Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس عقیدتی سیاسی تیپ مستقل ۲۸۸ زرهی ارتش روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: فرماندهان و کارکنان ارتش با ویژگی ولایتمداری و دشمن شناسی پاسدار ارزش‌های ناب اسلامی و انقلابی هستند.
حجت الاسلام محمدجواد رحمانی افزود: ارتش خود را فدای ملت می داند و با تمام توان در عرصه های مختلف حضوری پر فروغ و با افتخار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: فرماندهان،کارکنان و سربازان ارتش مطیع فرامین رهبری هستند و در مسیر عزتمندی، شکوه و عظمت ایران سربلند می کوشند.
رئیس عقیدتی سیاسی تیپ مستقل ۲۸۸ زرهی ارتش اظهار داشت: همایش آگاه سازی سیاسی برای کارکنان پایور و وظیفه تیپ مستقل ۲۸۸ زرهی خاش با حضور مسئولان تیپ ۲۸۸ در سالن اجتماعات شهدای ارتش و حسینیه سیدالشهداء (ع) برگزار شد.

وی افزود: در این همایش به کسانی که به سئوالات سخنران پاسخگو بودند به رسم یاد بود هدایایی از طرف عقیدتی سیاسی تیپ ۲۸۸ زرهی ارتش اهداء شد.
به گزارش ایرنا همایش سیاسی فرماندهان گروهان و گردان های تیپ ۲۸۸ زرهی و مرکز آموزش ۰۸ خاش با امام جمعه این شهرستان شد.

۷۳۱۰**۳۲۱۳

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام جمعه ایران سالن اجتماعات سیستان و بلوچستان قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۸۰۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پر شور و نشاط پیاده روی در گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان همایش پیاده روی کارکنان سپاه امروز در النگدره گرگان برگزار شد.

همچنین کارکنان دانشگاه علوم پزشکی و ادارات استان با شعار سلامت خانواده ، مردمی سازی سلامت در مسیر تپه بابا طاهر تا سایت ورزشی جنگل النگدره گرگان پیاده روی کردند.

همایش پیاده روی خانوادگی کارکنان ادارات شهرستان مینودشت برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مقابله با هجمه‌های دشمن در گرو بصیرت‌افزایی است
  • شناخت دشمن نیاز به تقویت بصیرت انقلابی دارد
  • سپاه از حریم ولایت و اسلام جانانه دفاع می‌کند
  • برگزاری همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم(ع) در شهرکرد
  • همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم (ع)
  • همایش پر شور و نشاط پیاده روی در گلستان
  • بصیرت و رفتار سیاسی تقویت شود
  • جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه
  • تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه زابل و فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان منعقد شد
  • همایش بزرگ هفته عقیدتی سیاسی در لارستان برگزار می‌شود