Web Analytics Made Easy - Statcounter

برچسب ها: رویداد24 ، فیلم جالب ، فیلم دیدنی ، فیلم روز ، کلیپ دیدنی ، کلیپ روز ، مجوز گواهینامه موتور برای زنان سرگرمی

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 فیلم جالب فیلم دیدنی فیلم روز کلیپ دیدنی کلیپ روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۷۸۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گواهینامه رانندگی با چند نمره منفی ضبط و باطل می‌شود؟

رئیس پلیس راه استان اصفهان با اشاره به ضبط گواهینامه راننده طی سه مرحله به علت گرفتن نمره منفی گفت: چنانچه فرد متخلف دارای ۳۰ نمره منفی باشد گواهینامه او به مدت سه ماه ضبط و در پایان مدت مذکور با پرداخت مبلغی به عنوان جریمه، گواهینامه او مسترد می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، علی مولوی اظهار کرد: بر اساس قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، تخلفات حادثه‌ساز از جمله تخطی از سرعت مطمئنه، سبقت غیر مجاز، حرکت به طور مارپیچ، حرکت با دنده عقب در آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها، عبور از محل ممنوع، دور زدن در محل ممنوع، تجاوز به چپ از محور راه، استفاده از تلفن همراه در زمان رانندگی، نقص فنی مؤثر یا نقص در سامانه روشنایی در شب، توجه نداشتن به فرمان پلیس، رعایت نکردن شرایط مندرج در گواهینامه و مقررات حمل بار، تخلفاتی هستند که اگر راننده آنها را مرتکب شود علاوه بر اعمال قانون لحظه‌ای، نمره منفی نیز در گواهینامه آنان درج خواهد شد.

وی با اشاره به ضبط گواهینامه راننده طی سه مرحله به علت اخذ نمره منفی افزود: چنانچه فرد متخلف دارای ۳۰ نمره منفی باشد گواهینامه او به مدت سه ماه ضبط و در پایان مدت مذکور با پرداخت مبلغی به عنوان جریمه، گواهینامه وی مسترد می‌شود.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: چنانچه پس از اعمال مقررات فوق، در اثر ارتکاب تخلفات جدید ۲۵ نمره منفی دیگر در گواهینامه فرد متخلف لحاظ شود، گواهینامه وی به مدت شش ماه ضبط و پس از انقضای مدت مذکور و پرداخت مبلغی به عنوان جریمه، گواهینامه وی مسترد می‌شود.

مولوی خاطرنشان کرد: هرگاه پس از اعمال مقررات بندهای فوق، در اثر ارتکاب تخلفات جدید ۲۰ نمره منفی دیگر نیز در گواهینامه فرد متخلف لحاظ شود، گواهینامه این دست افراد ابطال می‌شود و بعد از یک سال می‌توانند برابر مقررات و پس از طی دوره آموزشی و پرداخت مبلغی به عنوان جریمه و سپری کردن مراحل مربوطه نسبت به دریافت گواهینامه جدید خود اقدام کنند.

کد خبر 751585

دیگر خبرها

  • گواهینامه رانندگی با چند نمره منفی ضبط و باطل می‌شود؟
  • سنگ جدید اینبار برای دوچرخه برقی؛ شرط محال برای استفاده زنـان!
  • انتشار شایعات عجیب درباره ریحانه پارسـا به دلیل یک کلیپ! | تصویر
  • کلیپ| رمزگشایی از یک پروژه مشکوک
  • پخش مناظره‌های انتخاباتی نامزد‌های مجلس ۱۲ از قاب شبکه همدان
  • استفاده از آمبولانس برای کلیپ اینستاگرامی
  • شورای تامین مجوز حضور زنان را صادر نکرد؛ ترکش‌های حواشی بازی پرسپولیس و سپاهان؟
  • جزئیات دریافت گواهینامه یک‌روزه موتور
  • پیک موتوری برقی در راه بازار تهران
  • کسب ۴ گواهینامه استاندارد بین‌المللی ISO توسط واحد علوم و تحقیقات