Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-30@14:38:55 GMT

جایگزین احتمالی گزینه مدنظر پرسپولیس را بهتر بشناسید

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۷۶۷۵۹

جایگزین احتمالی گزینه مدنظر پرسپولیس را بهتر بشناسید

به گزارش وانانیوز،  بعید است آنقدری که مدیران پرسپولیس برای انتخاب، مذاکره و خرید مهاجم خارجی وقت گذاشتند، فلورنتینو پرس در سال ۲۰۰۰ برای انتقال جنجالی لوئیس فیگو از دشمن و رقیب دیرینه وقت گذاشته باشد. مدیران پرسپولیس بعد از مدت‌ها بررسی و معرفی شدن انواع و اقسام گزینه‌های درجه چندم خارجی از نقاط مختلف دنیا سرانجام برای جذب مادیبو مایگا مالیایی که فصل گذشته تنها سه بازی در لیگ تایلند انجام داده بود به جمع‌بندی رسیدند و این مهاجم برای انجام تست‌های پزشکی و عقد قرارداد به تهران آمد، اما بعد از چند مرحله انجام آزمایشات مختلف مشخص شد این بازیکن با مشکلات زیادی روبه‌رو است و به همین دلیل پرونده حضور مایگا در پرسپولیس بسته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بعد از منتفی شدن حضور مایگا دوباره مدیران این تیم کاسه چه کنم را در دست گرفتند. در واقع روز از نو روزی از نو! هرچند مدیران قول دادند ظرف چند روز آینده مهاجم جدید خارجی را معرفی خواهند کرد که هواداران پرسپولیس امید چندانی به این موضوع ندارند. از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد طبق اعلام گابریل کالدرون سرمربی این تیم سه مهاجم خارجی برای جایگزینی مادیبو مایگا در نظر گرفته شدند که یکی از آن‌ها برزیلی است. در حالی که همگان بر این گمان بودند که نام این مهاجم برزیلی اندرسون لوپز است، ولی این مهاجم با تیم ساپوروی ژاپن قرارداد دارد و هم‌اکنون در جی‌لیگ مشغول بازی است. آن‌طور که شنیدیم مهاجم برزیلی مدنظر کالدرون متئوس آلوز است. مهاجم ۱۸۸ سانتی‌متری برزیلی- ایتالیایی که آخرین تیمش پرچاب تایلند بود. این فوروارد ۲۶ ساله و بلندقامت چند سالی است در لیگ تایلند حضور دارد که بهترین عملکرد او در سال‌های اخیر مربوط به سال ۲۰۱۷ بود که در تیم پاهانگ تایلند در ۲۱ بازی ۱۸ گل به ثمر رساند. آلوز در تیم پرچاب ۱۳ بازی انجام داد که آمار ۵ گل و ۳ پاس گل را به ثبت رساند.
تیم فلومیننزه برزیل مهم‌ترین تیم دوران حرفه‌ای آلوز بود که این بازیکن در سال ۲۰۱۳ در این تیم توپ می‌زد. عمده فعالیت آلوز در شرق آسیا بود به طوری که به غیر از تیم‌های تایلندی این بازیکن سابقه حضور در کی‌لیگ و تیم مطرح سوون سامسونگ را هم در کارنامه دارد.

منبع: وانا

کلیدواژه: پرسپولیس گزینه خرید پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۷۶۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریکاردو، چهارشنبه فرمانده باش!

به گزارش "ورزش سه"، شاید یکی از دلایل شکست تراکتوری‌ها در ورزشگاه آزادی به جز نمایش کم نقص تیم نکونام در بازی رفت، همین غیبت بهترین پاسور لیگ بود که تراکتور را شبیه یک تیم بدون لیدر به میدان فرستاده بود. در آن مسابقه، خطاهای فردی و دادن موقعیت روی کلیشه‌هایی که استقلال در آنها متبحر است، دو گل بازی را رقم زد تا تراکتور دست خالی از آزادی به تهران برگردد؛ شکستی که حتی ممکن بود حذف زودهنگام پاکو خمس را از سمت سرمربی تراکتور رقم بزند.

حالا با گذشت یک نیم فصل، این‌ دو تیم در شرایطی آماده رقابت با یکدیگرند که تراکتوری‌ها انتظار دارند ریکاردو آلوز در مسابقه روز چهارشنبه هدایت تیم را به خوبی و به نحو احسن و در حد کلاس بازیکنی که انتظارش می‌رود، انجام بدهد. آلوز یک فوتبالیست باحوصله، با ارسال‌های دقیق و تماشایی و گاها شوت‌زن و تکنیکی است و قاعدتا جوان نکونام لحظه‌ای او را به حال خود رها نخواهد کرد و این احتمال وجود دارد که امید حامدی‌فر، هافبک دفاعی جوان استقلال، برای زیر فشار گذاشتن او در ترکیب اصلی قرار بگیرد.

نکته اینکه آلوز یک جنگ شخصی هم در این مسابقه دارد و آن بالا بردن آمار فردی خود به عنوان بهترین پاسور لیگ در جدال با ابوالفضل جلالی است که توانسته از او عبور کند و در صدر  قرار بگیرد. پس علاوه بر اینکه سمت راست تراکتور باید کاملا مراقب مدافع چپ‌پا و تکنیکی استقلال باشد، آلوز نیز باید بتواند از فرصتی که احتمالا در نفوذهای جلالی در پشت سر او ایجاد می‌شود، برای وینگرهای تیمش استفاده کند. صدالبته رحمان جعفری هم همواره آماده داخل زدن است و دوست دارد در اولین بازی بزرگش با تراکتور، گلی بزند که در ذهن هواداران قرمزپوش ماندنی بشود.

از هر جهت که نگاه کنید، بازی تراکتور و استقلال یک مسابقه فوق‌العاده و سرگم‌کننده خواهد بود.

دیگر خبرها

  • اوسمار: انقدر سپاهان را نبردیم که به بردنش نزدیک شدیم |‌ پاسخ سرمربی برزیلی به کری‌خوانی نورافکن
  • به وقت انتقام در حساس‌ترین بازی‌؛ عیسی به مورایس رسید
  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان
  • به وقت انتقام؛ عیسی به مورایس رسید
  • ریکاردو، چهارشنبه فرمانده باش!
  • مارک آندره تراشتگن در رده دوم بیشترین بازی برای بارسلونا توسط بازیکنان غیر اسپانیایی
  • موراتا: خیلی‌ها بهتر از من بودند که حالا نیستند
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد
  • دوئل جنگنده‌ها؛ افعی آمریکایی بهتر است یا مهاجم روسی؟
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی