Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@05:43:57 GMT

افتتاحیه لیگ نوزدهم؛ پرسپولیس-پارس در آزادی

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۷۷۳۹۸

دیدار افتتاحیه لیگ نوزدهم در استادیوم آزادی و به میزبانی پرسپولیسی ها برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  سرانجام قرعه کشی لیگ نوزدهم برگزار شد و تیم های حاضر در مسابقات حریفان خود را شناختند.


همینطور براساس اعلام سعید فتاحی دیدار افتتاحیه لیگ نوزدهم در ورزشگاه آزادی به میزبانی قهرمان دوره هجدهم مسابقات یعنی پرسپولیس برگزار می شود و در این مسابقه شاگردان گابریل کالدرون باید به مصاف شاگردان فراز کمالوند در تیم پارس جنوبی بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سعید فتاحی همچنین اعلام کرد که زمان دقیق برگزاری این مسابقه مشخص نیست ولی آنطور که از اظهارنظرهای مسئولین فوتبالی ایران برمی آید، از 28 مردادماه مسابقات آغاز می شود.

 

 

منبع: ورزش سه

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۷۷۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی انتخابی تیم‌ملی برای مسابقات آسیایی پرس‌سینه به مهاباد رسید

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد امروز در اولین جلسه شورای ورزش و جوانان، گفت: با همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی زمینه برگزاری مسابقات قهرمانی پرس‌سینه کشور فراهم شده و از همه ظرفیت‌های شهرستان برای میزبانی شایسته استفاده خواهد شد.

وی اضافه کرد: این مسابقات از ۲۲ اردیبهشت‌ماه جاری با حضور قهرمانان‌ملی شروع شده و تدارکات لازم برای اسکان، جابه‌جایی و پذیرایی پیش‌بینی شده است.

فرماندار ویژه مهاباد بیان کرد: همچنین برگزاری مسابقات لیگ‌برتر نوجوانان کشور از روز ۱۶ اردیبهشت‌ماه به میزبانی این شهرستان واگذار شده و برنامه‌ریزی لازم برای این رویداد ورزشی نیز انجام گرفته است.

عباسی در خصوص نرخ‌گذاری سالن‌های ورزشی در ادامه گفت: قیمت‌گذاری فضا‌های ورزشی مصوب شده و در اختیار مالکان قرار گرفته و از طرفی وقت‌هایی برای هیات ورزشی نوجوانان و جوانان و افراد بی بضاعت پیش‌بینی شده است.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت دارای بیش از ۱۰ هزار بیمه شده ورزشی است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • میزبانی انتخابی تیم‌ملی برای مسابقات آسیایی پرس‌سینه به مهاباد رسید
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان برگزار می‌شود
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان
  • افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری اول خرداد برگزار می‌شود
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • دیدار آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • برپایی آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود
  • آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز
  • گرجستان به دنبال میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۸