Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-30@06:01:42 GMT

الازهر: جنایات تروریست‌ها مبارزه آشکار با قرآن است

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۷۷۰۱۶

الازهر: جنایات تروریست‌ها مبارزه آشکار با قرآن است

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، احمد الطیب، شیخ الازهر، در بیانیه‌ای تأکید کرد: ارتکاب این جنایت در محلی پرازدحام که کودکان و زنان و افراد بی‌گناه زیادی در آنجا حضور داشتند، آن‌‌هم در آستانه عید سعید قربان و در این ماه حرام، چهره واقعی گروه‌های تروریستی را افشا و دروغ آنها در مورد پیوستن به دین اسلام را رسوا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
در این بیانیه آمده است: همه جنایاتی که این گروه‌های تروریستی با توحش خود مرتکب می‌شوند، با آموزه‌های دین اسلام منافات دارد و خروج آشکار بر کلام خدا و آموزه‌های همه ادیان محسوب می‌شود.
 
شیخ الازهر بر حمایت این مؤسسه از دولت مصر در مقابله با تروریسم تأکید کرد و گفت: این جنایات موجب افزایش همبستگی ملت مصر و پافشاری آن‌ها بر مقابله با تروریسم تا ریشه‌کنی آن خواهد شد.
 
وی همچنین با خانواده قربانیان مصری که در این حادثه تروریستی جان خود را از دست داده‌اند ابراز همدردی و از خداوند متعال برای آنان صبر و برای مجروحان این حادثه تروریستی شفای عاجل مسئلت کرد.
 
وزارت کشور مصر معتقد است که انفجارها در اطراف آکادمی «الأورام» در منطقه المنیل در مرکز قاهره اقدامی تروریستی بود و گروه موسوم به «حسم» را به دست داشتن در این عملیات تروریستی متهم کرد.
 
در نتیجه انفجار چندین خودرو در اطراف آکادمی الأورام در منطقه المنیل در مرکز قاهره که شامگاه یکشنبه رخ داد، ۱۹ نفر کشته و بیش از ۳۰ نفر زخمی شدند.
 
انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۷۷۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار استقلال ؛ فریب نخورید!

به گزارش همشهری آنلاین،‌ برخی افراد سودجو طی روزهای گذشته اقدام به انتشار تبلیغات در زمینه تست گیری آکادمی باشگاه استقلال کرده و مدعی شده اند برای تیم‌های نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید آکادمی باشگاه استقلال تست گرفته و یارگیری می‌کنند.

در همین راستا، باشگاه استقلال به اطلاع تمامی علاقه‌مندان و همچنین والدین محترم و عزیزی که تمایل به ثبت نام فرزندانشان در آکادمی باشگاه استقلال دارند، می‌رساند هنوز فعالیت تست‌گیری آکادمی استقلال برای فصل جدید آغاز نشده و باشگاه استقلال زمان تست‌گیری در تیم‌های پایه (نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید) را از طریق رسانه‌های رسمی باشگاه استقلال اعلام و اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

همچنین کسانی که در هر جایگاهی بدون اخذ مجوز از باشگاه استقلال اقدام به تست‌گیری به اسم آکادمی استقلال و ثبت نام با نام و لوگوی باشگاه استقلال به عنوان آکادمی زیرمجموعه باشگاه کنند، به صورت جدی تحت پیگیرد قانونی قرار خواهند گرفت.

کد خبر 848153 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • هشدار استقلال ؛ فریب نخورید!
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه‌های تروریستی در شمال سوریه
  • نقض قوانین از طریق دوستیابی مجازی با هوش مصنوعی
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه های تروریستی در شمال سوریه
  • مبارزه با ظلم و دفاع از مظلوم یکی از آرمانهای اصلی انقلاب است
  • سنگ‌اندازی واشنگتن در توافق راهبردی عراق و ترکیه
  • تسلیم شدن ۱۰۰ تروریست الشباب سومالی
  • مروری بر جنایات گروهک منافقین؛ترور یک نوجوان پیش چشمان مادر
  • هلاکت ۷۰ عضو گروه تروریستی «الشباب» در سومالی
  • نگرانی روسیه درباره تهدیدات گروه‌های تروریستی از افغانستان