Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری، فرمانده سابق نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در یکی سخنرانی‌های خود از صحبت‌های رهبر معظم انقلاب درباره سوال مکران یاد کرد. سیاری گفت:

«از زمانی که خدمت رهبر معظم انقلاب برای اعلام برگزاری همایش توسعه سواحل "مکران" رسیدیم، ایشان فرمودند: «خوب است که این نام مکران احیا شود، زیرا نام اصیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

» تاکید فرمانده معظم کل قوا بر احیای نام تاریخی مکران بر سواحل جنوب خاوری ایران نشان از هوشمندی، دقت نظر و نگاه عمیق ایشان در مسائل منطقه و جهان دارد، چرا که برخی کشورهایی که تاریخ تاسیس آنان حتی به یک قرن نیز نمی‌رسد، به دنبال ساخت هویت‌ها و تاریخ جعلی و ملی برای خود بوده و در این راستا حتی، از جعل اسامی تاریخی در منطقه و سرقت نام بزرگان و اندیشمندان و شاعران و ... ایرانی نیز رویگردان نیستند، پس بر همه ایرانیان لازم است که بجد از هویت، تاریخ، فرهنگ و داشته‌های بزرگ خود که جهان نیز بر آنان اذغان دارد، دفاع نمایند.»

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رهبر انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۷۸۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) احیای سنت گلاب گیری حرم رضوی در باغ دولت‌آباد یزد

(تصاویر) احیای سنت گلاب گیری حرم رضوی در باغ دولت‌آباد یزد

دیگر خبرها

  • ارائه راهکارهای محیط زیستی برای توسعه صنایع در سواحل «مکران»
  • نمایی بسیار زیبا و جذاب از امواج دریا (فیلم)
  • تقاضای بررسی لایحه توسعه سواحل مکران اعلام وصول شد
  • با قدم زدن در خانه تاریخی زینت الملک قوامی به تاریخ سفر کنید + فیلم
  • تغییر مهلت پرداخت عوارض ساخت بناهای گردشگری در ملک‌های تاریخی
  • یک آزمایش جالب زیر آب : شکستن تخم شترمرغ کف دریا (فیلم)
  • آرزوهای شیرین برای محله‌ای در دروازه تاریخ / «دروازه ری» در انتظار لباس نو
  • (تصاویر) احیای سنت گلاب گیری حرم رضوی در باغ دولت‌آباد یزد
  • روایت فرمانده فراجا از اهمیت هجمه سنگین دشمن علیه فرهنگ جامعه
  • فیلمی از قسمِ سردار رادان در قم برای احیای دین را ببینید