Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@23:09:31 GMT

ضاحی خلفان: آیا مصر نباید جنگ را به داخل قطر بکشاند؟

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۷۶۴۰۲

ضاحی خلفان: آیا مصر نباید جنگ را به داخل قطر بکشاند؟

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، ضاحی خلفان معاون رئیس پلیس دبی به شدت به دوحه حمله کرد.

وی گفت: تروریسم بین المللی از سوی کشوری بسیار کوچک به نام قطر تحت رهبری حمدین دنبال می شود. هر مصری شریف باید یک حقیقت را بداند که انفجار قاهره کار قطر و ترکیه بوده است. ای قطر به حمله به مرکز بیماران سرطانی به خود افتخار کن!

خلفان تاکید کرد: بدون شک قطر امروز منبع تروریسم است و اگر به سرمنشاء حمله نشود همچنان عامل آزار همگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیا مصر نباید جنگ را به داخل قطر بکشاند؟

این در حالی است که وزارت خارجه قطر با صدور بیانیه ای انفجار در مقابل مرکز درمان بیماران سرطانی در قاهره را محکوم کرده و بر مخالفت با تروریسم تاکید کرده است.

کد خبر 4686651

منبع: مهر

کلیدواژه: قطر ضاحی خلفان مصر ایالات متحده آمریکا ایران عراق دونالد ترامپ فلسطین سوریه رژیم صهیونیستی روسیه افغانستان عربستان سعودی انگلیس جنگ 2015 یمن ترکیه سودان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۷۶۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیئتی از حماس فردا به قاهره می‌رود

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، «رویترز» به نقل از یک مقام حماس گزارش داد که هم‌زمان با تشدید تلاش‌های دیپلماتیک کشور‌های میانجی شامل قطر و مصر، هیئتی از جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، فردا دوشنبه عازم قاهره است.

این مقام حماس که نامی از وی برده نمی‌شود محور مذاکرات هیئت اعزامی را بحث درباره پیشنهاد آتش‌بس ارائه‌شده از سوی قطر و مصر و پاسخ اخیر اسرائیل به این پیشنهاد عنوان کرده است.

حماس صبح روز شنبه اعلام کرد که پاسخ اسرائیل به پیشنهاد اخیر آتش‌بس را که در جریان مذاکراتی با وساطت قطر و مصر ارائه شد، دریافت کرده و پیش از هرگونه واکنش، آن را بررسی خواهد کرد.

به دور از هرگونه توافق صلح، حماس انتظار دارد که مذاکره به پایان جنگ غزه ختم شود حال‌آنکه اسرائیل در بهترین حالت از تعلیق یا تعویق عملیات رفح به‌شرط آزادی اسرا سخن می‌گوید.

از سوی دیگر، گزارش رسانه‌هایی مثل «یورو نیوز» حاکی از آن است که ارتش اسرائیل ده‌ها تانک و خودروی زرهی را در امتداد مرز با نوار غزه در جنوب این باریکه مستقر کرده و به نظر می‌رسد برای حمله زمینی به رفح آماده می‌شود.

به نظر می‌آید که رژیم اسرائیل از گزینه «حمله قریب‌الوقوع به رفح» به‌عنوان اهرمی برای ترغیب حماس به قبول تازه‌ترین پیشنهاد آتش‌بس که هم‌اکنون مشغول بررسی آن است، استفاده می‌کند.

انتهای پیام/

مریم خرمائی

دیگر خبرها

  • سردرگمی بایرنی‌ها: چرا هوینس به توخل حمله کرد!
  • امیر کویت فردا عازم قاهره می‌شود
  • وزیرخارجه اردن: نباید اجازه داد نتانیاهو منطقه را به نابودی بکشاند
  • وزیرخارجه اردن:نباید اجازه داد نتانیاهو منطقه را به نابودی بکشاند
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می کند
  • هیئتی از حماس فردا به قاهره می‌رود
  • آیین نامه توزیع دارو بر بستر سکو‌های اینترنتی ابلاغ شد
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند/ جانفشانی سپاه نبود تروریسم داعش امنیت جهان را تهدید می‌کرد/ رویکرد دوگانه پارلمان اروپا نسبت به حمله به کنسولگری ایران مایه تأسف است
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند/ رویکرد دوگانه پارلمان اروپا نسبت به حمله به کنسولگری ایران مایه تأسف است/ جانفشانی سپاه نبود تروریسم داعش امنیت جهان را تهدید می‌کرد
  • مرکز جامع پیشگیری ، کنترل و بیماریهای غیر واگیر  در مرکز خدمات جامع سلامت گلها راه اندازی شد