Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-01@09:50:15 GMT

تایید حکم قصاص قاتل امام جمعه کازرون

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۷۵۷۸۵

تایید حکم قصاص قاتل امام جمعه کازرون

خبرگزاری فارس: سیدعبدالنبی نجیبی ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه دادستان دادگستری شهرستان کازرون که با حضور رئیس دادگستری استان فارس، فرماندار و مسوولان و اقشار مختلف مردم در سالن شهید عسکری کازرون برگزار شد با اشاره به نقشه منافقین در شهر انقلابی کازرون اظهار داشت: در شهرهایی که سابقه انقلابگری بیشتری دارند دشمن بیشتر لانه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون قضایی و برنامه‌ریزی دادگستری استان فارس با بیان اینکه مردم کازرون در خط ولایت هستند و اجازه نمی‌دهند این چهره نورانی را مخدوش شود، گفت: انقلابی بودن از ویژگی خاص مردم کازرون است.

وی ادامه داد: دستگاه قضایی به دو نوع جرم، اجتماعی و خاص رسیدگی می‌کند که نحوه اجرای عدالت در جرایم خاص برخورد و در جرایم اجتماعی، پیشگیری است.

معاون قضایی و برنامه‌ریزی دادگستری استان فارس از برخورد قاطع در مقابل افراد شرور و مفسدان خبرداد و گفت: در برخورد با آنها تاکید داریم و جنایتشان را بلند فریاد می‌زنیم.

نجیمی افزود: در جرایم خرد و اجتماعی به خاطر آبروی فرد نحوه برخورد دستگاه قضایی متفاوت است.

وی با بیان اینکه در جرایم خاص باید با بدبینی به آن نگاه کنیم گفت: تکلیف ما این است که با خوشبینی به هم نگاه کنیم.

معاون قضایی و برنامه‌ریزی دادگستری استان فارس دادستانی را موفق دانست که پیگیر در جرائم خاص باشد و افزود: نیاز جامعه گسترش دوستی، صلح و القا حس خوشبینی نسبت به هم است.

وی با بیان اینکه یکی از وظیفه دادستان پیشگیری است گفت: پیشگیری فرهنگی مهمترین نوع پیشگیری است.

نجیمی تصریح کرد: تجربه ثابت کرده کاری که با مردم شروع نشود ابتر می‌شود.

معاون قضایی و برنامه‌ریزی دادگستری استان فارس به پرونده شهید خرسند اشاره کرد و گفت: این پرونده به سرعت در دستگاه قضایی رسیدگی شد و حکم قصاص قاتل در دیوان‌عالی کشور مورد تایید قرار گرفته و اجرای آن تحت تعقیب است.

در این آیین از زحمات حجت‌الاسلام عبدالحسین لطفی تقدیر و مصطفی انصاری‌فرد به عنوان دادستان جدید شهرستان کازرون معرفی شد.

اخبار داغ ویدئوی چالش بطری هنرپیشه معروف ساختگی از کار درآمد! +فیلم فیلم: توضیح کارگردان «گاندو» درباره سکانس حاشیه‌‌ساز هواپیما فیلم: چالش باز کردن درب بطری به صداوسیما رسید! فیلم: خودرو گرانقیمت منشا به آتش کشیده شد! فیلم: علی ضیا روی آنتن زنده ادای احمدی‌نژاد را در آورد غارت بار تریلی توسط مردم بی فرهنگ! + فیلم

منبع: فردا

کلیدواژه: حکم قصاص قاتل امام جمعه کازرون دیوان عالی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۷۵۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کارچاق کن سابقه دار در گرگان

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان رئیس کل دادگستری گلستان گفت: این فرد قربانیان خود را از بین خانواده های زندانیان انتخاب می کرد و با این ادعا که در دادگستری نفوذ دارد و می تواند مرخصی برای مددجویان زندان بگیرد ، از آنان کلاهبرداری می کرد و بین 20 تا 30 میلیون تومان از هر فرد پول می گرفت.
حیدر آسیابی درباره نحوه شناسایی و دستگیری این  کارچاق کن گفت:  مبارزه با فساد به ویژه افرادی که آبروی دستگاه قضایی را خدشه دار می کنند یکی از برنامه های مستمر  دادگستری استان است  و در همین راستا علاوه بر پایش محیط های بیرونی و فضای داخلی حوزههای قضایی استان ، کارچاق کن ها و کارشناسان متخلفانی که سالهای گذشته دستگیر شده اند نیز،  دوره ای پایش می شوند    تا از جرایم احتمالی دوباره آنها جلوگیری شود .
حیدر آسیابی افزود: کارشناسان حفاظت و اطلاعات ارشد دادگستری استان در یکی از همین رصدها، متوجه رفت و آمدهای مشکوک این کارچاق  که چند سال پیش دستگیر و دوره محکومیت خود را گذرانده بود ، شدند و پس از چند ماه رصد،  از  فعالیت های مجرمانه او پرده برداشتند.
وی ادامه داد: این فرد دستگیر شده و با صدور قرار بازداشت موقت ، فعلا در زندان است .
رئیس کل دادگستری گلستان بار دیگر به مردم توصیه کرد: فریب مدعیان نفوذ در دستگاه قضایی را نخورند و با اعتماد به این افراد علاوه بر این که فرصت دفاع قانونی در فرآیند رسیدگی پرونده های خود را از دست ندهند ،  خسارت مالی هم نبینند.
تلفن گویای 1580  حفاظت و اطلاعات دادگستری استان گلستان در طول شبانه روز ، آماده دریافت گزارش های مردمی درباره متخلفان و کارچاق هاست.

دیگر خبرها

  • افتتاح دوره دوم کارآموزی قضایی در دادگستری استان آذربایجان غربی با ۳۹ نفر 
  • دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیش از ۱۳۰نفر 
  • امکان آزادی مشروط بابک زنجانی با تایید رییس قوه قضاییه
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • تلاش قعرنشینان برای بقا در لیگ برتر هندبال مردان
  • دستگیری کارچاق کن سابقه دار در گرگان
  • آغاز برداشت خوشه‌های طلایی از مزارع کازرون از فردا
  • دستگاه قضایی آخرین ملجأ و پناهگاه مردم است
  • نیمی از پرونده‌های قضایی گرمسار الکترونیکی شد
  • دادگاه‌های صلح در تهران ایجاد شود