Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، «اسدالله بادامچیان» دبیرکل حزب موتلفه اسلامی طی نشست خبری ضمن تبریک به مناسبت روز خبرنگار و تشکر از اهالی رسانه برای این حضور  گفت: از همه رسانه هایی که در طول سال گذشته اخبار حزب موتلفه اسلامی را منتشر کردند و نظرات ما را سمع و نطر ملت شریف ایران رساندند، متشکریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در گام نخست انقلاب توانستیم در خدمت نظام و اسلام باشیم؛ حزب در طول این سال ها موفق و ثابت قدم بوده است.

بادامچیان با اشاره به شهدای حزب موتلفه اسلامی، تصریح کرد: برخی‌ها در طول گام اول توانستند انجام وظیفه کنند و خداوند به آن‌ها انعام شهادت را داد و ما به فعالیت در این حزب افتخار می کنیم.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی : گام دوم انقلاب دوره ای است که مشکلات کشور حل خواهد شد و کشور ما به عنوان کشوری شاد و آباد و بهتر از اکنون به پیش خواهد رفت و در جهان منادی صلح و آبادی خواهد بود.

وی اظهار امیدواری کرد: گام دوم، حرف دوم نیست. انشالله در گام دوم بتوانیم به عنوان حزبی قوی و فعال در خدمت ملت، رهبری معظم انقلاب و نظام کار کنیم و طبیعتا اهالی رسانه نقش  موثر و مهمی ایفا خواهند کرد.

بادامچیان گفت: ما برای گام دوم با تحولی متناسب در آذر ۹۷ مجمع عمومی خود را با حضور هزار نفر از نمایندگان خود از بیش از ۳۰۰ دفتر موجود در کشور برگزار کردیم.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه در این دوره ما اعضای شورای مرکزی، طبق مجمع عمومی  از ۳۰ نفر به ۳۵ نفر افزایش دادیم، گفت: اکنون ۳۵ نفر از اعضای اصلی و ۵ نفر علی البدل و از چهار نسل انقلاب در این شورای مرکزی حضور دارند. ۸نفر از اعضای قدیمی ً ۱۵ نفر از نسل دوم، نزدیک ۱۷ نفر از نسل سوم  و بقیه اعضا  از نسل چهارم هستند که از درون حزب موتلفه برخاستند و از نوجوانی حضور داشتند.

وی با تاکید بر اینکه ما در حزب موتلفه اسلامی نیرو جوان استقراض نمی کنیم، خاطرنشان کرد: دوستانی که از نوجوانی در موتلفه انجام وظیفه کردند اکنون از سربازی به سرداری رسیدند.

وی ادامه داد: در مجموعه جدید، مواضع هفتگی را به رسانه ها ارسال می کنیم.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه ما تنها حزبی هستیم که کمیته بین الملل ما در بخش های مختلف فعال است، گفت: ارتباط و تعامل با اتحادیه احزاب اسلامی که آقای حمید ترقی مسئول آن است و همچنین با اتحادیه احزاب حامی مقاومت فلسطین از این جمله هستند.

وی افزود: حزب موتلفه با احزاب کشورهای گوناگون نیز در ارتباط است. برای مثال اخیرا معاون بین الملل حزب کمونیست چین در خواست داشتند که با حزب موتلفه دیدار داشته باشند و با یکدیگر مذاکره کردیم  و بر روابط خوب دو کشور تاکید کردیم.

این عضو حزب موتلفه ادامه داد: با مراجع و روحانیت و تشکل ها نیز ارتباط داریم چرا که تاکنون روحیه خاص حزب موتلفه بر مبنای تعامل بوده است

بادامچیان با تاکید بر اینکه ما چه قبل، حین و قبل از انقلاب هیچ‌گاه برخوردهای جناحی و سیاسی را در موتلفه نداشتیم، افزود: ما همواره با همه تعامل داشتیم. سلایق سیاسی بسیار محترم هستند به شرط اینکه همه در چهارچوب نظام، قانون اساسی و ولایت فقیه فعالیت کنند.

وی درپاسخ به سوال خبرنگار سیاسی برنا درباره فعالیت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی و اینکه آیا جلسات مشترکی با حزب موتلفه داشته اند یا خیر نیز بیان داشت: جمنا هنوز به صورت رسمی فعالیت نکرده است که آیا جبهه است یا حزب؛ بحث و گفت و گو درباره آن زیاد است. هر مجموعه ای حق دارد و  می تواند فعالیت کند و انشالله آن‌ها هم بتوانند به صورت قانونی برای ملت کار کنند. ما حزب تعاملیم و  امید است بتوانیم همه احزاب را به یک ائتلاف بزرگ در مسیر خدمت و تشکیل مجلس یازدهم که مجلس گام دوم باید باشد کمک کنیم.

 وی همچنین در پاسخ به این سوال خبرنگار سیاسی برنا مبنی بر اینکه به گفته حمیدرضا ترقی، علت شکست اصولگرایان  در انتخابات های گذشته، جمنا بوده است و درباره واکنش مهدی چمران به این سخنان او،‌تصریح کرد: بنده متن نوشته آقای ترقی را ندارم که بخواهم در این باره اظهار نظر کنم. اظهار نظر آقای ترقی، اظهار نظر یک عضو ارزشمند شورای مرکزی موتلفه است و عادت ندارم براساس این که چه کسی چه چیزهایی بیان کرده و دیگری چه جوابی داده است صحبت کنم.

