Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی و ۳۴ ساله یوونتوس در مورد جشن شادی منحصر به فرد خود صحبت کرد. تاریخ انتشار: 02:23 - 16 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۳۹۶۸۴

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، بیش از حد یک دهه است عادت داریم شادی گل‌های منحصر به فردی بعد از گلزنی از کریستیانو رونالدو، اسطوره فوتبال پرتغال و تیم هایی، چون منچستریونایتد، رئال مادرید و یوونتوس ببینیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در سال‌های اخیر رونالدو یک شادی خاص را بار‌ها تکرار می‌کند و حالا وی از کلید خوردن این شادی گل سخن گفته است. ستاره محبوب پرتغالی ابتدا مسافتی را دویده، بعد به خودش اشاره می‌کند و بعد از چرخش دستان خود را با گفتن این عبارت باز می‌کند؛ Siiuuu.

کریستیانو رونالدو به کانال یوتیوب Soccer.com گفت: "در ذهن من بازیکنان زیادی وجود دارند که من علاقه دارم با آن‌ها بازی کنم. اما اگر قرار به انتخاب باشد، اما من یک ستاره بزرگ از کشور خودم را انتخاب خواهم کرد که البته چند سال پیش درگذشت: اوزه بیو.

اوزه بیو یکی از نماد‌های پرتغال است و او شخصیتی شگفت انگیز بود. او چند سال پیش درگذشت، اما آرزو داشتم روزی کنار او در تیم ملی پرتغال بازی کنم. "

رونالدو همچنین در مورد جشن بعد از گلزنی معروف خود "Siuuu" و چگونگی آغاز علاقه وی به نشان دادن این سبک خوشحالی نیز گفت: "در آمریکا بودیم و مقابل چلسی بازی می‌کردیم که من گلی به ثمر رساندم و دویده، پریدم و این کلمه را فریاد زدیم؛ Siuuu.

در آن لحظه این کلمه به شکل ناخودآگاه به زبانم آمد، اما در ادامه آن را تکرار کردم. حالا بعد از هر بار گلزنی به سمت هواداران می‌روم و با هم این کلمه را تکرار می‌کنیم. "

زیباترین گل دوران حرفه‌ای من؟ "انتخاب یکی از بین حدود ۷۰۰ گلی که زده ام بسیار دشوار است، اما من همیشه ساده‌ترین جواب را انتخاب می‌کنم؛ گل آخر و گل بعدی، زیرا برای من همه گل هایم مهم هستند. "

 

منبع: ورزش سه

 

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دنیای فوتبال رونالدو نیمار آقای گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۷۹۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونالدو؛ یک گوشه در حال رکوردزنی!

به گزارش همشهری‌آنلاین کریستیانو رونالدو یک هت‌تریک دیگر به کوله‌بار هت‌تریک‌هایش اضافه کرد و فاصله‌اش را با ۹۰۰‌گل رسمی در دوران حرفه‌ای به ۱۰گل کاهش داد. در پیروزی ۶بر صفر النصر مقابل الوحده تعداد گل‌های کریس رونالدو به عدد۸۹۰ رسید. او درباره احتمال رسیدن به گل شماره۹۰۰ گفته است: «من همیشه می‌گویم، اعداد به‌طور طبیعی به‌دنبالم می‌آیند، بنابراین من اعداد را دنبال نمی‌کنم، آنها می‌آیند.» بازی بعدی او با النصر پنجشنبه همین هفته در ورزشگاه الاول پارک مقابل الخدود است. احتمالا گل‌های بعدی هم در راه خواهند بود.

این یک هت‌تریک کامل بود؛ یک گل با پای راست، یک گل با چپ و یکی با سر. این دومین باری بود که او موفق می‌شد هت‌تریک کامل انجام دهد. مسی این کار را تاکنون انجام نداده است.

این شصت‌وششمین هت‌تریک دوران حرفه‌ای رونالدو بود؛ ۳هت‌تریک در منچستریونایتد، ۴۴بار در رئال‌مادرید، ۳بار در یوونتوس، ۶تا در النصر و ۱۰بار در تیم ملی پرتغال.

تعداد هت‌تریک‌های کریستیانو ۵۵تا، پوکرها (۴گل در یک مسابقه) ۹تا، گلات‌ها (۵گل در یک بازی) ۲تا.

رونالدو طی ۷‌بازی اخیرش و در ۳۹سالگی، ۳بار هت‌تریک کرده است. نکته اینکه مسی در ۴سال اخیر با پیراهن تیم‌های باشگاهی یک‌بار هم موفق به انجام این کار نشده.

او در تمام رقابت‌های این فصل در ۵۲‌بازی موفق شده ۵۲گل به ثمر برساند.

کریستیانو رونالدو به چهارمین بازیکن خارجی تبدیل شد که بیش از ۵۰گل با پیراهن النصر در تمام رقابت‌ها به ثمر می‌رساند.

آمار کریستیانو رونالدو در النصر؛ ۶۵‌بازی، ۵۹گل و ۱۴پاس‌گل.

برترین گلزنان فصل ۲۴-۲۰۲۳؛ رونالدو (۵۲)، امباپه (۴۹) و هری کین (۴۸).

رونالدو اختلاف گل‌هایش را با میتروویچ به ۱۰تا افزایش داد؛ ۳۲گل در برابر ۲۲گل. در جدول پاس‌گل هم فقط ریاض محرز (۱۱) از رونالدو (۱۰) بیشتر پاس گل داده.

با ۲ گل دیگر، رکورد بیشترین تعداد گل در یک فصل لیگ عربستان هم به رونالدو خواهد رسید.

رونالدو در این فصل در به ثمر رسیدن ۶۶گل تأثیرگذار بود تا با عبور از امباپه با ۶۵ (گل و پاس‌گل) رکورددار این فصل فوتبال جهان باشد.

کد خبر 849564 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها فوتبال کریستیانو رونالدو

دیگر خبرها

  • شادی جواد از شکستن رکوردها و طلسم‌ها!
  • شادی دیوانه‌وار و پیغام کنعانی در وطنی (عکس)
  • عکس| هاشمی نسب؛خوشحال‌تر از وقتی که به پرسپولیس گل زد!
  • رونالدو؛ یک گوشه در حال رکوردزنی!
  • (ویدئو) سانسور‌های عجیبِ صدا و سیما؛از دست زدن تک انگشتی تا حذف کلمه «جان» بعد از نام همسر
  • قهرمانی رئال مادرید در لالیگا و شادی جالب کارلو آنچلوتی به همراه بازیکنان / انیمیشن عمر مومنی
  • واکنش حجازی به ماجرای بازی پیکان و استقلال
  • حجازی: درباره بازی با پیکان بهترین تصمیم گرفته می‌شود
  • مروری بر سانسورهای عجیب در صدا و سیما/ از دست زدن تک انگشتی تا حذف کلمه «جان» بعد از نام همسر (فیلم)
  • اظهارات جالب سرجیو کونسیسائو درباره مهدی طارمی