Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@00:18:49 GMT

هوای اردبیل در چله تابستان به سردی گرایید

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۷۹۹۰۲

هوای اردبیل در چله تابستان به سردی گرایید

به گزارش خبرنگار ایرنا اردبیل این روزها به عنوان تنها استان در کشورمان هست که دمای هوای آن دست کم ۱۰ درجه سانتیگراد از خنک ترین منطقه ایران پایین تر است.

نفوذ جریان هوای پرفشار عرضهای بالاتر علاوه بر این نقاط سبب کاهش محسوس دمای هوای شهرستانهای واقع در جلگه گرمسیر مغان در شمال و نیز منطقه فیروزآباد در جنوب این استان شده است 

هوای ابری و مه آلود ، جلوه های زیبایی از فصل پاییز را در سطح گذرگاه‌های درون‌شهری اردبیل به تماشا گذاشته و باعث شگفتی و شادمانی مسافران تابستانی در این شهر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مناطق سیاحتی و کوهپایه‌ای استان اردبیل هوا به اندازه ای سرد شده  که اهالی روستاها و نیز مسافران را به استفاده از پوشاک ضخیم  وادار کند.

هواشناسی از ادامه هوای خنک تا اوایل هفته آینده در تمام نقاط استان اردبیل خبر داده  که در بعضی نقاط و به خصوص در کوهپایه ها و در بلندی های منتهی به استان گیلان با رگبار و احتمال رعد و برق موقت و در دشت اردبیل با باران ریزه همراه خواهد بود.

اردبیل به خاطر موقعیت خاص جغرافیایی و قرار گرفتن در مسیر جریان ها و توده های مختلف از هوای بسیار متغیر برخوردار است. خنکی هوای این استان و به خصوص در شهرستان های اردبیل ؛ نیر ؛ نمین ؛ سرعین و مشگین شهر در تابستانها منحصر به فرد است.

۶۰۱۹   /۶۰۱۶       

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف استان اردبیل استان گیلان رعد و برق مسافران هواشناسی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۷۹۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران در برخی نقاط فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، کارشناس هواشناسی برای فردا در برخی نقاط بارش‌های رگباری را پیش بینی و اعلام کرده سامانه بارشی جدید از چهارشنبه وارد استان می‌شود و فعالیت آن تا اواخر روز پنجشنبه در بیشتر نقاط فارس ادامه دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تداوم هوای گرم تا چهارشنبه در اردبیل
  • بارش باران در برخی نقاط فارس
  • کیائر تابستان از میلان جدا می‌شود
  • اردبیل و اهواز ابتدا و انتهای مدار کیفیت هوای کشور
  • صلاح حرف آخرش را به لیورپول زد
  • با وجود اختلاف با کلوپ؛ محمد صلاح در لیورپول می‌ماند
  • هوای ۴ شهر ناسالم و آلوده است / پاک‌ترین هوا سهم اردبیل شد
  • در این شهر هیچ کولری روشن نمی‌شود!
  • قیمت تور لوکس استانبول در تابستان ۱۴۰۳ چقدر است؟
  • پایداری هوای استان اردبیل