Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سایر رسانه ها خبرگزاری تقریب به نقل از روابط عمومی فیاپ در ایران، علی سامعی، دبیر جشنواره بین‌المللی عکس خیام با اعلام این خبر، اظهار کرد: خیخون اسپانیا میزبان آثار برگزیده ششمین نمایشگاه بین‌المللی عکس خیام است که این نمایشگاه در تاریخ ۵ آگوست ۲۰۱۹، (دوشنبه، ۱۴ مرداد ۹۸) در خیخون آغاز به کار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اظهار کرد: پیش از این نمایشگاه ششمین جشنواره بین المللی عکس خیام در ۱۲ شهر ایران و شهرهایی مانند قونیه ترکیه و بیلبائو اسپانیا برگزار شده بود که این تور نمایشگاهی ادامه خواهد داشت.

به گفته سامعی این نمایشگاه با همکاری کنفدراسیون عکاسی اسپانیا و انجمن عکاسی Asemeyando در محل نمایشگاه بین المللی Fidma برگزار می‌شود.

Fidma نمایشگاه بین المللی توریسم و تجارت است که هرساله در خیخون اسپانیا برگزار شده و بیش از ۷۰۰ هزار نفر بازدیدکننده دارد.

او افزود: این نمایشگاه همانند دوره‌های پیشین جشنواره خیام در شهرهای مختلف ایران و چندین کشور برپا خواهد شد.

جشنواره بین‌المللی عکس خیام با هدف ارتقای سطح عکاسی و گفتگوی بصری میان عکاسان ایران و جهان و نیز به منظور بزرگداشت حکیم عمر خیام برگزار می‌شود.

به تازگی فراخوان دوره هفتم جشنواره عکس خیام اعلام شده است که هنرمندان تا ۲۲ مهرماه ۹۸ برای ارسال آثار فرصت دارند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۷۶۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ششمین نمایشگاه توانمندی صادراتی ایران (اکسپو ۲۰۲۴)

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، این نمایشگاه ۵ روزه است و از ۸ تا ۱۲ اردیبهشت برگزار می‌شود. این رویداد میزبان بیش از ۲۰۰۰ مقام و فعال اقتصادی از ۱۰۰ کشور است. بگفته معاون ارتقای کسب و کار‌های بین‌المللی سازمان توسعه تجارت، ۸۰۰ شرکت ایرانی در این نمایشگاه توانمندی‌های خود را به نمایش خواهند گذاشت. آقای قناد زاده در برنامه سلام خبرنگار گفت که این نمایشگاه مهمترین آوردگاه، معرفی توانمندنیها، فرصت‌ها و دستاورد‌های بی نظیر تولیدی کشور است. قناد زاده گفت امروز بازدید عمومی از نمایشگاه وجود ندارد و، اما از فردا عموم مردم می‌توانند از این نمایشگاه تخصصی دیدن داشته باشند. ششمین نمایشگاه توانمندی صادراتی ایران از ساعت ۸ تا ۱۷ آماده پذیرش علاقه‌مندان است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

 

 

دیگر خبرها

  • بازدید وزیر کشور از غرفه استان تهران در نمایشگاه «اکسپو۲۰۲۴»
  • بازدید وزیر کشور از غرفه استان تهران در نمایشگاه«ایران اکسپو۲۰۲۴»
  • اولین روز ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • حضور بازرگانان محصولات کشاورزی و شیلات در نمایشگاه ایران اکسپو
  • افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • حضور گروه صنعتی ایران‌خودرو در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو
  • عکس/ حضور رئیسی در افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود
  • ششمین نمایشگاه توانمندی صادراتی ایران (اکسپو ۲۰۲۴)
  • افتتاح ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران