Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-07@12:27:40 GMT

معرفی ۱۰ گوشی پرطرفدار

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۷۶۹۸۰

معرفی ۱۰ گوشی پرطرفدار

 در جدول ۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته، سامسونگ با داشتن ۶ گوشی محبوب بسیار خوش درخشیده است.

به گزارش صدای ایران از باشگاه خبرنگاران، این هفته نیز طبق روال همیشه باز هم فهرست پرطرفدارترین تلفن‌های همراه را برای شما آماده کرده‌ایم. در فهرست هفته جاری سامسونگ بیشترین تعداد گوشی را از آن خود کرده و به همگان نشان داده است که بیشترین محبوبیت را در بین سایر شرکت‌ها دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در فهرست این هفته ۶ گوشی از این شرکت حضور دارند و ۴ جایگاه باقی مانده به شرکت شیائومی رسیده است. سامسونگ این هفته به قدری خوش درخشیده که جایگاه اول و دوم را از آن خود کرده است.

در فهرست پرطرفدارترین‌های این هفته، گلکسی A50 تاج را بر سر خود گذاشته و درجایگاه اول قرار دارد؛ پس از آن نیز یکی دیگر از خانواده‌های میان رده این شرکت یعنی گلکسی A70 قرار گرفته است. اما مقام برنز به موبایلی از شرکت شیائومی می‌رسد تا سه گزینه اول کامل شوند؛ گوشی شیائومی ردمی نوت ۷ در این جایگاه قرار دارد.

گوشی تازه رونمایی شده Black Shark 2 Pro در مقام چهارم نشسته است و در این حالی است که می A3 در جایگاه پنجم این فهرست قرار دارد؛ به این ترتیب سه دستگاه از چهار گوشی موجود از شیائومی در فهرست این هفته پشت سر هم قرار گرفته‌اند.

در جایگاه بعدی اتفاق جالبی رخ داده است. سامسونگ گلکسی تب S6 جزو اولین تبلت‌هایی است که تاکنون در فهرست برترین‌ها حضور داشته‌اند. پس از آن نیز گوشی دیگری از سامسونگ حضور دارد و این گوشی گلکسی A30 است که در مقام هفتم قرار گرفته است. روی صندلی هشتم گوشی آینده سامسونگ قرار دارد که قرار است به زودی رونمایی شود. گلکسی نوت ۱۰+ که مطئمنا هفته آینده در جایگاه بالاتری آن را خواهیم دید این هفته جایگاه هشتم را از آن خود کرده است.

گوشی‌هایی که دیگر پرطرفدار نیستند
دو جایگاه آخر این فهرست متعلق به شیائومی می 9T و سامسونگ گلکسی A80 هستند و این بدان معناست که آنر 9X Pro و ایسوس ROG Phone II دیگر در فهرست حضور ندارند. دو گوشی دیگر نیز از این فهرست حذف شده‌اند و این گوشی‌ها ردمی K20 Pro و سامسونگ گلکسی A20 هستند که دیگر نمی‌توان آن‌ها را در بین رقبایشان دید.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: گوشی پرطرفدار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۷۶۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی کتاب‌های شهید مطهری به کودکان

حفیظی رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان اشکذر در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان  گفت: در هفته معلم دورهمی فرهنگی با همکاری موسسه اسفنجرد و شورای اسلامی در کتابخانه باقر العلوم (ع) عزآباد شهرستان اشکذر با حضور معلمان، کودکان و نوجوانان برگزار شد.

او بیان کرد: اعتلای جایگاه معلم در جامعه، ایجاد انگیزه در معلمین، گسترش و تعمیق مرجعیت و اثربخشی معلمان در مدارس، محلات و جامعه از جمله اهداف هفته معلم است.

حفیظی اظهار داشت: آشنایی معلمان با تکالیف خود و تبیین حقوق جامعه نسبت به معلمان از جمله دیگر اهداف هفته بزرگداشت مقام معلم است.

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان اشکذر گفت: برنامه‌ها و فعالیت‌های متنوع فرهنگی کتاب محور با محوریت هفته معلم و سالروز شهادت مرتضی مطهری در این کتابخانه برگزار شد.

او بیان کرد: معرفی کتاب‌های شهید مطهری همچنین قصه گویی، نقاشی و رنگ آمیزی برای کودکان نیز از دیگر برنامه‌ها در کتابخانه باقرالعلوم (ع) عزآباد بود و از فعالین حوزه کتاب و کتابخوانی نیز تقدیر شد.

حفیظی گفت: معلم همچون شمع می‌سوزد که روشنایی علم را گسترش دهد و کار معلمان بسیار ارزشمند است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی سامسونگ a54 امروز (۱۸ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a54 Samsung
  • هوش مصنوعی عمر باتری گوشی گلکسیS۲۵ را بیشتر می‌کند
  • پاوربانک‌های جدید سامسونگ معرفی شد
  • معرفی کتاب‌های شهید مطهری به کودکان
  • سم‌زدایی کبد با نخوردن این خوراکی پرطرفدار!
  • تارتار سپاهان و تراکتور را تهدید کرد
  • خط و نشان تارتار برای بازیکنان بی انگیزه ملوان!
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر با حضور ناظران ویژه انضباطی + اسامی
  • آنچه باید درباره انتخابات 21 اردیبهشت‌ بدانید | معرفی 6 فهرست انتخاباتی در دور دوم
  • داوران هفته بیست و ششم لیگ برتر معرفی شدند