بادامچیان درباره فعالیت این حزب با شورای اتئلاف گفت: حزب موتلفه اسلامی در معاونت سیاسی یک مدیریت دائم انتخاباتی دارد و برای انتخابات اخیر نیز با جامعه روحانیت مبارز و آقای حدادعادل با اتئلاف بزرگ همکار خواهیم بود.

وی اضافه کرد: البته یک حزب به اقتضای حزب بودن باید صاحب نظر و نامزد نیز باشد. بنابراین نامزدها و نگاه های خود را در این جمع بزرگ مطرح می کنیم. چون بسیاری از این دوستان گستردگی موتلفه را ندارند و ما امیدواریم بتوانیم با همه آن هایی که می خواهند کار کنند، همکاری داشته باشیم.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی درباره برخی از حدس و گمان‌ها در خصوص مشارکت پایین مردم در انتخابات اسفندماه امسال گفت: هنوز زود است در این خصوص برآورد داشته باشیم.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در پاسخ به این پرسش که آیا رفتارهای خود را آسیب شناسی کرده‌اید یا خیر، تصریح کرد: آسیب شناسی را همه دارند و ما در این خصوص جلسات آسیب شناسی منظم با کارگروه ها داشتیم اما طراحی برای آینده مهمتر است.

بادامچیان با بیان اینکه مجلس ما همواره مجلس همه تفکرات بوده است، تصریح کرد: مردم در این انتخابات پیش رو به دنبال این جناح و آن جناح نخواهند بود بلکه دنبال مجموعه است که با قدرت مشکلات را حل کند و اهل حقوق نجومی، زد و بند و غیره نباشد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در رابطه با جدایی موتلفه از شورای وحدت گفت: چرا باید جدا شویم. ما از اینکه آنها خود را از جامعه روحانیت جدا ببینید،بحث و گفت و گو می کنیم. موتلفه عضو هیچ گروهی نیست اما با همه تعامل می کند.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه شما درباره برجام و تحریم آقای ظریف چه موضعی دارید اظهار کرد: ما در برجام نه به صورت مطلق منفی هستیم و نه به صورت مطلق ، مثبت.

وی ادامه داد: هیچ گاه حزب موتلفه ، مواضع تند و توهین آمیز اتخاذ نکرده است. ما معتقدیم هر رویدادی نقاط مثبت و یا منفی دارد. در مورد ظریف نیز تاکنون هیچ موضعی که حاکی از تضعیف وی باشد اتخاذ نکردیم. حتی زمانی که ظریف در جبهه مذاکره با جان کری وزیر خارجه وقت آمریکا دیدار می کرد علیه او هیاهو نکردیم چرا که وقتی، کسی از طرف نظام با دشمن مذاکره می‌کند نباید تضعیف شود.

وی درباره تحریم ظریف تاکید کرد: اقدام آمریکا در قبال ظریف را محکوم کردیم  و اتفاقا این تحریم در واقع نشانگر بی تدبیری ترامپ و دارو دسته آن است و عبارتی که در مورد ظریف به کار می برند غیرمنطقی است.

بادامچیان با اشاره به نشست خبری روز گذشته وزیر امور خارجه، گفت: ظریف در این سخنرانی داغ‌تر از دوستان این طرفی ما علیه آمریکا حرف می‌زد.  برخی دوستان نگاه های متفاوتی دارند تا  جایی تندروی کردند که دیگر نمی توانند بازگردند.

 

خبرنگار: آزاده رحیمی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران حزب موتلفه اسلامی حقوق دارو مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۷۷۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفت مجلس با افزایش تعداد نمایندگان

 به گزارش  تابناک به نقل از ایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی با افزایش تعداد نمایندگان مجلس به ۳۳۰ نفر مخالفت کردند.
 

 نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه روز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ صحن مجلس در جریان رسیدگی به گزارش­ کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها­ درباره طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس و تعداد نمایندگان آن‌ها، با ۱۲۰ رای مخالف، ۹۴ رای موافق و ۵ رای ممتنع از مجموع ۲۱۹ رای مأخوذه با این طرح مخالفت کردند.

این طرح خواستار افزایش نمایندگان مجلس از ۲۹۰ نفر به ۳۳۰ نفر بود.

دیگر خبرها

  • نشست مشترک کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی و مسئولین کمیته ملی المپیک
  • خسروپناه: با مکتب حاج قاسم درگیر دعواهای حزبی نمی‌شویم
  • مجلس از فردا وارد بررسی جداول بودجه می‌شود
  • مجلس یازدهم با افزایش نمایندگان به ۳۳۰ نفر مخالفت کرد
  • مخالفت مجلس با افزایش تعداد نمایندگان
  • مالیات بر سوداگری برای کند کردن تیغ سوداگران است/گام بلند مجلس برای هزینه دار کردن فعالیت های سوداگرانه و دلالی
  • پخش زنده صحن علنی مجلس شورای اسلامی
  • اجماع شورای وحدت برای حمایت از یک نامزد دور دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • نماینده مجلس : موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند