Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد اسلامی بعد از ظهر سه شنبه در حاشیه مراسم بهره بردرای از یک فروند شناور مسافری جدید در جزیره قشم افزود: تکمیل راه‌های بشاگرد در حرکتی جهادی محقق خواهد شد تا روند محرومیت زدایی از این منطقه تسریع و تسهیل گردد.

وی همچنین از توافق استانداری هرمزگان و سازمان منطقه آزاد قشم برای تکمیل پل خلیج فارس در قالب سرمایه‌گذاری خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی وزیر راه و شهرسازی، این طرح به دلیل مسائل زیست محیطی و تغییرات بوجود آمده در مطالعات مهندسی متوقف شده بود.

اسلامی ادامه داد: انتظار می رود باتوجه به مذاکرات انجام شده و به سرانجام رسیدن این مذاکرات در زمان تعیین شده، تکمیل پل خلیج فارس از سرگرفته شود.

وی از این پل به عنوان نماد پیشرفته مهندسی برای اتصال جزیره قشم به سرزمین اصلی نام برد.

شناور جدید «الماس قشم یک» با ظرفیت حمل ۱۵۸ نفر مسافر روز سه شنبه با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در قشم به ناوگان مسافری دریایی هرمزگان افزوده شد.

شناور (الماس قشم یک) به سفارش شرکت تعاونی مسافری خیبر قشم و از محل تسهیلات سازمان بنادر و دریانوردی درمدت زمان ۱۶ ماه ساخته شده است.

شناور الماس قشم یک از امکان دریانوردی با سرعت ۲۲ گره دریایی (حدود۴۰ کیلومتر برساعت) در مسیرهای مسافری برخوردار است و زمان رفت وآمد بین سرزمین اصلی با جزایر را از یک ساعت به حدود ۴۵ دقیقه کاهش می‌دهد.

عفیفی پور ادامه داد: با پیوستن این شناور جدید ساخت داخل به ناوگان دریایی هرمزگان، تعداد شناورهای مسافری مسیرهای دریایی بین جزیره قشم به بندرعباس و جزایر هرمز و لارک به ۳۹ فروند با ظرفیت ۴ هزار و ۱۰۰ نفر صندلی افزایش یافت.

۲۰۹۴/۷۱۹۵/۶۰۴۸

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف خلیج فارس زیست محیطی سازمان بنادر و دریانوردی سرمایه گذاری وزیر راه و شهرسازی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۷۵۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر یک روزه رئيس سازمان زندان های کشور به بشاگرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس؛ غلامعلی محمدی در سفر یک روزه به شهرستان بشاگرد، با حضور در نشست دادگستری این شهرستان افزود: راه میناب به بشاگرد در ۷ نقطه نیاز به پل دارد ، زیرا با هر سیلاب مسیر بسته می‌شود.
وی گفت: این موضوع در نشست با رئیس قوه قضائیه در بندرعباس بررسی می شود.

بیشتر بخوانید؛ لازمه فسادزدایی نظارت هوشمند است
رئيس سازمان زندان های کشور گفت: نبود اداره اسناد و املاک مشکل دیگر شهرستان بشاگرد است و مردم اکنون برای رسیدگی به این امور به شهرستان جاسک مراجعه می کنند.
غلامعلی محمدی افزود: نیاز است سازمان ثبت املاک و اسناد نسبت به استقرار آن در بشاگرد اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • سفر یک روزه رئيس سازمان زندان های کشور به بشاگرد
  • ◄ ایجاد طرح جامع بندر شهید حقانی به عنوان قطب مسافری و تفریحی
  • فعالسازی خط مسافری دریایی خرمشهر به بصره
  • رئیس سازمان زندانهای کشور عازم بشاگرد شد
  • هرمزگان بارانی می‌شود
  • ۶۶۰ هزار مسافر در بنادر شرق هرمزگان جابه‌جا شد
  • ماجرای کسی که شهر بشاگرد را از گمنامی درآورد | تقدیر رهبر انقلاب از حاج عبدالله والی | تصاویر
  • ۲ عملیات موفق امدادرسانی در آب های بوشهر و خارگ انجام شد
  • خط مسافری دریایی خرمشهر - بصره به زودی راه‌اندازی می‌شود
  • شمارش معکوس راه اندازی خط مسافربری دریایی خرمشهر به بصره