Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توانمندسازی و مشارکت‌های مردمی بنیاد علوی روز سه‌شنبه و در حاشیه برگزاری شصتمین جلسه کارگروه اجرایی طرح حمایت از واحدهای تولیدی مستقر در مناطق روستایی استان قزوین به خبرنگار ایرنا گفت: تاکنون ۸۵ درصد از قراردادهای تصویب شده یعنی معادل ۲ هزار و ۲۵۴ طرح به بهره‌برداری رسیده است.
 احمد حاج علی زاده با بیان اینکه بنیاد علوی در ۵۲ رشته فعالیتی تسهیلات پرداخت کرده، تصریح کرد: با توجه به اینکه سرانه اشتغال هر فرد در کشور ۶۸۰ میلیون ریال بوده فرصت های شغلی ایجاد شده توسط این نهاد با حداقل اعتبارات به انجام رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 وی ادامه داد: بنیاد علوی به نیابت از بنیاد مستضعفان تفاهم نامه مشترکی را با ۳۱ استانداری کشور، دفتر مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری و بانک سینا در خصوص اجرای طرح های مختلف صنعتی، کشاورزی و گردشگری منعقد کرده است.

حاج علیزاده ادامه داد: نرخ سود تسهیلات ارائه شده بر اساسمصوبه  شورای پول و اعتبار ۱۸ درصد است که ۵ درصد یارانه آن توسط بنیاد علوی، ۵ درصد دیگر توسط دفتر مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری و مابقی آن نیز توسط متقاضیان با یک سال دوره تنفس و پنج سال دوره بازپرداخت ارائه می گردد.
 به گفته وی، بر اساس ارزیابی های صورت گرفته تا به حال ۹۵ درصد از تسهیلات پرداخت شده روستایی به موقع بازگشت داده شده و در عین حال نیز طرح‌های مورد بهره‌برداری شده با مشکل بازار فروش روبرو نبوده اند.
 وی اضافه کرد: هم اکنون ۴۰ درصد از درآمدهای بنیاد مستضعفان به بنیاد علوی تعلق یافته است.
 این مسئول با اشاره به حوادث سیل اخیر در استان های مختلف کشور، گفت: بنیاد مستضعفان تامین سیمان مورد نیاز تمامی واحدهای خسارت دیده را به صورت رایگان از طریق بنیاد علوی بر عهده گرفته است.
 حاج علیزاده با اشاره به شناسایی ۱۴ هزار و ۲۰۰ خانوار دارای ۲ معلول در کشور، یادآور شد: همکاری این نهاد با بهزیستی، بنیاد مسکن، راه و شهرسازی و انجمن خیران مسکن ساز جهت تأمین مسکن مورد نیاز این بخش انجام شده و و تاکنون نیز حدود هفت هزار واحد احداث و واگذار شده است.
۶۰۱۲*۸۰۵۴

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف تنفس شورای پول و اعتبار کشاورزی مسکن نهاد ریاست جمهوری قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۷۶۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد به ۶۲ درصد رسید

مدیرکل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت ۶۲ درصدی تسهیلات مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سیدزبیر موسوی، امروز_ سه‌شنبه، یازدهم اردیبهشت_ در نشست شورای بانک‌های عامل کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به پرداخت تسهیلات مسکن روستایی، اظهار کرد: میانگین پرداخت کشوری ۵۵ درصد بوده اما در استان ۶۲ درصداست.

وی افزود: ۵۳ هزار و ۶۵ پرونده به بانک‌های عامل معرفی شده است و بقیه را حداکثر تا اواخر خرداد معرفی می‌کنیم.

مدیرکل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد گفت: بانک ملی ۴۵۰ سهمیه داشتیم که ۴۱۶ واحد معرفی شده‌است، در سال جدید بانک‌ها اعلام کرده‌اند سیاست‌ها هنوز ابلاغ نشده‌است و پرداخت‌ها کمتر شده‌است، انتظار داریم کمی سخت‌گیری‌ها در بخش ضمانت‌ها نیز کمتر شود، سال جدید پرداختی در بانک ملی نداشتیم.

سهراب اصالت‌زاده معاون بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد نیز در ادامه این نشست وضعیت پرداخت تسهیلات مسکن از طرف بانک‌ها را شرح داد و گفت: بانک سپه ۷۰۰ سهمیه دارد که ۲۰۹ واحد انعقاد قرارداد شده‌ اما در سال جدید هنوز پرداختی انجام نشده‌است.

وی افزود: سهمیه بانک مسکن ۱۳۵۰ فقره بوده که از ۱۲۰۰ مورد معرفی شده ۴۲۴ مورد انعقاد قرارداد شده است.

اصالت‌زاده تصریح کرد: سهمیه بانک تجارت ۱۵۰۰ واحد سهیمه بوده که از این تعداد ۱۱۴۵ واحد معرفی شده ۲۱۵ مورد انعقاد قرارداد شده‌است.

وی با اشاره به عملکرد سایر بانک‌ها از سال گذشته تاکنون گفت: در بانک صادرات ۹۰۰ سهمیه داشتیم که ۲۶۳ مورد انعقاد قرارداد شده‌است، در بانک کشاورزی ۴۵۰ واحد سهمیه داشتیم ۴۱۴ مورد معرفی و ۲۱۵ مورد انعقاد قرارداد شده‌است.

معاون بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: سهمیه بانک رفاه ۸۰۰ واحد بود که از ۶۸۴ واحد معرفی شده، ۲۰۰ واحد انعقاد قرارداد شده‌است و بانک ملت ۵۵۰ سهمیه بود که ۳۴۳ واحد معرفی شده و ۳۱۵ واحد انعقاد قرارداد شده‌ است.

وی گفت: پست بانک نیز ۳۰۰ واحد سهمیه داشتیم که ۲۰۷ واحد معرفی کردیم و ۴۸ مورد انعقاد قرارداد شده‌است.

کد خبر 749365

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد به ۶۲ درصد رسید
  • سیر صعودی و نزولی مشترکان اینترنت موبایل و ثابت در ایران
  • شاخص برخورداری گلستان از صدور اسناد مالکیت، هفت درصد بالاتر از میانگین کشوری
  • بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی
  • تصویب تشکیل بنیاد شیخ انصاری در دزفول
  • بودجه نهادهای حوزوی چقدر افزایش یافت؟
  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • لزوم استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های مسکن روستایی
  • برنامه ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی