Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-02@07:47:37 GMT

چین: به خرید نفت از ایران ادامه می‌دهیم

تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۷۸۷۳۷

چین: به خرید نفت از ایران ادامه می‌دهیم

به گزارش جماران؛ برخی مقامات وزارت خارجه چین گفته‌اند که با وجود تحریم‌های آمریکا، پکن به خرید نفت از ایران ادامه می‌دهد.

یک روزنامه صهیونیستی در مطلبی به تداوم خرید نفت ایران از سوی چین و ایستادگی ایران مقابل فشار‌های آمریکا اشاره کرد.

به نوشته شماره دوشنبه روزنامه «جروزالم پست» برخی مقام‌های وزارت خارجه چین در دیدار با مسئولان این روزنامه در پکن اعلام کرده‌اند که چین به خرید نفت مورد نیاز از ایران ادامه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 بر اساس این گزارش، مقامات وزارت خارجه چین به این روزنامه صهیونیستی گفتند در حالی که پکن خرید نفت از ایران را کاهش داده‌، اما به این کار ادامه می‌دهد تا استقلال خود را از تحریم‌های آمریکا نشان دهد و همچنین اقتصاد ایران را حفظ کند.

این روزنامه سپس نوشت: به نظر می‌رسد که ایران نفت کافی برای فروش و ایستادگی برابر فشارهای آمریکا را دارد.

جروزالم پست در خاتمه به آخرین نشست هفتگی وزارت خارجه چین و انتقاد از تحریم‌های آمریکا علیه ایران اشاره کرد.

وزارت خارجه چین هفته گذشته اعلام کرد که مخالف اعمال صلاحیت قضایی آمریکا و تحریم‌های یکجانبه این کشور علیه ایران است  و اینگونه اقدام‌ها هرگز فایده‌ای نداشته و تنها راه برون رفت از تنش‌های موجود، گفت‌وگو و مذاکره است.

دولت آمریکا بعد از خروج از برجام در اردیبهشت‌ماه سال گذشته سیاستی موسوم به «کارزار فشار حداکثری» را علیه ایران در دستور کار قرار داده است. واشنگتن ادعا کرده هدف از این سیاست رسیدن به توافقی جدید با ایران است که در آن به همه مسائل مورد اختلاف پرداخته می‌شود.  مقام‌های جمهوری اسلامی ایران با یادآوری اینکه آمریکا با خروج از توافق هسته‌ای میز مذاکره را ترک کرده هرگونه گفت‌وگوی جدید با دولت این کشور را رد کرده‌اند.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف پکن چین نفت ایران تحریم نفتی ایران تحریم نفت ایران قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۷۸۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا ۵ واحد ارتش صهیونیستی را ناقض حقوق بشر دانست

ایالات متحده آمریکا پنج واحد از ارتش رژیم صهیونیستی را به علت حوادث قبل از جنگ غزه، ناقض حقوق بشر دانست. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از تایمز اسرائیل، وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که پنج واحد از ارتش اسرائیل را مسئول «نقض فاحش حقوق بشر» در حوادث بیرون از غزه می‌داند.

حوادثی که وزارت خارجه آمریکا به آن اشاره دارد مربوط به کرانه باختری و قبل از تحمیل جنگ رژیم صهیونیستی در غزه می‌باشد.

ودانت پاتل سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت که چهار واحد از آنها تخلفات را جبران کردند درحالیکه اسرائیل در رابطه با واحد پنجم اطلاعات اضافی ارائه کرده و گفتگوها در اینباره ادامه دارد.

این اظهار نظر درحالی است که آمریکا تصمیم به خودداری از تحریم واحد پنجم به نام نتسح یهودا گرفته است. 

واکنش مضحک ارتش اسرائیل به احتمال تحریم از جانب آمریکا

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • ایران ۵شرکت و ۷شخص حقیقی آمریکایی را تحریم کرد + جزئیات | بیانیه مهم وزارت خارجه
  • ایران ۵شرکت و ۷شخص حقیقی را تحریم کرد + جزئیات | بیانیه مهم وزارت خارجه
  • آمریکا: برای حفظ منافع ملی با طالبان تعامل می‌کنیم
  • افق پیش رو در مناسبات با عربستان روشن است
  • آمریکا ۵ یگان ارتش اسرائیل را ناقض حقوق بشر اعلام کرد
  • صنعا: واشنگتن مانع صلح در یمن و توقف کشتار در غزه است
  • ۵ واحد ارتش اسرائیل از سوی آمریکا ناقض حقوق بشر شناخته شدند
  • آمریکا ۵ واحد ارتش صهیونیستی را ناقض حقوق بشر دانست
  • سپاه بزرگ‌ترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست
  • سپاه بزرگترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست