Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین اسکندری روز سه شنبه در جمع خبرنگاران با گرامیداشت ۱۷ مردادماه روز خبرنگار افزود: در این شمار مراکز ۱۰ هزار دانشجو تحصیل می کنند اکه از این شمار ۵۷ درصد مقطع کارشناسی و مابقی مقطع کاردانی هستند.

وی بیان کرد: این مراکز در چهار سطح یک تا چهار فعالیت دارند که مراکز سطح یک و دو از خدمات وتسهیلات ویژه برخوردار و مراکز سطح سه وچهار نیز علاوه بر هشدار های لازم زیر نظارت جدی قرار می گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسکندری ادامه داد: راه اندازی ۲ مرکز علمی کاربردی در زیرمجموعه جهاد دانشگاهی و  یکی از مراکز دولتی واگذار شده به بخش خصوصی با قابلیت بکارگیری دانشجو در رشته های عکاسی، کامپیوتر، گرافیک و روابط عمومی در دست پیگیری است که انتظار می رود تا مهرماه زمینه جذب دانشجو در این مرکزها فراهم شود.

وی  یادآور شد: در حال حاضر یکهزار و ۴۵۰ مدرس فعال در مراکز علمی کاربردی استان بوشهر فعال هستند که در راستای جذب مدرسان با کیفیت فراخوان بکارگیری مدرسان به صورت سالانه برگزار می شود.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان بوشهر گفت: در راستای ارتقا سطح کیفی دانشگاه تعداد کد رشته‌ها در این دانشگاه امسال به ۱۳۰ کدرشته محل با تمرکز بر ظرفیت های بومی استان بوشهر کاهش پیدا کرده است.

وی ادامه داد: ارتقا کیفیت آموزش‌های مهارتی مراکز علمی کاربردی در استان بوشهر با جدیت پیگیری می شود.

اسکندری افزود: در این زمینه در عرصه بین المللی تفاهمنامه همکاری با دانشگاه اف.چ.ام آلمان به عنوان یکی از دانشگاه مهارت آموزی و کارآفرینی در سال گذشته اجرایی شده و انعقاد تفاهمنامه با یکی از دانشگاه های صعنتی و مهارتی هلند نیز در دست پیگیری است.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان بوشهر گفت: این دانشگاه تنها دانشگاه پرداخت کننده تسهیلات ارزان قیمت به تیم‌های دانش‌آموخته مهارتی است که مبلغ این تسهیلات ۵۰۰ میلیون ریال و نرخ سود آن نیز ۲ درصد است.

اسکندری ادامه داد: راه حل توسعه اشتغال و رفع مشکل بیکاری، توسعه کارآفرینی است که در این زمینه تدوین سند راهبردی کارآفرینی در استان بوشهر آغاز شده است.

وی گفت: این مرکز به راه اندازی مرکزهای های خود در جوار صنایع اهتمام ویژه ای دارد و در این زمینه دیدارهایی نیز با مدیران برخی از مراکز صنعتی استان از  جمله صدرا (شرکت صنایع دریایی ایران) برگزار شده است.

اسکندری افزود: دانشگاه علمی کاربردی استان بوشهر از آمادگی لازم برای آموزش مهارت های شغلی متناسب با کارکنان و داوطلبان اشتغال در مراکز صنعتی برخوردار است.

۷۲۱۲/۶۰۴۵

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف استان بوشهر دانشجو رئیس دانشگاه روابط عمومی کارشناسی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۷۶۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری راهبری پنج مرکز معاینه فنی تهران به بخش خصوصی

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید محمد مهدی میرزایی قمی سرپرست ستاد معاینه فنی خودرو‌های تهران در توضیح جزئیات این خبر اظهار داشت: امسال برای نخستین بار در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تحقق شعار سال مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» جهت حمایت و بهره مندی از ظرفیت و همکاری شهروندان نسبت به افزایش واگذاری راهبری مراکز تحت تملک شهرداری تهران به بخش خصوصی اقدام گردیده است.

میرزایی قمی با اشاره به واگذاری راهبری چهار مرکز معاینه فنی در سال گذشته افزود: امسال تعداد واگذاری مراکز تحت تملک شهرداری تهران افزایش یافته و بزودی پس از طی مراحل قانونی تعداد پنج مرکز معاینه فنی شهید آبشناسان، شقایق، سراج، دماوند و شهید چمران به بخش خصوصی واگذار می‌شود. بدون تردید با توجه به توانایی بخش خصوصی در جذب نیرو و تکمیل نفرات در خطوط معاینه فنی این برنامه ریزی می‌تواند در افزایش ظرفیت پذیرش و رضایت مندی مشتریان موثر باشد.

وی در خصوص اهداف افزایش واگذاری راهبری مراکز معاینه فنی توضیح داد: در سنوات گذشته راهبری تعدادی از مراکز توسط  بخش خصوصی انجام می‌گردید که پس از بررسی توزیع مراجعات و نیاز سنجی مشتریان تصمیم سازی شد با هدف افزایش بهره وری، چابک سازی، ایجاد اشتغال و خدمت رسانی بهتر به شهروندان راهبری مراکز بیشتری به بخص خصوصی واگذار شود.

سرپرست ستاد معاینه فنی در خصوص اقدامات انجام شده در راستای اجرای احکام  برنامه چهارم تحول و پیشرفت شهر تهران بر مبنای تحقق عدالت شهری سال ۱۴۰۱ تا ۱۴۰۴ گفت: براساس تکالیف و احکام مقرر در این برنامه ستاد معاینه فنی بایستی نسبت به برون سپاری بهره برداری حداقل ۵۰ درصد از مراکز معاینه فنی تحت تملک شهرداری تهران به بخش خصوصی در سال ۱۴۰۳ اقدام نماید که در همین راستا با هدف افزایش ظرفیت و  ارتقا سطح خدمت رسانی به شهروندان واگذاری راهبری پنج مرکز معاینه فنی در دستور کار قرار گرفته است.

گفتنی است آگهی مزایده عمومی واگذاری راهبری پنج مرکز معاینه فنی از روز چهارشنبه مورخ پنجم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از طریق روزنامه همشهری انتشار یافته و متقاضیان فرصت دارند نسبت به تهیه اسناد و اعلام پیشنهاد حداکثر ظرف مدت ده روز از تاریخ انتشار آگهی اقدام نمایند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مرکز پژوهش فناوری و نوآوری شبکه‌های کوانتومی افتتاح شد
  • نشست تخصصی کمیته امداد استان گلستان با دانشگاه آزاد اسلامی برگزارشد
  • جذب و تربیت سالانه دو هزار نیروی متخصص در حوزه فناوری کوانتوم
  • گام‌های بلند دانشگاه علمی کاربردی برای اشتغالزایی در کردستان + فیلم
  • واگذاری راهبری پنج مرکز معاینه فنی تهران به بخش خصوصی
  • اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی در جهان اسلام
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های سبزوار و سرخس
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌
  • پذیرش دانشجویان خارجی نمایشی از مرجعیت علمی مراکز دانشگاهی