Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-03@00:04:08 GMT

#آذری- جهرمی

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۷۷۴۰۳

#آذری- جهرمی

ماجرای هشتگ امروز از پست اینستاگرامی وزیر ارتباطات شروع شد. یگانه خدامی خبرنگار  او که به گناباد سفر کرده دیروز عکسی از این شهر به اشتراک گذاشت و یکی از گنابادی‌ها برایش در کامنتی نوشت که کاش خبر می‌داد و برای خوردن آب دوغ خیار میهمان‌شان می‌شد. آذری جهرمی در پاسخ به او نوشت که هنوز هم در گناباد است و نشانی خواست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خلاصه اینکه وزیر ارتباطات به خانه جوان گنابادی رفت و میهمان سفره و آب دوغ خیارشان شد و بعد هم این جوان عکسی از این میهمانی با توضیحات کامل در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت. از دیروز و با این پست هم در اینستاگرام و هم در توئیتر خیلی‌ها درباره این کار وزیر ارتباطات نوشتند. بعضی‌ها از او تعریف کردند و بعضی‌ها کارش را پوپولیستی دانستند. این واکنش‌ها با هشتگ آذری جهرمی به اشتراک گذاشته شد:   حسین: «اینکه وزیر به دعوت زوج جوان گنابادی میهمانشون میشه خیلی هم خوبه و جذاب مثل هزاران مورد در گوشه گوشه دنیا؛ به ما حق بدهید ولی بترسیم، دست خودمان نیست.»،   فرنام: «اصلاح‌طلب‌ها که نون و پنیر خوردن محمود احمدی‌نژاد رو مسخره می‌کردن و «بدرستی» برچسب پوپولیست به او می‌زدن الان دارن قربون صدقه آب دوغ خیار خوردن جواد آذری جهرمی  می‌روند!»،   امین مجیدی: «آذری جهرمی توی گناباد رفته خونه یکی که براش کامنت گذاشته بوده و شام آب دوغ‌ خیار دعوتش کرده! حتی اگر نمایش باشه و حتی اگر برای انتخابات باشه، جامعه به این سطح از دلخوشی‌های حتی نمایشی نیازمنده و وجودشون میتونه خیلی مفید باشه اگر به بن‌بست و ناامیدی نخوره.»،   بانو رولز رویس: «مردم باحالی داریم. اگه کسی که رتبه کاری و شغلی و حقوقی بالاتری از ما داره ما رو آدم حساب نکنه می‌گیم خودشو گرفته اگه یکرنگ باشه میگن پوپولیسته.این آقا رئیس جمهوری نیست که حالا با یه آب دوغ خیار خوردن‌شان مملکت داریش متزلزل بشه. نمی فهمم مشکلش چیه؟!»  سید احسان حسینی: «شوآف است؟ نمی‌دانم برای ریاست جمهوری برنامه دارد؟ خبر ندارم و نیت خوانی هم بلد نیستم فقط می‌دانم هر اتفاقی که سد میان مردم و مسئولان را بشکند مبارک است.»،   حریه: «اگر آذری جهرمی بیاد خونمون انقد کار براش دارم رسیدگی کنه که آب دوغ خیار که چه عرض کنم کباب هم بدم نمیاد»،   نرگس: «وزیر جوان رفته گناباد خونه‌ یکی به صرف آب‌دوغ خیار. آقا ما هم تو تهران به صرف قرمه‌سبزی دعوت کنیم میاید شام خونمون؟ دست‌پختم هم خوبه تازه»،   شوهر آهو خانم: «۸۵ درصد احتمال میدم داستان آذری جهرمی تو گناباد و آب دوغ خیار ساختگی و از قبل طراحی شده باشه.»،   

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۷۷۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نواخته شدن زنگ سپاس معلم در گناباد

دریافت 19 MB

تصویربردار: هادی شمسی ثانی

کد خبر 6094526

دیگر خبرها

  • واکنش آذری جهرمی به افشای قرارداد شهرداری تهران با شرکت چینی/ سکوت میرسلیم جالب است
  • آذری جهرمی: سکوت جناب آقای میرسلیم جالب است!
  • نواخته شدن زنگ سپاس معلم در گناباد
  • اختصاص۱۳۵ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های ورزشی گناباد
  •  میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های ورزشی گناباد تخصیص یافت
  • آذری جهرمی: بسازیم، کلنگ نباشیم!
  • توزیع روزانه میوه و صیفی در میدان مرکزی به ۲۲ هزار تن رسید
  • از کجا میشه لوازم یدکی چانگان خرید و ارسال داشته باشه؟
  • کنایه آذری جهرمی به صداوسیما: «بنیاد آقاخان» عکس‌العملی شبیه «ساترا» نداشت
  • برای مبارزه با این بیماری خیار تلخ بخورید