Web Analytics Made Easy - Statcounter

سربازان گمنام امام زمان عجل الله تعالی در راستای مبارزه باسوداگران مرگ، اخیرا'' عملیات دیگری در کرمان انجام دادند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان در راستای مبارزه باسوداگران مرگ، اخیرا عملیات دیگری در کرمان انجام شد.



بر اساس این گزارش با اقدام اطلاعاتی و عملیاتی سرباران گمنام امام زمان عجل الله تعالی میزان 190کیلوگرم تریاک در بزرگراه امام رضا در کرمان کشف و یک دستگاه خودروی پژونقره ای رنگ فاقد پلاک کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





این خودرو به علت تاریکی شب متواری شده اما تلاش برای دستگیری متهمان ادامه دارد.



قاچاقچیان قصد داشتند این محموله را به استان های مرکزی کشور منتقل کنند.

 

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: ازدواج خبرگزاری شبستان روزنامه ازدواج آسان شیراز کانون های مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد ازدواج جوانان خراسان جنوبي مبارزه با سوداگران مرگ سربازان گمنام کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۷۸۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایتخت مقاومت اسلامی معطر به عطر شهدای گمنام شد

در آستانه سالروز شهادت رئیس مکتب تشیع امام جعفر صادق علیه السلام، کرمان پایتخت مقاومت اسلامی برای بار دیگر معطر به عطر شهدای گمنام شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، عصر امروز و در آستانه سالروز شهادت رئیس مکتب تشیع امام جعفر صادق علیه السلام کرمان، پایتخت مقاومت اسلامی برای بار دیگر معطر به عطر شهدای گمنام شد.

آیین استقبال از پیکر مطهر این دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس عصر امروز با حضور سرهنگ محمود مهدوی‌فرد، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان و جمع کثیری از مردم شهید پرور و هیئت‌های مذهبی در فرودگاه بین المللی کرمان برگزار شد.

سرهنگ محمود مهدوی‌فرد، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: استان کرمان برای بار دیگر میزبان پیکر مطهر شهدای گمنام است که محل تدفین این شهدا در شهر رفسنجان و منطقه سیمک کوهپایه کرمان  است.

وی با بیان اینکه مراسم وداع از این شهدای گرانقدر، جمعه 14 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود، افزود: مراسم تشییع و تدفین این دو شهید گمنام روز شنبه مصادف با سالروز شهادت امام جعفر صادق علیه السلام خواهد بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان با اشاره به اینکه پیکر مطهر یکی از این شهدا در منطقه سیمک کوهپایه و شهید دیگر در رفسنجان تدفین می‌شود، گفت: شهیدی که در کوهپایه کرمان تدفین خواهد شد، 19 ساله و از شهدای عملیات خیبر و شهیدی که رفسنجان تدفین می‌شود، 24 ساله و از شهدای عملیات بدر است.

به گزارش تسنیم با حضور جمع کثیری از مردم شهید پرور کرمان و هیئت‌های مذهبی پیکر مطهر این شهدای گمنام از فرودگاه کرمان به صورت خودرویی تشییع شد.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • پایتخت مقاومت اسلامی معطر به عطر شهدای گمنام شد
  • استقبال از ۲ شهید گمنام در فرودگاه کرمان
  • جزییات زلزله ۴.۶ ریشتری در کرمان
  • اعتراف تازه رسانه‌های رسمی رژیم صهیونیستی درباره حمله ایران
  • سازمان همکاری اسلامی حمله تروریستی به مسجدی در هرات را محکوم کرد
  • تحلیف سربازان مرکز آموزشی امام رضای بیرجند و مراسم گرامیداشت روز معلم
  • متقاضیان خودروهای خارجی بخوانند/ زمان دقیق عرضه خودروهای برقی اعلام شد + جزییات
  • تغییر در میزبانی استان کرمان از شهدای گمنام
  • ۷ شهید در حمله به نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) در هرات
  • 7 شهید در حمله به نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) در هرات