Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، مهدی تاج در پایان قرعه‌کشی نوزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: امسال قرعه‌کشی نوزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر را برای نخستین بار در خارج از تهران و در شهر مشهد مقدس برگزار کردیم که یکی از ویژگی‌های لیگ امسال از همین ابتدا محسوب می‌شود.

رییس فدراسیون فوتبال افزود: الزامات ایمنی را برای برگزاری مسابقات در ورزشگاه‌ها خیلی جدی گرفتیم و نیروی انتظامی هم با ارسال نامه‌ای که برای همه الزام‌آوار بود تاکید کرد که مسئولان امنیتی خواستار رعایت الزامات امنیتی در ورزشگاه ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاج اضافه کرد: سه شرط برگزاری مسابقات در ورزشگاه‌ها روشن و مشخص است. شرط نخست اینکه حتما باید بلیت فروشی به طور الکترونیکی باشد، شرط دوم اینکه ورزشگاه‌ها مجهز به گیت شوند و سوم اینکه هر فردی روی سکو و صندلی خود بنشیند.

رییس فدراسیون فوتبال افزود: با این شیوه می‌توانیم مطمئن باشیم تعدادی که وارد ورزشگاه می‌شوند همان تعدادی هستند که در واقع بلیت خریده‌اند و کسی اضافه‌تر وارد ورزشگاه نمی‌شود و می‌توانیم یک سری مسابقات امن داشته باشیم.

تاج ادامه داد: الزامات دیگر کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا را نیز سعی می‌کنیم با تدبیر، مدیریت و برنامه‌ریزی انجام بدهیم به گونه‌ای که مشکلی پیش نیاید.

وی گفت: این الزامات، قوانین الزامی انجام مسابقه است و البته ای اف سی پیشنهاد داده و به همه کشورها عضو هم ابلاغ کرده و سال‌هاست این الزامات را انجام می‌دهیم. به عنوان مثال در سال‌های قبل بحث نور ورزشگاه‌ها را به طور جدی دنبال کردیم و امروز همه ورزشگاه‌ها نور دو هزار لوکس را دارند ولی امسال این سه شرط را به طور جدی در دستور کار قرار دادیم.

رییس فدراسیون فوتبال افزود: قرعه‌کشی امروز، شرط انجام مسابقه نیست و مسابقات وقتی انجام می‌شود که شرایط پیش گفته، فراهم شود. فکر می‌کنم لیگ را اگر شروع کنیم، در چهار الی پنج ورزشگاهی که آماده هستند مسابقات را برگزار می‌کنیم و سایر باشگاه‌ها نیز در استان‌های همجوار بدون تماشاگر مسابقات‌شان انجام می‌شود تا شرایط انجام مسابقه فراهم شود.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: لیگ برتر مسابقات لیگ برتر مشهد مقدس فدراسیون فوتبال نیروی انتظامی فوتبال کنفدراسیون فوتبال آسیا فیفا فدراسیون فوتبال فیفا کنفدراسیون فوتبال آسیا لیگ برتر مسابقات لیگ برتر مهدی تاج نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۷۸۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی بدون شکست آرسنال در ورزشگاه وایت هارت لین (25 آوریل، 2004) / فیلم

20 سال پیش در چنین روزی، آرسنال در مصاف با تاتنهام در ورزشگاه وایت هارت لین، با کسب نتیجه 2-2 قهرمان لیگ برتر انگلیس شد. گفتنی است که آرسنال در 4 بازی بعدی خود نیز هیچ شکستی را متحمل نشد و در نهایت به عنوان تنها قهرمان بدون شکست لیگ برتر انگلیس نام گرفت و موفق به کسب جام طلایی لیگ برتر انگلیس شد. تاکنون هیچ تیمی موفق به کسب این جام نشده است.

دانلود (22.7MB)

دیگر خبرها

  • پرسپولیس برای تکرار سه‌گانه فصل قبل، 10 پیروزی و یک تبصره می‌خواهد
  • امتیاز صدرشیمی در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور به مهریز انتقال یافت
  • قهرمانی بدون شکست آرسنال در ورزشگاه وایت هارت لین (25 آوریل، 2004) / فیلم
  • عطش سه گانه قهرمانی ویه‌را با پرسپولیس
  • آغاز مسابقات کشتی جام صفوی با حضور کشتی‌گیران ۳ کشور
  • مهاباد میزبان دو رویداد مهم ورزشی کشور در ماه جاری
  • چرا ساخت استادیوم‌های فوتبال این قدر گران تمام می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در اشکنان
  • افشاگری از اتفاقات تلخ در فوتبال تهران
  • تعیین تیم های داوری لیگ برتر با تایید کارگروه صیانت