Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی روز سه شنبه با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران گفت: مرحله استانی این جشنواره در مهر ماه امسال و مرحله کشوری این جشنواره هم در آبان ماه در تهران برگزار می شود و برگزیدگان استانی به این مرحله معرفی می شوند.

ابراهیم زره ساز افزود: فراخوان شرکت در این دوره از جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی با شعار "آینده ساختنی است" اعلام شده است و  این دوره از جشنواره قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دو بخش قصه‌گویی صحنه‌ای و ۹۰ ثانیه‌ای آذر ماه امسال در سراسر کشور برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه بخش صحنه‌ای شامل مسابقه ملی و بین‌المللی است و شرکت‌کنندگان بخش مسابقه ملی دختران و پسران نوجوانان ۱۲ تا ۱۸ سال، زنان و مردان ۱۸ سال به بالا و مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‎ها هستند افزود: بر اساس این فراخوان، بخشی از شیوه‌های قصه‌گویی صحنه‌ای شامل کلاسیک (سنتی)، قصه‌هایی از روزگاران کهن، تاریخ، سنت‌ها، مذهب، آداب و قهرمانی‌ها از منابع شفاهی یا کتبی است که بدون ابزار اجرا می‌شود.
او ادامه داد: بخش دیگری از قصه‌گویی صحنه‌ای در این جشنواره به قصه‌گویی مدرن  و نوآورانه اختصاص یافته است و این بخش شامل قصه‌هایی است که به صورت گفت و گو، ترانه، آواز با موسیقی یا بدون آن، با تصویر و سایر ابزارهای خلاق از منابع شفاهی یا کتبی انتخاب و اجرا می‌شود.
زره ساز با بیان این که قصه‌گویی به صورت تک نفره و در مدت زمان حداکثر ۱۵ دقیقه و تصویربرداری از قصه‌گویی در نمای باز از جمله شرایط شرکت در بخش صحنه‌ای این دوره از جشنواره است افزود: علاقه‌مندان به شرکت برای ثبت‌نام، اطلاع از شرایط آثار ارسالی و بارگذاری فیلم قصه‌های خود می توانند به پایگاه اینترنتی جشنواره بیست و دوم به نشانی www.kanoonfest.ir مراجعه کنند.
وی ادامه داد: علاوه بر این همچون دوره قبل در بخش قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای تمامی گروههای سنی از سراسر کشور می‌توانند با موضوع "قصه زندگی من" در فیلمی به مدت ۹۰ ثانیه، امیدها، شادی‌ها و آرزوهای زندگی خود را به شیوه‌ای مستندگونه روایت کنند.

۷۴۹۶/۱۹۲۲


 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف جشنواره بین المللی خراسان رضوی شادی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مردان قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۷۷۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه های خراسان رضوی گفت: پرواز مشهد به تهران شرکت هواپیمایی چابهار به دلیل نقص فنی با تاخیر ۵۰۰ دقیقه‌ای انجام شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد،به نقل از روابط عمومی فرودگاه‌های خراسان رضوی،حسن جعفری اظهارداشت: پرواز مشهد به تهران شرکت هواپیمایی چابهار  به شماره 8759 قرار بود ساعت 21 و 35 دقیقه دیشب انجام شود که به دلیل نقص فنی هواپیما با تاخیر 500 دقیقه ای مواجه شد.

وی افزود: پذیرایی از مسافران در 2 نوبت انجام شد و مسوولان شرکت هواپیمایی هماهنگی لازم برای انتقال مسافران به سی آی پی را انجام دادند اما مسافران در سالن حضور داشتند و به سالن سی آی پی نرفتند.

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه های خراسان رضوی ادامه داد: پس از رفع نقص، این پرواز در ساعت پنج و 55 دقیقه صبح امروز انجام شد.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • فرهاد قائمیان تکلیف ساخت فیلم درباره امام رضا(ع) را روشن کرد
  • توجه ویژه جشنواره «رضوان» به جوانان صاحب ایده/ توسل به فرهنگ رضوی
  • راه یافتگان جشنواره پرده‌خوانی و نقالی رضوی معرفی شدند
  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در استان خوزستان
  • انتقاد بازیگر قدیمی به جیغ و دست و هورا در شب آخر عروسک‌خونه
  • گروه موسیقی آهوی دشت شهربابک در بندر عباس به روی صحنه رفت
  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در خوزستان
  • بجنورد میزبان جشنواره ملی نوا‌های رضوی
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند