق به گذراندن صحیح ارزیابی‌ها و بررسی‌ها شود می‌تواند گواهینامه خود را با تایید روانشناسان دریافت کند.  

موسوی‌پناه از خانواده‌ها خواست تا با نظارت بر رفتار نوجوانان و کشاندن آنان در آغوش گرم خانواده از ارتکاب آنان به چنین رفتارها و خودزنی‌هایی بر روی بدن خود فرزندان خود جلوگیری کنند.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۷۵۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل سه نفر از اعضای خانواده در شادگان

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سرهنگ سید قاسم موسوی با اعلام این خبر اظهار کرد: روز گذشته (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی در کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان با اشاره به اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی نیز انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

سرهنگ موسوی بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل سه نفر از اعضای خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان ‌
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان ‌
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون‌ آموزگاری»
  • چطور یک روزه گواهینامه موتورسیکلت بگیریم؟
  • امدادرسانی به ۲۸ خانواده سیل‌زده گلستانی