Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@03:14:56 GMT

حکم قصاص قاتل امام جمعه کازرون را تایید شد

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۷۸۱۱۵

حکم قصاص قاتل امام جمعه کازرون را تایید شد

به گزارش خبرنگار مهر، سید عبدالنبی نجیبی امروز در مراسم تکریم و معارفه دادستان شهرستان کازرون با گرامیداشت یاد و خاطره شهید خرسند از وی به عنوان چهره ای خدوم و انقلابی یاد کرد و اظهار داشت: دیوان عدالت اداری امروز حکم قصاص قاتل وی را تایید کرد.

نجیبی با بیان اینکه اکنون اجرای این حکم در دستور کار دستگاه قضایی استان فارس قرار گرفته است، افزود: در مقابله با افراد شرور هیچ مماشاتی نخواهیم کرد و جنایات خائنان به نظام، مردم، انقلاب و شخصیت های انقلابی را فریاد خواهیم زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: کازرون از شهرهایی است که سابقه انقلابی‌گری آن برای همگان محرز است و مردم آن نیز مردمی نجیب، انقلابی و ولایتمدار هستند بر این اساس دشمنان ما برای بر هم زدن آرامش در این شهرها تلاش می کنند و می خواهند چهره های خدوم و اثرگذار را حذف کنند.

نجیبی تاکید کرد: دستگاه قضا در برابر چنین جنایاتی سکوت و چشم پوشی نمی کند و حکم تایید شده را با قاطعیت اجرا می کند.

به گزارش مهر، در این مراسم از تلاش‌های حجت‌الاسلام عبدالحسین لطفی تقدیر و مصطفی انصاری‌فرد به عنوان دادستان کازرون معرفی شد.

گفتنی است؛ در هشتم خردادماه سال جاری حجت الاسلام خرسند پس از مراسم شب احیا مورد سوءقصد قرار گرفت و به شهادت رسید که قاتل وی به سرعت دستگیر و حکم قصاص برای وی صادر شد.

این حکم اکنون از سوی دیوان عدالت اداری تایید شده و دادگستری استان فارس به زودی آن را اجرایی خواهد کرد.

حجت الاسلام خرسند که در سن 52 سالگی به شهادت رسید، 12 سال امام جمعه شهرستان کازرون بود.

کد خبر 4686767

منبع: مهر

کلیدواژه: شیراز امام جمعه کازرون محمد خرسند بوشهر قزوین شیراز گرگان خطبه های نماز جمعه شهرکرد سانحه تصادف بیرجند خرم آباد مشهد مجلس شورای اسلامی آتش سوزی گردشگری ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۷۸۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم

حجت‌الاسلام شاهرخی در یک نشست صمیمی پای صحبت‌های اهالی رسانه در لرستان نشست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، جمعی از اصحاب رسانه لرستان امروز با حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در این استان، دیدار کردند.

رابطه صمیمی حجت‌الاسلام شاهرخی با خبرنگاران لرستان از نکات قابل‌ توجه این محفل محسوب می‌شد و همین صمیمیت سبب شد خبرنگاران دیدگاه‌ها و مشکلات این استان را بی‌پرده بیان کنند.

پیگیری مسائل اساسی لرستان با مشارکت اساتید حوزه و دانشگاه

پروژه‌های نیمه‌تمام، بیکاری و چالش‌های فرهنگی لرستان ازجمله مسائل مطرح‌شده در نشست خبری با خبرنگاران بود و حجت‌الاسلام شاهرخی خواستار رسیدگی به این مشکلات شد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان در این دیدار با بیان اینکه خبرنگاران با سخنی که می‌گویند و قلمی که به‌کار می‌برند، جایگاه مهمی دارند، تأکید کرد: خبرنگاران نباید از روی حدس و گمان قلم بزنند و با مطالب بی‌پایه و اساس اذهان را مشوش کنند.

حجت‌الاسلام شاهرخی عنوان کرد: آگاهی‌دادن درست و به‌دور از بداخلاقی‌ها، کینه و نفرت موردنیاز است و اهل رسانه در این راستا اولین گروهی هستند که این وظیفه را باید به‌درستی انجام دهند.

.

انتهای پیام/ 645/

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی
  • روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • فرهنگ کار در کشور دچار آسیب شده است