Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@08:40:19 GMT

اجرای طرح « قبض سبز » در کرمانشاه /حذف قبوض کاغذی برق

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۸۰۴۵۶

اجرای طرح « قبض سبز » در کرمانشاه /حذف قبوض کاغذی برق

امید علی مرآتی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به حذف قبوض کاغذی برق در استان کرمانشاه اظهار داشت: با توجه به سیاست گذاری وزارت نیرو و تاکید مقام عالی وزارت بر حذف قبوض کاغذی، «طرح قبض سبز » در تمام شرکت های زیر مجموعه وزارت نیرو اجرا می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه افزود: براساس این طرح باید تا اول مهر ماه امسال تمام قبض های کاغذی از شرکت های توزیع نیروی برق کشور حذف و صورتحساب به صورت پیامک ارسال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول ادامه داد: ما نیز در شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه زیرساخت ها و روش های خاصی را ایجاد کرده ایم که مشترکان از این طریق صورتحساب خود را دریافت و نسبت به پرداخت آن اقدام کنند.

مرآتی تصریح کرد: مشترکان می توانند شناسه قبض را یا به شماره ۳۰۰۰۸۵۱۲۱ یا ۲۰۰۰۱۵۱۲۱ ارسال کنند و یا از طریق شماره گیری کد *۱*شناسه قبض# نسبت به ثبت قبض خود در طرح جدید اقدام کنند.

وی افزود: مشترکان همچنین می توانند با مامورین قرائت در هنگام مراجعه به منزل همکاری و شماره تلفن همراهی را برای ثبت در طرح قبض سبز ارائه دهند که قبوض به صورت پیامک برای آنها ارسال شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت: مشترکان می توانند به دفاتر پیشخوان نیز مراجعه و اطلاعات قبوض خود را ثبت کنند که دفاتر پیشخوان در اختیار شرکت توزیع قرار دهند.

این مسئول مراجعه به پورتال شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه را به عنوان دیگر روش اعلام کرد و گفت: مشترکان می توانند در قسمت میز خدمت الکترونیکی نسبت به ثبت شماره همراه و قبوض خود اقدام کنند.

مرآتی گفت: هم اکنون طرح «قبض سبز» به صورت آزمایشی در برخی شهرستانهای اورامانات در حال انجام است.

وی از راه اندازی یک اپلیکیشن پرداخت قبوض نیز توسط وزارت نیرو خبر داد و گفت: در هفته های آینده این اپلیکیشن سراسری اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر 4686888

منبع: مهر

کلیدواژه: قبض برق مشترکان پرمصرف منطقه اورامانات بوشهر قزوین گرگان شیراز خطبه های نماز جمعه شهرکرد سانحه تصادف بیرجند خرم آباد مشهد آتش سوزی مجلس شورای اسلامی گردشگری تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۸۰۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی ۲ ساعته گاز در برخی مناطق شهر رضوانشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ شرکت گاز گیلان اعلام کرد: به دلیل تعمیر خطوط انتقال گاز برای پایداری شبکه و ارتقای خدمات رسانی به مشترکان ، جریان گاز مناطقی از شهر رضوانشهر شامل میدان کوثر ، خیابان بیگزاد محله، خیابان محسنی ، کوچه شهادتی ، غدیر ۱ تا ۵ ، تالار علی بیگ ، پشت مدرسه استثنایی و خانه‌های مسکن مهر در شهر رضوانشهر ، فردا سه شنبه، ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۱۴ تا ۱۶ قطع خواهد شد.

شرکت گاز گیلان از مشترکان خواست هنگام قطعی جریان گاز، از دستکاری تجهیزات گاز رسانی خودداری کنند.

پس از پایان تعمیرات، ماموران شرکت جریان گاز را دوباره برقرار خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • توزیع ۶۶ هزار تذکره در دایکندی
  • توزیع عادلانه امکانات در مدارس کرمانشاه با رویکرد محرومیت‌زدایی
  • پرداخت بیش از ۳۸ میلیارد تومان پاداش به کم مصرف‌ها در قزوین
  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به کم مصرف‌ها
  • قطعی ۲ ساعته گاز در برخی مناطق شهر رضوانشهر
  • نخستین موزه برق و روشنایی تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • ایمن‌سازی ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در برابر سرقت کابل
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • ۲۴ برابر شدن قبوض برق برای مشترکان پر مصرف
  • بازدید جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از واحد‌های مختلف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی