Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-05@20:34:54 GMT

علوی: وزارت اطلاعات برای خودی‌ها امنیت‌آور است

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۷۵۴۷۴

علوی: وزارت اطلاعات برای خودی‌ها امنیت‌آور است

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات حجت الاسلام دکترسید محمود علوی روز سه شنبه مورخ 15 مرداد 1398 در همایش ائمه جمعه استان اصفهان گفت: اقدامات تأمین امنیت را تعطیل بردار ندانست و گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) در عرصه های مختلف به توفیقات خوبی رسیدند که بیان آن خوشحال کننده است و در مناسبت های مختلف به تصمیم سازان نظام ارائه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزیر اطلاعات افزود: حکومت برای مردم تشکیل می شود و بر اساس فرهنگ اسلامی، امنیت، عدالت، کرامت، معیشت و حرمت باید برای همه آحاد جامعه تأمین شود بنابراین سرلوحه اقدامات وزارت اطلاعات از همان ابتدا تا کنون سه اصل شرع، قانون و اخلاق قرار گرفته است.

علوی گفت: در فعالیت های اطلاعاتی کار باید در چارچوب شرع باشد و این گونه عمل کردن موجبات آسیب را فراهم نمی کند و آمیختن اقدامات اطلاعاتی با اخلاق پیش برنده کارهاست.

وزیر اطلاعات آینده پژوهی و پیشگیری از بحران و جلوگیری از تبدیل بحران ها به مسائل اجتماعی و سیاسی و اطلاع رسانی به مسئولان را مهم ترین وظایف سربازان گمنام امام زمان(عج) دانست و افزود: اسم وزارت اطلاعات برای خودی ها رعب آور نیست بلکه تروریست ها و دشمنان باید از هیمنه سربازان گمنام امام زمان(عج) بترسند.

علوی با اشاره به نمونه هایی از اقدامات و موفقیت های وزارت اطلاعات گفت: بسیاری از مأموریت های وزارت اطلاعات قابل بیان نیست اما به صورت حرفه ای متقن و مستند انجام می شود.

وزیر اطلاعات اقدامات دانش پایه اطلاعاتی، تقویت امکانات فنی و عملیاتی، افزایش دانش آموختگان دانشگاه تخصصی را از جمله فعالیت های انجام شده در دولت یازدهم و دوازدهم بیان کرد و گفت: اکنون وزارت اطلاعات در بین سرویس های اطلاعاتی جهان در جایگاه ممتاز قرار دارد.
حجت الاسلام علوی بر شناسایی عوامل نفوذی تأکید کرد و افزود: به لطف خدا سربازان گمنام امام زمان (عج) در شناسایی این افراد دارای تخصص حرفه ای هستند و اقدامات آنان را زیر ذره بین دارند. 
 

فارس

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: وزیر اطلاعات امنیت علوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۷۵۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت اعضای یک شرکت هرمی کلاهبردار در شهریار

 سردار مهدی کرمی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به مبارزه با جرائم اقتصادی و کلاهبرداری در شهرستان، اظهار داشت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت اعضای یک شرکت هرمی در شهر فردوسیه شهریار، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی غرب استان تهران قرار گرفت.

مأموران پلیس امنیت عمومی غرب استان تهران با انجام اقدامات اطلاعاتی، دفتر شرکت‌های هرمی را شناسایی و با هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام و ۲۸ نفر از اعضای این شرکت را دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران با بیان اینکه برخی اقلام شامل کامپیوتر، لپ‌تاپ و جزوات و کتابچه‌های آموزشی مربوط به شرکت‌های هرمی از مخفیگاه متهمان کشف شد، تصریح کرد: این افراد که عمدتاً از اتباع بیگانه بودند با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند.

کرمی با اشاره به اینکه سرگروه‌های شرکت‌های هرمی با وعده‌های پوشالی برای کسب درآمد و اشتغال به جذب افراد به‌ویژه جوانان در این شبکه‌ها و شرکت‌های خیالی اقدام می‌کنند، خاطرنشان کرد: این‌گونه اقدامات مجرمانه با تولید و کارآفرینی در تضاد بوده و اشتغال و حرکت اقتصادی جامعه را مختل می‌کند که حل این معضل هوشیاری بیشتر افراد را می‌طلبد.

منبع: رکنا

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • بازداشت اعضای یک شرکت هرمی کلاهبردار در شهریار
  • جزئیات دستگیری اعضای چند تیم تروریستی توسط اطلاعات سپاه
  • متلاشی شدن چند تیم تروریستی در استان کرمان طی سال گذشته
  • تیم‌های تروریستی زیر ضربه سربازان گمنام امام زمان(عج)
  • دستگیری اعضای چند تیم تروریستی در کرمان توسط سربازان گمنام امام‌زمان(عج)
  • دستگیری اعضای چند تیم تروریستی در استان کرمان توسط سربازان گمنام امام‌زمان(عج)
  • چندین تیم تروریستی زیر ضربه سربازان گمنام امام زمان (عج)
  • مقام اطلاعاتی اوکراین: اوضاع در خط مقدم از زمان آغاز جنگ هم سخت‌تر است
  • واکنش کاردار ایران به اظهارات وزیر دفاع انگلیس
  • سابقه جمع‌آوری اطلاعات صهیونیست‌ها از ایران + فیلم