Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@16:12:12 GMT

بازدید فرمانده انتظامی گرگان از ایسنا

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۸۰۵۲۶

بازدید فرمانده انتظامی گرگان از ایسنا

فرمانده انتظامی شهرستان گرگان در آستانه روز خبرنگار از دفتر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) استان گلستان بازدید کرد.

سرهنگ محمد شیرازی در گفت وگو با خبرنگاران ایسنا-منطقه گلستان اظهار کرد:‌ رسانه در فرهنگ سازی بین مردم نقش پر رنگی دارد.

وی با تاکید بر اینکه با آگاهی مردم نسبت به قوانین می توان جلوی بسیاری از بی قانونی ها را گرفت، تصریح کرد: رسانه، یاری گر ما در ایجاد آرامش روانی در جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده انتظامی گرگان با بیان اینکه مردم ما امروز پلیس را محرم خود می دانند، افزود: در استان ما احساس امنیت در بین مردم بالاست.
شیرازی با بیان اینکه آخرین مرحله در مقابله با معضلات اجتماعی، مبارزه است، افزود: بسیاری از دستگاه ها می توانند با انجام اقدامات فرهنگی جلوی معضل اجتماعی را بگیرند و کار به مرحله مبارزه که از وظایف نیروی انتظامی است، نرسد.

فرمانده انتظامی گرگان، سهل انگاری مردم را زمینه ساز بسیاری از سرقت ها دانست و گفت: نبود پارکینگ در منازل مسکونی و مکان های عمومی، معضلی در رابطه با سرقت وسایل درون خودرو است. مردم اگر ایمنی منازل مسکونی خود را با نصب حفاظ آهنی، دوربین مدار بسته و ... افزایش دهند، سارقین تمایل کمتری به سرقت از منازل آنها دارند.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف دانشجویان ایران دوربین فرمانده انتظامی فرهنگ سازی محرم قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۸۰۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ‌ها در مهاباد

سرهنگ یوسف اشرفی فرمانده انتظامی مهاباد گفت: به دنبال افزایش سرقت از خانه‌باغ‌های این شهرستان و شهرستان‌های همجوار مراتب به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده در این زمینه ۳ متهم و یک نفر مالخر شناسایی شده و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

سرهنگ اشرفی اضافه کرد: سارقان در بازجویی خود به ۲۴ فقره سرقت اقلام و وسایل خانه از خانه‌باغ‌های این شهرستان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی مهاباد همچنین در ادامه به مردم توصیه کرد: اماکن خصوصی خود را به تجهیزات ایمنی مجهز و از نگهداری وسایل با ارزش در آنها خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان ۳۰۰ میلیاردی در اشتهارد
  • بازداشت دو سارق با ۳۰ میلیارد تومان سرقت در اشتهارد
  • دستگیری سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ‌ها در مهاباد
  • چند خبر از کشفیات پلیس
  • پلیس در خرمشهر ۱۳ فقره سرقت کشف کرد
  • باتری‌دزد ارومیه به آخر خط رسید
  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل یکی از شهرک های مشهد
  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل شهرک سیدی مشهد
  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد