Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-06@19:16:18 GMT

تلویزیون به فکر فردای «عصر جدید» باشد

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۷۸۱۲۴

تلویزیون به فکر فردای «عصر جدید» باشد

به گزارش جهان نيوز، «عصر جدید» پرمخاطب‌ترین برنامه تلویزیونی به قسمت‌های پایانی خود نزدیک می‌شود و این به آن معناست که اگر تلویزیون به فکر حفظ بینندگان پرشمار «عصر جدید» است، باید از هم اکنون به فکر جایگزین برنامه‌ای باشد که بتواند حجم مخاطب آن را پای تلویزیون نگه دارد. مسابقه تلویزیونی «عصر جدید» که در نوع خود برای صداوسیما برنامه‌ای بی‌مثال و بی‌رقیب بود، توانست با ایجاد فضایی نو در تلویزیون و کشاندن استعداد‌های مردمی در رشته‌های مختلف، زمینه‌ای برای بالابردن بینندگان تلویزیون ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ردپای مدیریت جدید شبکه سه سیما در راه‌اندازی این برنامه پرمخاطب کاملاً به چشم می‌آید و احتمالاً اگر مدیر دیگری جای علی فروغی در سمت مدیریت شبکه سه حضور داشت، این ریسک را انجام نمی‌داد که برنامه‌ای با محتوای مردمی که وجه غالب آن سرگرمی است از شبکه سه پخش شود. «عصر جدید» ولی به خوبی پاسخ اعتماد مدیران تلویزیون را داد و نشان داد که می‌توان با استفاده از الگو‌های موفق جهانی برنامه‌ای ایرانی ساخت.

در عصر جدید، بینندگان تلویزیون شاهد انواع و اقسام استعداد‌ها بودند. از استعداد‌های فردی گرفته تا گروهی و از هنر‌های نمایشی و رزمی گرفته تا قدرت تفکر و محاسبات ریاضی، از صدا‌های کشف نشده در حوزه موسیقی تا اجرای طرح‌های نمایشی، این برنامه به خاطر تنوع خوبی که در گزینش استعداد‌ها داشت، توانست مجموعه‌ای از آنچه بیننده‌های تلویزیون به دنبال آن هستند را در یک رقابت گروهی به تصویر بکشد.

یکی از بزرگ‌ترین حسن‌های برنامه «عصر جدید» این است که نشان داد ایرانی‌ها برخلاف تصور غلط گذشته، می‌توانند در کار‌های گروهی نیز موفق باشند. گروه‌های نمایشی و ورزشی که در عصر جدید اجرای برنامه داشتند و توانستند نظر مثبت داوران و مردم را به خود جلب کنند، نویدبخش گسترش فعالیت‌های جمعی ورزشی و هنری است. «عصر جدید» با وجود همه موفقیت‌هایش مانند همه برنامه‌های تلویزیونی که از یک نقطه آغاز می‌شود و در یک نقطه به پایان می‌رسد، در حال نزدیک شدن به آخرین قسمت‌هایش است. دقیقاً نکته نگران‌کننده این است که هنوز تلویزیون نتوانسته برنامه جایگزینی برای «عصر جدید» معرفی کند که بتواند جای خالی آن را برای بینندگان شبکه سه پر کند.

پیش از این زمانی که «خندوانه» پر بیننده‌ترین برنامه تلویزیونی بود، شبکه نسیم با معرفی «دورهمی» توانست در دوره‌ای که پخش خندوانه به پایان رسیده بود، جایگزین مناسبی برای آن برنامه معرفی کند. اکنون نیز نوبت شبکه سه سیماست که در شرایطی «عصر جدید» سطح توقع‌ها از تلویزیون را افزایش داده است، جایگزین مناسب آن را تولید کند. بیننده تلویزیون در عصر دیجیتال، در انتخاب سرگرمی دست بازی دارد، در این دوره «عصر جدید» توانست بسیاری از افرادی را که مشتری برنامه‌های ماهواره‌ای بوده‌اند دوباره به پای شبکه‌های صداوسیما بنشاند و ممکن است از فردای روزی که تلویزیون «عصر جدید» نداشته باشد، رقبای تلویزیون از ظرفیت خالی مانده برای افزایش مخاطبان خود استفاده کنند. فرصت باقی مانده تا پایان «عصر جدید» چندان طولانی نیست و امید است برنامه جایگزین بتواند از میراث عصر جدید پاسداری کند.

منبع :  روزنامه جوان                            کپی متن خبر برچسب ها: عصر جدید تلویزیون احسان علیخانی

منبع: جهان نيوز

کلیدواژه: عصر جدید تلویزیون احسان علیخانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۷۸۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی پرسپولیس و نساجی مازندران از تلویزیون + شبکه ۳ و پخش آنلاین

پخش زنده بازی پرسپولیس و نساجی مازندران در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۸:۱۵ امروز آغاز و از شبکه سه و سایت آنتن پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های پرسپولیس و نساجی مازندران امروز _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز پرسپولیس و نساجی مازندران

لیگ برتر ایران (نساجی مازندران - پرسپولیس) ساعت ۱۸:۱۵؛ پخش زنده از سایت آنتن، شبکه سه

کد خبر 750999

دیگر خبرها

  • ادامه «بدقولی کنداکتوری تلویزیون» با رخنه شبکه یک
  • ساعت پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن‌ از تلویزیون + شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی پرسپولیس و نساجی مازندران از تلویزیون + شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • افراد حاکم بر تلویزیون سرمایه‌ها را از بین بردند/ گفتگو
  • گزارش دیدنی تلویزیون کره از جنگ ایران و اسرائیل
  • تبلیغات گل درشت در تلویزیون، سینما و شبکه نمایش خانگی به مرز فاجعه رسیده است/ تلویزیون شفاف‌سازی کند
  • «هفت» دوباره روی آنتن
  • ویدیوی ادعایی درباره هک تلویزیون و پاسخ صداوسیما
  • ماجرای ادعای هک شدن شبکه ۲ تلویزیون چه بود؟
  • واکنش شبانه به ادعای هک شدن شبکه ۲ تلویزیون