Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، خورخه آریزا، وزیر امور خارجه ونزوئلا اقدامات اخیر دولت آمریکا را علیه کشورش امپرالیستی و جنایتکارانه توصیف کرد که هرگز نمی‌تواند باعث متوقف شدن روند مذاکرات برای دستیابی به توافقنامه سیاسی دائمی در ونزوئلا شود.

خورخه آریزا در واکنش به مسدود شدن دارایی‌های دولت ونزوئلا در آمریکا از سوی دونالد ترامپ گفت این تصمیم، تلاش برای رسمیت بخشیدن به محاصره واشنگتن علیه کاراکاس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اقدامات اخیر آمریکا را علیه کشورش جنایتکارانه توصیف کرد.

آریزا در این خصوص گفت: «ونزوئلا همچنان در معرض تجاوز امپریالیستی قرار دارد,، اما این بار نه از سوی امپراطوری‌های اروپایی بلکه از سوی یک امپراطوری که چند سال است در شمال قاره آمریکا اعلام وجود کرده است. همه شما، رسانه‌ها و کشور‌های جهان حملات جنایتکارانه‌ای را که یک گروه نژادپرست حاکم بر دولت آمریکا علیه ملت ونزوئلا در پیش گرفته است، مشاهد می‌کنید.»

وی همچنین تأکید کرد که تشدید تنش‌ها از سوی متجاوزان هرگز بر روند مذاکرات سیاسی در کشور تأثیر نمی‌گذارد.

آریزا در این خصوص اظهار داشت: «آن‌ها با حملات خود تلاش می‌کنند روند مذاکره را نابود کنند. رئیس جمهور مادورو گفته است هیچ کسی نه ۱۰۰۰ ترامپ، نه ۵۰۰ بولتون، نه ۴۰۰ مایک پنس، نه ۳۰۰ پمپئو و نه الیوت آبرامز -سفیر آمریکا در ونزوئلا- یا خوان گوایدو نمی‌توانند ما را از حضور پای میز مذاکرات منصرف کنند، مذاکراتی که با حسن نیت و پیشنهادات ملموس برای محقق ساختن توافقنامه سیاسی دائمی در آن حاضر شده ایم.»

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمریکا آمریکای لاتین دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۷۹۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زندانیان ونزوئلا در تلاش برای فرار از زندان از ایستگاه پلیس سر در آوردند (فیلم)



منبع:همشهری

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فرار از زندان با نقش‌آفرینی یک گربه (فیلم) خلاقانه‌ترین مدل فرار از زندان در سال 2023 ثبت شد (فیلم)

دیگر خبرها

  • مراسم معارفه رایزن فرهنگی جدید ایران در ونزوئلا
  • موضع‌گیری عشایر فلسطینی غزه علیه اقدامات تفرقه‌افکنانه اشغالگران
  • تلاش مزدوران اینترنشنال برای توجیه اقدامات وحشیانه پلیس آمریکا + فیلم
  • درخواست بلینکن از رئیس جمهور چین درباره ایران
  • ضد حمله آمریکا به توسعه روابط ایران با شرق | فشار بر مالزی
  • فرار نافرجام از زندان + فیلم
  • اقدامات آمریکا در دهه‌های اخیر نمایشگاهی از جنایات جنگی است
  • زندانیان ونزوئلا در تلاش برای فرار از زندان از ایستگاه پلیس سر در آوردند (فیلم)
  • افزایش اعتراضات دانشجویی در آمریکا به اقدامات اسرائیل علیه غزه/ رییس مجلس نمایندگان آمریکا رییس دانشگاه کلمبیا را تهدید کرد
  • کره شمالی: اقدامات بیشتری برای حفظ قدرت نظامی خود انجام می‌دهیم