Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی رغم تماس نمایندگان کوتینیو با آرسنال، جذب یک مدافع میانی در اولویت توپچی ها قرار دارد.

طرفداری - آینده فیلیپه کوتینیو در بارسلونا در هاله ای از ابهام قرار دارد و وی 18 ماه پس از پیوستن به بلوگرانا علاقه مند است از این تیم جدا شود.

به گزارش Guardian، فیلیپه کوتینیو قصد جدایی از بارسلونا را دارد و جولیانو برتولوچی و کیا جورابچیان در جستجوی باشگاه برای وی هستند و به همین منظور کوتینیو را به آرسنال پیشنهاد داده اند، تا ببینند این باشگاه علاقه ای به جذب این هافبک برزیلی دارد یا خیر؟

با این حال اولویت اول آرسنال در حال حاضر و در فاصله دو روز تا پایان فصل نقل و انتقالات، جذب یک مدافع میانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدایی لورن کوشیلنی به مقصد بوردو موجب شده آرسنال در صدد جذب یک جانشین برای وی باشند و اونای امری قصد دارد خط دفاعی تیمش را تقویت کند.

انتظار می رود که امری در دیدار روز یکشنبه مقابل نیوکاسل از زوج سوکراتیس پاپاستاتوپولوس و کالوم چمبرز در مرکز خط دفاعی استفاده نماید، اما این تیم به یک مدافع جدید نیاز دارد. راب هولدینگ نیز پس از مصدومیت طولانی مدتش مشغول ریکاوری است.

از دایوت اوپامکانو مدافع لایپزیش و دنیله روگانی مدافع یوونتوس به عنوان اصلی ترین گزینه های آرسنال برای تقویت خط دفاعی نام برده می شود، اما مبالغ مورد درخواست این باشگاه مهم ترین مانع برای این انتقال هاست.

تا این لحظه هیچ گونه تماسی میان بارسلونا و آرسنال برای انتقال قرضی کوتینیو برقرار نشده است. کوتینیو نیز خودش علاقه مند است بار دیگر به لیگ برتر انگلیس بازگردد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۷۷۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لواندوفسکی: پیچیچی؟ سعی می‌کنم باز هم گلزنی کنم

مهاجم لهستانی بارسلونا کسب جایزه پیچیچی را دور از دسترس نمی‌بیند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روبرت لواندوفسکی که در برتری 4 بر 2 شب گذشته (دوشنبه) بارسلونا مقابل والنسیا در هفته سی‌و‌سوم لالیگای اسپانیا هت‌تریک و به این تیم برای قطعی کردن سهمیه لیگ قهرمانانش و بازگشت به رده دوم جدول رده‌بندی لالیگا کمک کرد و پس از این دیدار هم به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد، در این خصوص گفت: مهمترین چیز این است که حتی با وجود دریافت 2 گل، ما می‌توانیم 3 یا 4 گل بزنیم. این کاری است که ما باید انجام دهیم و هجومی‌تر بازی کنیم.

وی با اشاره به نتیجه نیمه اول این دیدار که بارسا 3 بر یک در نتیجه عقب بود، اظهار داشت: می‌دانستیم که در نیمه دوم باید با سرعت بیشتری بازی کنیم و صبور باشیم اما مهمترین چیز نزدیک شدن به محوطه جریمه حریف بود. ما بارسلونا هستیم و باید فوتبال هجومی بازی کنیم و گل‌های زیادی بزنیم.

ژاوی: برای فصل بعد همه باید پیشرفت کنیم/ «لِوا» الگوست

مهاجم لهستانی بارسلونا که در حال حاضر با بهترین گلزن لالیگا سه گل اختلاف دارد، درباره اینکه آیا می‌تواند این فصل جایزه پیچیچی (جایزه‌ای که به بهترین گلزن لالیگا تعلق می‌گیرد) را از آن خود کند، خاطرنشان کرد: من در حال حاضر 16 گل به ثمر رسانده‌ام اما فرصت به ثمر رساندن گل‌های بیشتر را دارم و شاید انجام این کار در بازی‌های بعدی آسان‌تر باشد. سعی می‌کنم باز هم گلزنی کنم اما در مقطع پایانی فصل تیم‌های سختکوش‌تر می‌شوند. به هر حال ما باید تلاش کنیم و در بازی‌های باقیمانده به پیروزی برسیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کنایه پوستکوگلو به آرسنال: ما اینطور بازی نمی‌کنیم
  • فوتبالیستی که 90 دقیقه برای تراکتور دوید (عکس)
  • روبرت لواندوفسکی یک پیشنهاد نجومی از عربستان را رد کرد
  • در صورت دریافت پیشنهاد مناسب؛ آمادگی آرسنال برای فروش گابریل ژسوس
  • تمایل آرسنال و جورجینیو به ادامه همکاری با یکدیگر
  • هیچ آسمانی زیر آتش توپچی‌ها امن نیست!
  • لواندوفسکی: پیچیچی؟ سعی می‌کنم باز هم گلزنی کنم
  • ژاوی: تصمیم‌ به ماندن در بارسلونا ساده بود؛ همه باید در فصل آینده پیشرفت کنیم
  • طرح پیراهن خارج از خانه آرسنال برای فصل 25-2024 لو رفت / عکس
  • آرزوی ستاره سیتی: آرسنال امتیاز بدهد، خوب می‌شود