Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مهمترین عناوین اخبار اقتصادی امروز سه شنبه ۱۵ مرداد به شرح ذیل است:

آخرین وضعیت برای سرمایه‌گذاری در پل خلیج‌فارس / شناور پیشرفته داخلی با ظرفیت ۱۵۸ مسافر ساخته شد
وزیر راه و شهرسازی از مذاکرات برای سرمایه‌گذاری جهت راه‌اندازی مجدد پل خلیج‌فارس خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بورس مشمول مالیات بر عایدی سرمایه نیست
محمدی گفت: به پیشنهاد نهاد ناظر بازار سرمایه و با موافقت وزیر امور اقتصادی و دارایی، معاملات بازار سهام از دایره مالیات بر عایدی سرمایه خارج شد.

واردات مرغ رویایی تعبیر ناپذیر است / قیمت هر کیلو مرغ ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان
عضو هیئت مدیره کانون سراسری مرغداران گوشتی گفت: با وجود آنکه مسئولان امر برای تنظیم بازار شب عید در نظر داشتند ۳۰ هزار تن مرغ وارد کنند، اما تنها ۷۵۰ تن وارد شد که این امر بیانگر تعبیر نشدن این رویاست.

طرح ملی قبض سبز از ابتدای مهر اجرا می‌شود
صبوری با اشاره به اینکه قبوض کاغذی در حال جمع آوری است، گفت: از ابتدای مهر طرح ملی قبض سبز به منظور سیاست دولت الکترونیک و رفاه حال مشترکان اجرا می‌شود.

صادرات ۳ شناور ساخت ایران به کشور‌های خارجی
عفیفی‌پور گفت: در شهر قشم توان ساخت شناور را داریم به گونه‌ای که تا به امروز ۳ فروند شناور را به کشور‌های مختلف از جمله قطر صادر کرده ایم.

چطور رمز کارت سوخت را بازیابی کنیم؟
شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران نحوه ثبت نام، استفاده و بازیابی رمز کارت‌های هوشمند سوخت را در اطلاعیه جدید خود اعلام کرد.

۱۵۰ میلیون دلار ارز برای واردات کاغذ تخصیص داده شد
قبادی گفت: از میزان ۲۰۰ میلیون دلار ثبت سفارش برای واردات کاغذ از ابتدای امسال تاکنون، حدود ۱۵۰ میلیون دلار ارز تخصیص داده شده است.

سه میلیون تن کالا در بندر امام موجود است / انتقاد تند حجتی از واردات محوری برخی مسئولان
حجتی گفت: هم اکنون سه میلیون تن کالا در بندر امام خمینی (ره) داریم و بیشترین وابستگی ما در بحث روغن و نهاده‌های دامی است.

انتهای پیام/

مهمترین اخبار اقتصادی پانزدهم مردادماه

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی مالیات واردات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۷۷۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری یک قاچاقچی با ٣٢ کارت سوخت در بم

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ عزت الله عبدلی نسب، ظهر دوشنبه گفت: ماموران یگان امداد این فرماندهی در پی دریافت خبری مبنی بر فروش غیرمجاز سوخت توسط یک متهم، با انجام اقدامات اطلاعاتی این فرد را شناسایی و وی را در نزدیکی یک پمپ بنزین دستگیر کردند.

وی، اظهار کرد: ماموران هنگام بازرسی خودروی این متهم ۳۲ عدد کارت سوخت نیز کشف و متوجه شدند یک پمپ نیز در جعبه این خودرو جهت انتقال سوخت قاچاق به درون مشک تعبیه شده است.

سرهنگ عبدلی نسب، با بیان اینکه متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد، تصریح کرد: پلیس با قاچاقچیان سوخت و عاملان تاراج ذخایر ملی کشور با جدیت برخورد خواهد کرد.

کد خبر 6092540

دیگر خبرها

  • هشدار جدی سازمان ملی مهاجرت به مهاجرین درباره پیامک سامانه «سهما» + جزئیات
  • ◄ کارت هوشمند رانندگان کامیون ؛ بخشنامه جدید و خوشحال کننده برای رانندگان
  • ◄ مدرک مورد نیاز برای کارت هوشمند رانندگی چیست + سند
  • ۲۰ شرکت حمل و نقل کالا در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند
  • کارت سوخت این خودرو ها باطل می شود
  • دستگیری یک قاچاقچی با ٣٢ کارت سوخت در بم
  • درخواست مهم وزیر اقتصاد از وزیر راه و شهرسازی/ خودرو‌هایی که سهمیه بنزین آن‌ها قطع خواهد شد؛ کدامند؟
  • سهمیه سوخت خودر‌وهای بدون بیمه قطع می شود(+ عکس نامه)
  • بازداشت قاچاقچی با ۳۲ کارت سوخت در بم
  • کشف ۱۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در دو شناور صیادی