Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر، رشید صارمی عصر سه شنبه در جمع اصحاب رسانه بروجرد، اظهار داشت: شهید «محمود صارمی» به عنوان یکی شهدای بزرگ ایران در سطح ملی و بین الملل شناخته شده است و امید است خبرنگاران و اهل قلم رهرو و پیرو خوبی برای شهیدان این عرصه باشند.

وی افزود: وقتی برای احترام به مقام شامخ شهید در جهان یک دقیقه سکوت می شود این نشان از عظمت خون شهید صارمی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برادر شهید «محمود صارمی» تصریح کرد: وقتی که ۱۸۰ رئیس جمهور، مقامات و نخست وزیر در دنیا برای ایران و مقامات کشور و خانواده شهید پیام تسلیت و تبریک ارسال می کنند این نشان دهنده پاسداشت خون شهید صارمی است.

صارمی با بیان اینکه شهید محمود صارمی تا آخرین قطره خون و آخرین لحظه عمرش حس وظیفه شناسی را رعایت کرد، اظهار داشت: وی یک شهید ولایتمدار بود که با حس وظیفه شناسی خود تا آخرین لحظه عمر خبرنگاری کرد.

وی گفت: شهید صارمی چون بین مردم افغانستان بود و درد آنها را لمس کرده بود تا آخرین لحظه عمر در کنار مردم افغانستان حضور داشت و در نهایت با خون خود خبر سقوط مزار شریف را به جهان مخابره کرد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۷۸۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه اعلام شناسایی شهید «کاروان» به خانواده اش

دریافت 37 MB

به گزارش خبرنگار مهر، خبر شناسایی پیکر مطهر شهید «حجت کاروان واجاری» عصر یک شنبه توسط جمعی از مسؤولان به خانواده این شهید والامقام در رودسر اعلام و فراق ۳۸ ساله پایان یافت.

گفتنی است، سرباز شهید حجت کاروان واجاری، ٢٩ آذر سال ۶۶، در منطقه زُبیدات به شهادت رسید و پیکر وی پس از گذشت ٣٨ سال، تفحص، به میهن اسلامی بازگردانده شد.

پیکر مطهر این شهید در روزهای آینده پس از تشییع در رشت و رودسر، در گلزار شهدای روستای خیاط محله بخش چابکسر به خاک سپرده خواهد شد.

کد خبر 6097685

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی رشته آسیب‌شناسی ورزشی و تمرینات اصلاحی در دانشگاه آزاد شهرکرد
  • چرا کمتر شاهد خبرنگاری تحقیقی و پژوهشی هستیم؟
  • لحظه اعلام شناسایی شهید «کاروان» به خانواده اش
  • شهید مقصودی معلمی دلسوز و وظیفه شناس بود
  • شهید مقصودی معلمی دلسوز و وظیفه شناس بودند
  • تاثیرگذاری فرهنگی وظیفه آحاد مردم جامعه است
  • تشییع پیکر مطهر ۴ شهید تازه تفحص‌شده در اصفهان
  • تشییع پیکر مطهر شهید مرزبان در بانه
  • یادواره ۴۰۰ شهید روحانی مازندران
  • تشییع پیکر مطهر شهید گمنام در اشکذر - یزد