Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از تامین مالی هزینه 21 میلیون یورویی طراحی، ساخت و نصب ترانستینر ها در بندر شهید رجایی از سوی این سازمان خبر داد. به گزارش ایسنا، منطقه خلیج فارس، محمد راستاد در حاشیه مراسم بهره برداری از ۱۵دستگاه ترانستینر ساخت ایران و تحویل آنها به شرکت های اپراتوری بندر شهید رجایی و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای ارتقای سطح کیفی و کمی ارائه خدمات به مشتریان بندر شهید رجایی به عنوان پیشرفته ترین و بزرگترین بندر کانتینری ایران و همچنین با هدف افزایش توان و پتانسیل عملیاتی این بندر، قرارداد طراحی، ساخت، حمل، نصب و راه اندازی ساخت ۱۵دستگاه ترانستینر(جرثقیل ساحلی ویژه صفافی کانتینر) در تاریخ ۱۶ اردیبهشت ماه ۹۴ با شرکت ماشین سازی منگان منعقد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی ادامه داد: پس از گذشت دوسال از زمان آغاز فاز اجرایی پروژه در بندر شهید رجایی و با تلاش خالصانه و بی وقفه تمامی عوامل و مسئولین، هم اکنون تمامی مراحل این پروژه با بهره گیری از دانش و توان فنی شرکت های ایرانی به پایان رسیده و آماده تحویل به دو شرکت ترمینال اپراتوری بندر است.  راستاد ظرفیت چیدمان کانتینر توسط این تجهیزات را ۵+۱ در ارتفاع و ۶+۱ در عرض برشمرد و اظهار کرد: ظرفیت باربرداری این ترانستینرها زیر اسپریدر ۴۰ تن است. مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی  مجموع هزینه صرف شده برای طراحی، ساخت و نصب این تجهیزات استراتژیک را ۲۱ میلیون یورو (با قیمت روز ۲۸۰ میلیارد تومان) دانست که از محل اعتبارات داخلی سازمان بنادر و دریانوردی تامین مالی شده است.  وی تصریح کرد: با افزوده شدن این تجهیزات، تعداد ترانستینرهای ملکی سازمان بنادر در بزرگترین بندر تجاری کشور به تعداد ۶۰ دستگاه می رسد و ۲۸ دستگاه نیز متعلق به بخش خصوصی است. راستاد  رقم اشتغالزایی این طرح مهم را ۴۲۰ نفر شامل ۳۲۰ نفر مستقیم و ۱۰۰ نفر اشتغال غیرمستقیم اعلام کرد. وی خاطرنشان کرد: این طرح مهم و راهبردی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در زمینه اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی، ایجاد خودباوری ملی در هنگامه تندباد تحریم ها، حمایت از رونق تولید و همچنین تقویت ناوگان مسافری دریایی و تامین تجهیزات دریایی و بندری مهم ترین استان ساحلی کشور، عملیاتی و بهره برداری شده است. شایان ذکر است، بندر شهید رجایی با بهره مندی از پیشرفته ترین پایانه های کانتینری و برخورداری از تجهیزات روز دنیا، به عنوان بزرگترین و پیشرفته ترین بندر کانتینری ایران محسوب می شود که تخلیه و بارگیری ۸۵ درصد کالاهای کانتینری در سطح کل بنادر کشور را پشتیبانی می کند.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف بخش خصوصی خلیج فارس سازمان بنادر و دریانوردی منویات مقام معظم رهبری یورو قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۸۰۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بودجه ۱۰۰ میلیون یورویی اینتر برای خرید بازیکنان جدید در تابستان

مدیران اینتر وعده دادند که این باشگاه برای خرید بازیکنان جدید در تابستان ۱۰۰ میلیون یورو هزینه خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، اینتر در هفته‌ای که سپری شد توانست با برتری برابر میلان برای بیستمین بار به قهرمانی در سری آ برسد. سران تیم ایتالیایی از همین الان به فکر تقویت برای فصل بعد هستند و ۱۰۰ میلیون یورو برای خرید بازیکنان جدید در تابستان اختصاص دادند.

بر این اساس مدیران اینتر اعلام کردند ۱۰۰ میلیون یورو برای خرید بازیکنان جدید در تابستان هزینه خواهد شد. علاوه بر این، اینتر در حال مذاکره با نیکولو بارلا و لائوتارو مارتینس دو بازیکنش برای تمدید قرارداد است.

این باشگاه در تابستان با پیوتر زیلینسکی و مهدی طارمی نیز به صورت رایگان قرارداد خواهد بست و این دو بازیکن به عنوان بازیکن آزاد راهی اینتر می‌شوند.

اینتر علاوه بر سری آ، توانست سوپر جام ایتالیا را نیز در این فصل به دست بیاورد ولی از لیگ قهرمانان و کوپا ایتالیا حذف شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بهبود شاخص ایمنی عملیات بندری بنادر کشور/ افزایش ضریب ایمنی بندرانزلی
  • خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌ یابد
  •  تاکید بر افزایش همکاری‌های بنادر گلستان و بندر امیرآباد
  • خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌یابد
  • بودجه ۱۰۰ میلیون یورویی اینتر برای خرید بازیکنان جدید در تابستان
  • ساخت نمونک خودرو آتش نشانی باتلاش دانش آموزان نیشابور
  • علاقه مندی روس‌ها برای سرمایه گذاری در بندر امیرآباد
  • نصب علائم کمک ناوبری در مسیر تردد شناورهای دریایی گلستان
  • اعلام آمادگی روس‌ها برای سرمایه گذاری در بندر امیرآباد
  • آخرین جزئیات از آتش سوزی خیابان شهید رجایی/ آتش تحت کنترل است