Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@02:41:37 GMT

عملیات احداث مدرسه خیرساز شش کلاسه در ورامین آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۷۵۸۵۹

عملیات احداث مدرسه خیرساز شش کلاسه در ورامین آغاز شد

رئیس آموزش و پرورش جوادآباد در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: این مدرسه شش کلاسه به همت خیّرنیک اندیش سیدحسن طباطبایی و با همکاری اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان تهران احداث و طی یکسال به بهره برداری می رسد.
عباس کیوانلو افزود: این دومین پروژه خیرّساز در روستای محمدآباد است که با بهره برداری از آن، کلیه مدارس این روستا نوسازی و تجهیز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: مهمترین برنامه آموزش و پرورش بخش جوادآباد، اجرای طرح نهضت مدرسه سازی در مناطق مختلف جوادآباد است به طوری که طی سه سال گذشته، ۱۰ مدرسه در این بخش از شهرستان ورامین احداث شده است.
کیوانلو افزود: آموزش و پرورش جواد آباد از ۵۴ آموزشگاه شامل ۳۰ مدرسه ابتدایی، ۱۵ مدرسه متوسطه دوره اول، ۶ مدرسه متوسطه دوره دوم نظری و ۳ مدرسه متوسطه دوره دوم کار دانش برخوردار است که ۱۳ مدرسه ابتدایی به صورت چندپایه اداره می شود و یک معلم نقش مدیر، معلم، معاون آموزشی، معاون پرورشی، معاون اجرایی و حتی نیروی خدماتی ارائه خدمت می کند.  
وی اظهار داشت: جوادآباد، از کمترین میزان تراکم دانش آموزی در استان تهران با نرخ ۱۸.۵ برخوردار است و این مهم به دلیل پراکندگی جمعیت دانش آموزی به ویژه در مناطق روستایی است.  
رئیس آموزش و پرورش جوادآباد ورامین افزود: جوادآباد از دو مدرسه دخترانه و پسرانه شبانه روزی با امکانات بسیاری مناسب خوابگاهی و سه وعده غذای گرم برخوردار است، مدرسه پسرانه در شهر جوادآباد ویژه دوره دوم متوسطه و کار دانش و مدرسه دخترانه در روستای خاوه ویژه دوره اول متوسطه و کار و دانش شامل خیاطی، کامپیوتر و حسابداری است.  
وی گفت: در آموزش و پرورش جوادآباد ۴۴۵ فرهنگی به خدمت مشغول هستند.  
کیوانلو تصریح کرد: درصد از جمعیت ۴ هزار و ۹۵۵ نفری دانش آموزان جوادآباد را اتباع تشکیل می دهند.
بخش جوادآباد، وسیع ترین بخش استان تهران است که در ۱۲ کیلومتری بخش مرکزی ورامین و در حاشیه محور قم – گرمسار واقع شده است.
تهرام/۷۲۵۴//۱۳۴۸

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف آموزش و پرورش دانش آموزان شبانه روزی قم مدرسه قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۷۵۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت

          به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ رئیس اداره آموزش و پرورش گناباد گفت: این کلاسهای درس با مشارکت خیران و اعتبارات مدیریت آموزش و پرورش گناباد هوشمندسازی شدند.      مجید فدوی روز پنج شنبه افزود: این کلاسهای درس با مشارکت خیران و اعتبارات مدیریت آموزش و پرورش گناباد هوشمندسازی شدند.   وی ادامه داد: برای هوشمند سازی هر کلاس درس به صورت متوسط ۳۲۰ میلیون ریال هزینه شده است.   رئیس اداره آموزش و پرورش گناباد گفت: ۴۲ مدرسه در مناطق شهری و روستایی این شهرستان با مشارکت خیران و اعتبارات نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس در یک سال گذشته بازسازی شدند.   فدوی سر و سامان دادن به ۶۵ ملک مازاد آموزش و پرورش، توجه ویژه به حوزه تربیت بدنی و نصب ۶ چمن مصنوعی را از مهمترین اقدامات آموزش و پرورش گناباد در این مدت برشمرد.   کلاس های هوشمند فرصت های یادگیری بیشتری را برای دانش آموزان فراهم، فرآیند یادگیری را سرگرم کننده و به دانش آموزان کمک می کند فناوری های جدید را بهتر فرا بگیرند و در مجموع در ارتقاء بهره وری آموزشی و مشارکت پذیری آنان نقش مهمی دارند.   از مجموع ۱۷ هزار و ۶۱۴ دانش آموز که در ۹۱۱ کلاس درس و ۲۲۴ مدرسه در مناطق شهری و روستایی گناباد شاغل به تحصیل هستند، ۹ هزار و ۵۶۵ نفر در دوره ابتدایی، چهار هزار و ۷۹۶ نفر در دوره اول متوسطه و ۲ هزار و ۲۸۸ نفر در دوره دوم متوسطه هستند.   هشت هزار و ۸۳۶ نفر از دانش آموزان در مدارس دولتی، چهار هزار و ۷۹۶ نفر در مناطق روستایی، ۹۲۷ نفر در مدارس شاهد و بقیه در مدارس استثنایی و غیرانتفاعی به تحصیل اشتغال دارند.   مرکز شهرستان گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۶ طرح عفاف و حجاب در مدارس
  • افتتاح مدرسه خیرساز در منطقه پردیسان قم
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هیچ منعی برای ثبت‌نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • هیچ منع قانونی برای ثبت‌ نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • بازارچه‌ای برای آموزش اشتغال به دانش آموزان متوسطه در رشت
  • تغییر۱۰ درصد برنامه درسی دوره متوسطه اول به نفع مهارت‌آموزی
  • آئین نامه مدرسه تراز سند تحول نهایی شد