Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@10:36:23 GMT

دستگیری قاتل فراری پس از ۵ ماه در کهنوج

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۷۵۹۶۶

دستگیری قاتل فراری پس از ۵ ماه در کهنوج

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ شاهپور بهرامی، فرمانده انتظامی شهرستان کهنوج گفت: پنچ ماه قبل در پی وقوع یک فقره قتل مسلحانه در این شهرستان، شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان، در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان با استفاده از منابع و با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی و اشرافیت اطلاعاتی بر منطقه، دریافتند که قاتل قصد خروج از کهنوج به مقصد بندرعباس را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ماموران پس از چند روز تلاش بی وقفه، پس از اطمینان از حضور متهم در شهرستان با هماهنگی‌های لازم وی را در یک اقدام ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ بهرامی تصریح کرد:متهم در تحقیقات و بازجویی‌های پلیس به بزه انتسابی خود و داشتن سلاح ممنوعه اعتراف کرد و از او یک قیضه سلاح ممنوعه شکاری کشف و پرونده مربوطه جهت سیر مراحل قانونی به مقامات قضائی ارجاع داده شد.

انتهای پیام/س

شناسایی و دستگیری قاتل فراری در عملیات پلیس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی اخبار اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۷۵۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران انتظامی شهرستان رودان با دریافت گزارش تیراندازی منجر به جرح با سلاح کمری توسط فردی به سمت برادرش و ایراد ضرب و جرح و متواری شدن متهم، پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران در کمترین زمان متهم متواری را در شهرستان حاجی آباد شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: متهم در بازجویی‌ها به جرم ارتکابی و وجود سه قبضه سلاح جنگی در اختیار بستگان خود اقرار کرد.
سردار علی اکبر جاویدان افزود: در بازرسی جداگانه از مخفیگاه متهم و منازل افراد مذکور، ۳ قبضه سلاح کلت کمری، سه تیغه خشاب و ۲۰ عدد فشنگ جنگی کشف و ضبط شد.

وی گفت: متهمان با تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی و با قرار بازداشت روانه زندان شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • دستگیری متهم به قتل در کمتر از ۵ ساعت در نیشابور
  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش
  • اختلافات ملکی منجر به قتل شد/ دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت
  • شناسایی ۱۶ متهم فراری در خرمشهر
  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان