Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد از برپایی نخستین نمایشگاه «جهیزیه و ازدواج آسان» در شهرهای یاسوج و گچساران خبر داد و گفت: تهسل ازدواج جوانان از مهمترین اهداف اجرای این نمایشگاه است. ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۰ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

داریوش دیودیده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج اظهار داشت: در راستای تفاهم نامه منعقد شده بین وزارت صنعت، معدن و تجارت و ورزش و جوانان نخستین نمایشگاه «جهیزیه و ازدواج آسان» در شهرهای یاسوج و گچساران برپا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده  نخستین نمایشگاه «جهیزیه و ازدواج آسان» در یاسوج از 21 تا 25 مردادماه و در گچساران 28 مردادماه تا یکم شهریورماه دایر است.

دیودیده با اشاره به اینکه به دلیل مشکلات اقتصادی بدون شک برخی جوانان در تامین جهیزیه با مشکل روبه‌رو هستند، ابراز کرد: با مشارکت و همکاری اداره کل ورزش و جوانان این نمایشگاه با هدف کمک به ازدواج جوانان اجرایی می‌شود.

به نام ازدواج به کام کاسبان؛ فاصله دور نمایشگاه ازدواج قم با ازدواج آسان+تصاویرسادگی ازدواج و مهریه فاطمه زهرا(ع) در بیان رهبر انقلابرهبر انقلاب در دیدار جمعی از زوج‌های جوان: شکرگزار نعمت ازدواج باشید/افزایش فرزند باید به‌صورت یک فرهنگ درآید

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه تولیدکنندگان برتر کشور در این نمایشگاه حضور دارند، افزود: تولیدکنندگان به دلیل دریافت نکردن هزینه مازاد غرفه‌ها،  محصولات خود را با 20 درصد تخفیف و به صورت شرایطی به زوج‌های جوان عرضه می‌کنند.

دیودیده با اشاره به اینکه طبق تفاهم صورت گرفته وزارت صنعت، معدن و تجارت با وزارت ورزش و جوانان نمایشگاه «جهیزیه و ازدواج آسان» به صورت مستمر برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده در شهر گچساران به هفت نفر از زوج‌های جوان جهیزیه و در شهر یاسوج نیز به هشت نفر وجه نقد برای خرید جهیزیه اهدا می‌شود.

انتهای پیام/ش

R41452/P/S6,69/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۷۵۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طراوت باران بهاری به طبیعت کهگیلویه و بویراحمد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۳ کشته و ۲ مصدوم در تصادف محور یاسوج به بابامیدان
  • طراوت باران بهاری به طبیعت کهگیلویه و بویراحمد
  • مصدومیت ۱۷۴ نفر در تصادفات رانندگی کهگیلویه و بویراحمد
  • اهدای جهیزیه به ۲۰۰۰ زوج کهگیلویه و بویراحمد
  • کهگیلویه و بویراحمد بهشت سرمایه‌گذاری در عرصه گیاهان دارویی؛ فرصتی که از دست می‌رود
  • کهگیلویه و بویراحمد، بهشت گیاهان داروئی؛ فرصتی که از دست می‌رود
  • اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی امید جوانان در یاسوج
  • تجلیل مسئولان از مقام شامخ معلم در کلاسهای درس
  • برپایی نمایشگاه دست ساخته‌ها دانش آموزان در گچساران
  • ازدواج آسان راه حل مسئله جوانی جمعیت است