Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-02@14:04:39 GMT

حمله هنرمندان به ترامپ

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۷۵۶۰۳

حمله هنرمندان به ترامپ

در روزهای اخیر انتقادها به سیاست‌های ترامپ یک بار دیگر شدت گرفت و همزمان با تیراندازی‌ در نقاط مختلف آمریکا و کشتار بیش از ۳۰ نفر و زخمی‌شدن ده‌ها تن بار دیگر به اوج رسید. منتقدان او معتقدند ترامپ همانند اکثر جمهوری‌خواهانی که به این مقام رسیده‌اند با توجه به رابطه خوبی که با صاحبان سرمایه به ویژه تولید‌کنندگان اسلحه‌ دارد مدافع آزادی فروش و حمل اسلحه توسط مردم عادی است؛ موضوعی که به عقیده مخالفانش یکی از عوامل اصلی خشونت‌ها و کشتارهای خیابانی به‌شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از حمله روز شنبه در والمارت در غرب تگزاس و تیراندازی یکشنبه در اوهایو تعداد زیادی از هنرمندان عرصه‌های مختلف به این وقایع عکس‌العمل نشان داده‌اند و انگشت اتهام را به سوی ترامپ نشانه رفته‌‌اند و برای این کار به سخنان نژادپرستانه و نفرت‌پراکنانه او نیز استناد کرده‌اند تا شاید وی و دیگر سیاستمداران را وادار به تغییر رویه کنند. به گزارش خبرگزاری مهر، ریحانا، خواننده مشهور در همین راستا در صفحه شخصی‌اش در توییتر نوشته است: «تصور کنید در دنیایی که دستیابی به اسلحه AK-۴۷ راحت تر از گرفتن ویزا باشد! تصور کنید در دنیایی که دیوار می‌کشند تا تروریسم را در آمریکا نگه دارند!!!! و در توییتر هشتگ‌های تروریست‌های‌ترامپ و تروریسم سفید ترند می‌شود... شایسته نیست هیچ کسی این طوری بمیرد؛ هیچ کسی....»

جولین مور، بازیگر برنده اسکار نیز در این باره نوشت: «وقتی من دیشب داشتم می‌خوابیدم، صدها داوطلب به دنبال تیراندازی وحشتناک در ال‌پاسو، داشتند در واشنگتن راهپیمایی می‌کردند و وقتی من از خواب بیدار شدم، یک تیراندازی تراژیک دیگر در دیتون رخ داده بود. دیگر کار از خشم گذشته و ضرورت دارد پایان خشونت اسلحه جایگزین آن شود.» جان لجند، چهره مشهور دنیای موسیقی که هرگز نگاه منفی‌اش نسبت به ترامپ را پنهان نکرده است، در یکی از توییت‌هایش گفته است: «باید اسلحه‌های جنگ را از خیابان‌ها بیرون کشید و با ایدئولوژی شیطانی ملت‌گرایی سفید که الهام‌بخش بسیاری از این رفتارهای تروریستی است، مبارزه کرد.» وی تاکید کرد: «رئیس‌جمهور مرتب الهام‌بخش قاتلان می‌شود. خود او بخشی از مشکل است.»

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۷۵۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسرت ۵۲ ساله اپه و فلوره ایران برای بازگشت به المپیک

 به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، شمشیربازی ایران در اسلحه‌های اپه مردان و زنان، فلوره مردان و زنان و سابر زنان دنبال سهمیه المپیک پاریس بود که در هیچ‌کدام موفق به گرفتن سهمیه نشد.

محمد اسماعیلی تنها بازیکن ایرانی بود که در انتخابی المپیک قاره آسیا تا نزدیکی گرفتن سهمیه المپیک پیش رفت اما در مرحله نیمه نهایی شکست خورد و با وجود گرفتن مدال برنز مشترک اما از رسیدن به سهمیه المپیک در اسلحه اپه بازماند.

اپه و فلوره ایران آخرین باری که توانستند سهمیه بگیرند در المپیک ۱۹۷۶ مونترال بود و با توجه به اینکه در المپیک ۲۰۲۴ پاریس هم سهمیه به دست نیامد این حسرت تا المپیک ۲۰۲۸ لس‌آنجلس ۵۲ ساله می‌شود.

اپه پتانسیل نتیجه گرفتن دارد

حامد صداقتی، سرمربی تیم اپه ایران، در مورد نرسیدن به سهمیه المپیک بیان کرد: نتیجه‌ای که محمد اسماعیلی گرفت، نزدیک‌ترین قدمی بوده که در اسلحه اپه به سمت گرفتن سهمیه المپیک برداشته شده است. اسماعیلی به دلیل کم‌لطفی برخی دوستان مدتی از تمرین و مسابقات دور بود و زمانی که برگشت در مسابقات انتخابی المپیک با تمام توان و غیرتش بازی کرد و با اختلاف یک ضربه نتیجه را واگذار کرد. در واقع جای امیدواری برای آینده اپه وجود دارد.

صداقتی در پاسخ به این پرسش که آیا اردوهای داخلی و مسابقات بین المللی به اندازه کافی برای حضور در انتخابی المپیک داشتند؟ تاکید کرد: مسابقات و اردوهای داخلی را داشتیم و به کمپ بین المللی گرجستان رفتیم و با تیم‌ها و بازیکنان قوی تمرین کردیم. یک کمپ و مسابقه هم در آلمان برنامه‌ریزی کرده بودیم اما به بازیکنان ویزا ندادند. اگر به آلمان می‌رفتیم تجربه خوبی در آستانه انتخابی المپیک بود.

سرمربی اپه در مورد آینده این اسلحه گفت: همیشه جا برای بهتر شدن و پیشرفت است اما محمد اسماعیلی و تیم اپه نشان دادند پتانسیل گرفتن نتیجه را دارند. تیم اپه با سرمایه‌گذاری و توجه بیشتر در دوره بعد المپیک راحت‌تر به سمت سهمیه المپیک می‌رود. سعی می‌کنیم تیم خوبی را در اسلحه اپه داشته باشیم. برنامه‌ریزی ما بلندمدت است و امیدواریم در نهایت بازیکنان به حقشان برسند.

دیگر خبرها

  • حمله مسلحانه به هنگ مرزی کردستان؛ یک سرباز به شهادت رسید/ عکس
  • حمله مسلحانه به هنگ مرزی | یک مرزبان در کردستان به شهادت رسید
  • ترامپ: دانشجویان را «شستشوی مغزی» دادند
  • حمله هولناک دسته‌جمعی مسلحانه به یک پزشک در خوزستان
  • حسرت ۵۲ ساله اپه و فلوره ایران برای بازگشت به المپیک
  • کشته شدن ۲ سرباز رژیم صهیونیستی در حمله خودی
  • ترامپ از نتانیاهو ابراز نارضایتی کرد
  • گردشگر ترکیه‌ای با چاقو به یک پلیس صهیونیست حمله کرد
  • کشته شدن ۴ مامور پلیس در کارولینای شمالی
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