Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-04@03:39:28 GMT

خرید و فروش مصالح ساختمانی به شیوه‌ای نوین

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۷۵۸۸۵

خرید و فروش مصالح ساختمانی به شیوه‌ای نوین

آفتاب‌‌نیوز :

با توجه به پیشرفت‌های صورت گرفته، شناخت علم مصالح دارای اهمیت ویژه‌ای است که به معنی شناخت خصوصیات عمومی مواد و مصالح که شامل چگونه ساخته شدن مصالح، خواص کاربردی مصالح، مقاومت مصالح و...است.

علم مصالح و همچنین ساخت و ساز، علمی است که روز به روز در حال تغییر است، شما با مراجعه به وب‌سایت مصالح مارکت می‌توانید به اطلاعاتی کاملا به روز در زمینه مصالح، همچنین قیمت مصالح و آشنایی با فروشندگان در سراسر کشور دست یابید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وب‌سایت مصالح مارکت در بازار مدرن امروز با ارائه انواع مصالح ساختمانی و معرفی فروشندگان در سر تا سر ایران دسترسی به مصالح ساختمانی را برای شما خریداران آسان نموده و همچنین شما فروشندگان با ارائه محصول خود در این وبسایت، می‌توانید به یکی از استراتژی‌های رشد کسب و کار خود، یعنی توسعه بازار به راحتی دست یابید.

کارایی مصالح ساختمانی در صنعت ساخت و ساز

نیاز به مسکن از جمله اساسی ترین نیازهای بشر می باشد، لذا از ابتدای شکل گیری جوامع انسانی، نیاز به ساخت و ساز آغاز شده است یعنی از زمانی که بشر نیاز به داشتن سرپناه را در خود احساس کرد، ساخت سرپناه، با استفاده از شاخ و برگ و ابتدایی‌ترین مصالح آغاز گردید. در ابتدا ساخت و ساز به صورت کاملا ابتدایی بود ولی با گذشت زمان و پیشرفت جامعه انسانی، مصالح ساختمانی نیز پیشرفت های بسیار زیادی داشته است. در صنعت ساخت و ساز و در بازار امروزی برخی از مصالح ساختمانی به عنوان چسباننده یا همان ملات مورد استفاده قرار می گیرند که مهم ترین آنها سیمان می باشد که مصالح را به صورت یکپارچه به یکدیگر می چسباند و اما برخی دیگر به عنوان حائل میان دو فضا کاربرد دارند مانند بلوک سیمانی که در دیوار و یا سقف مورد استفاده قرار می‌گیرند. در ادامه به توضیحی مختصر درباره این دو مصالح ساختمانی که نقش اساسی در ساخت و ساز دارند می پردازیم.

بلوک سیمانی چیست و چه نقشی در ساخت و ساز دارد؟

بلوک سیمانی نیز جزء مصالح ساختمانی است که به عنوان جدا کننده ی فضاها در صنعت ساخت و ساز مورد استفاده قرار می گیرد. بلوک سیمانی که در اصل از ترکیب شن و ماسه و سیمان پرتلند و آب تهیه می شود جزء مصالح مصنوعی ساختمانی است که در ساخت دیوار و سقف کاربرد بسیاری دارد. بلوک سیمانی در سایز و اندازه های مختلف موجود است که اندازه آن ارتباط مستقیم با میزان بتن مصرفی در ساخت آن دارد. بلوک سیمانی جزء مصالح ساختمانی پر مصرف است که در دیوارهای باربر و غیر باربر مورد استفاده قرار می گیرد.بلوک سیمانی ساده و استاندارد باید مستطیل شکل و کاملا سالم و بدون نقض بوده و سطوح آن به گونه‌ای باشد که ملات مورد استفاده به راحتی به آن بچسبد. بلوک سیمانی دارای انواع مختلف است، مانند: بلوک سیمانی سبک، بلوک سیمانی سنگین و غیره.

سیمان چیست؟

سیمان یکی از مصالح مورد استفاده در صنعت ساختمان است که به عنوان یک ماده چسباننده مورد استفاده قرار می گیرد که باعث چسبیدن مواد متشکله و ایجاد یک جسم یکپارچه می‌شود. سیمان در اصل از ترکیب برخی مصالح و حرارت آنها به روش های متفاوت به وجود می آید و یکی از اصلی ترین مصالح مورد استفاده در سیمان، سنگ آهک و خاک رس است. سیمان دارای انواع مختلف مانند: سیمان سفید، سیمان سیاه، سیمان تیپ 1 و... است که روش های تولید متفاوت دارد. شما با مراجعه به وب سایت مصالح مارکت می توانید به اطلاعاتی کامل و به روز درباره قیمت سیمان و همچنین انواع آن دست یابید.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: مصالح ساختمانی قیمت سیمان قیمت آهن بلوک ساختمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۷۵۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۹ قطعه کبک وحشی از دست شکارچیان متخلف در سقز

ایوب شریفی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر افزود: با بررسی و تحقیقات محرمانه و رصد کامل محل اختفا، دو متخلف که اقدام به نگهداری و خرید و فروش پرندگان وحشی در مرکز نگهداری خود کرده بود شناسایی و دستگیر شدند.

وی ادامه داد: با اخذ حکم از مراجع قضائی و هماهنگی و همکاری لازم با پاسگاه و همکاری یگان حفاظت محیط زیست شهرستان در تفتیش و بازرسی از محل مذکور تعداد ۹ قطعه کبک وحشی و ۹ قفس چوبی از متهمین کشف و ضبط شد.

شریفی بیان کرد: عرضه، نگهداری و خرید و فروش پرندگان وحشی بدون اخذ مجوز از محیط زیست بر اساس قانون شکار و صید جرم است و با متخلفین برخورد قانونی می‌شود.

کبک‌ها ارزش اکولوژیکی بالایی در چرخه حیات دارند، در فصل پاییز و زمستان که حشره سن به زیر بوته گیاهانی مانند گون و درمنه روی می‌آورند کبک‌ها از این حشره تغذیه کرده و با کنترل بیولوژیکی آنکه آفت محصولات گندم و جو است کمک شایانی به حفظ کیفیت محصولات کشاورزی می‌کنند.

کد خبر 6094834

دیگر خبرها

  • تاریخچه آتش‌سوزی، پیوست ساخت‌وسازها باشد/بیمه در اسرع وقت کارشناسی را آغاز کند
  • ۴۵ روز تا ۶ ماه حبس برای خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن پرند
  • فراهم شدن شرایط جدید برای فروش برج‌های دو قلو شهرکرد
  • حداکثر شش ماه حبس برای خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن پرند
  • حداکثر ۶ ماه حبس برای خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن پرند
  • نجات ۹ قطعه کبک وحشی از دست شکارچیان متخلف در سقز
  • زاکانی در جواب انتقاد‌ها از خرید تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها از یک شرکت ساختمانی چینی: منتقدین دقت ندارند؛ این شرکت تامین کننده مالی است / تامین کننده خط ۱، ۲ و ۳ مترو هم یک بخش نظامی چین است / وزارت صمت می‌گفت امکان ندارد به شما خودرو بدهند، چون فقط به کشور‌های
  • آغاز عملیات اجرایی احداث شهرک داتیک بندرعباس
  • تکمیل ۴۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در یزد/ خرید و فروش امتیاز مسکن ملی ممنوع
  • چرا خرید عمده عطر و ادکلن وارداتی به صرفه تر است؟