Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@13:11:02 GMT

حاشیه‌های آیین قرعه کشی نوزدهمین دوره لیگ برتر

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۷۷۰۹۱

حاشیه‌های آیین قرعه کشی نوزدهمین دوره لیگ برتر

«مهدی تاج» رییس و اعضای هیات رییسه، مسئولان سازمان لیگ، تعدادی از مربیان حاضر در لیگ برتر، سرپرستان تیم های شرکت کننده و تعدادی دیگر از مسئولان کشوری در این مراسم شرکت داشتند.


پیش از آغاز رسمی این مراسم یکی نوجوانان با زدن روپایی وارد تالار برگزاری این مراسم شد و از مقابل دیدگان میهمانان به هنرنمایی پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مراسم با صلوات خاصه آقا امام رضا (ع) آغاز شد و حاضران  یک صدا این صلوات را قرائت کردند، پس از آن سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران درحالی  پخش شد که حاضران با ادای احترام به این سرود به استقبال رسمی این مراسم رفتند.
خداداد عزیزی در ابتدای این جلسه ضمن خوش آمد گویی به میهمانان حاضر از «سعید فتاحی» رییس کمیته مسابقات فوتبال درخواست کرد برای شروع این مراسم او را همراهی ودر جایگاه ویژه قرار گیرد.


تاج درسخنرانی معمول رییس درآغاز این مراسم گفت: هیچ شرطی برای برگزاری لیگ نداریم و این نخستین مراسم قرعه کشی رقابت های لیگ برتر است که در خارج از تهران برگزار می شود.

رییس فدراسیون فوتبال یک بار دیگر تاکید کرد: قرعه کشی لیگ برتر امشب انجام می شود اما این مراسم شرط لازم برای برگزاری این رقابتها نیست.

خداداد عزیزی، حسین بادامکی و رضا عنایتی برای کمک به امر قرعه کشی دراین مراسم شرکت دارند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قرعه کشی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۷۷۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی در بیرجند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  دبیر جشنواره هنر‌های نمایشی استان گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با هدف عمومی سازی و مردمی سازی نمایش در جامعه و ارتقا ظرفیت نمایشی با شعار این صحنه خانه ماست اقدام به برگزاری نوزدهمین جشنواره ملی هنر‌های نمایشی کرده است.
 
خزاعی با بیان اینکه ۱۵ نمایش از مراکز و مدارس استان به دبیرخانه ارسال شد افزود: از بین نمایش ها، ۱۰ نمایش به جشنواره راه پیدا کرده و قرار است امروز بعد از اجرا هر ۱۰ نمایش، سه نمایش به عنوان برگزیده انتخاب و در مراسم اختتامیه فردا اعلام شود.

دبیر جشنواره هنر‌های نمایشی با بیان اینکه در این صحنه بیش از ۹۰ نوجوان دختر و پسر به اجرا می‌پردازند گفت: موضوعات جشنواره شامل توجه به مفهوم خانواده، توجه به نامداران ملی و دینی، توجه به ایجاد امیدافرینی، محیط زیست، سبک زندگی، مهارت‌های اجتماعی، توجه به کتاب‌های چاپ شده در کانون و توجه به فرهنگ و بوم مناطق مختلف ایران است.

وی گفت: این نمایش‌ها با دو شیوه، نمایش عروسکی و صحنه‌ای به روی صحنه می‌رود.

دیگر خبرها

  • لیگ دسته یک کشتی فرنگی قرعه‌کشی شد
  • «پنجاه به دَر» قزوینی‌ها چگونه مدارس را تعطیل کرد؟ (+عکس)
  • برگزاری نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی در بیرجند
  • سخنرانی رئیسی در آیین تجلیل از مدال آوران و قهرمانان ورزشی آغاز شد
  • هشدار درباره تعویق لیگ برتر فوتبال
  • خط و نشان فدراسیون برای باشگاه‌ها/ الزامات حرفه‌ای رعایت نشود لیگ آینده به تعویق می‌افتد+ فیلم
  • هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد
  • علوی: در صورت عدم انجام الزامات، لیگ آینده به تعویق می‌افتد!
  • اعلام زمان برگزاری مراسم قرعه کشی جام جهانی فوتسال
  • امضای تفاهم‌نامه و رونمایی از پوستر برگزاری آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی