Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، جنرال دوستم، معاون اول ریاست جمهوری افغانستان نسبت به افزایش حملات گروه طالبان در ایام رقابت های انتخاباتی و مذاکرات صلح هشدار داد.

وی گفت: در شرایط کنونی که مذاکرات صلح جریان داشته و انتخابات ریاست جمهوری نیز در پیشرو است، دشمنان مردم افغانستان آخرین تلاش های خود را برای ایجاد وحشت انجام می دهند و با استفاده از هر نوع امکانات، حملات تخریبی خود را شدت بخشیده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اول ریاست جمهوری افغانستان افزود که دشمنان مردم راه پیروزی ندارند؛ پیروزی های به دست آمده نتیجه قهرمانی و فداکاری های هزاران تن از جوانان برومند بوده است که در طول مبارزات عدالت خواهی و خدمتگزاری به مردم و کشور جان باخته و راه آنها همچنان با جدیت تمام ادامه دارد.

گفتنی است که جنرال دوستم، معاون اول ریاست جمهوری افغانستان از مدت ها پیش در ولایت های شمالی این کشور حضور دارد و هفته گذشته نیز یک عملیات نظامی در ولایت های سرپل و فاریاب را رهبری کرد.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جنرال دوستم طالبان افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۸۰۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۱۹ هزار پاسپورت در نیمروز

وزارت امور داخله از توزیع 19 هزار 500 جلد پاسپورت طی سال گذشته در ولایت نیمروز خبر داده است.

به گفته این وزارت، بیش از 110 میلیون افغانی از ناحیه توزیع این تعداد پاسپورت جمع آوری و خزانه دولت واریز شده است.

گفتنی است چند روز قبل نیز ریاست پاسپورت‌‌ طالبان از توزیع بیش از 130 هزار جلد پاسپورت در هرات و ۲۶ هزار و ۳۹۱ جلد پاسپورت در پکتیا  خبر داده بود.

این در حالی است که اخیرا ریاست پاسپورت‌‌ روند گزارش دهی از توزیع تعداد پاسپورت های توزیع شده طی یک سال گذشته را روی دست گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • رادان: مردم افتخار کنید رئیس‌جمهوری دارید که برایش تکلیف مهم است/ بیشترین کسانی که در طرح نور و لایحه عفاف و حجاب تلاش کردند، نمایندگان اصفهان بودند/ ما به سبک خودمان آزادی برای احیای دینمان را ایجاد می‌کنیم
  • آیا حذف زبان فارسی در افغانستان ممکن است؟
  • تلاش دشمنان برای دین زدایی در جهان اسلام
  • گام اول به سمت دولت تنظیم‌گر برداشته شد
  • تلاش برای حل فروکش تنش آبی و ایجاد پایداری شبکه توزیع آب در شهرستان چهارباغ
  • نشست مشترک اقتصادی مقامات ایران و افغانستان
  • توزیع بیش از ۱۹ هزار پاسپورت در نیمروز
  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ 
  • ظرفیت‌های اقتصادی افغانستان برای ایران حائز اهمیت است
  • دستگیری عاملان ایجاد رعب وحشت در باقرشهر