Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-29@22:35:56 GMT

ماجرای قتل زن جوان توسط کارگر رستوران

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۸۰۵۹۶

ماجرای قتل زن جوان توسط کارگر رستوران

خراسان در ادامه نوشت: این مرد گفت من شب کار بودم و وقتی از محل کار به خانه برگشتم و در زدم همسرم در را باز نکرد. من که نگران شده بودم با کلید یدک در را باز کردم و با جنازه کبود همسرم روبه رو شدم. به دنبال اظهارات این مرد، پلیس به قتلگاه در غرب تهران رفت و جسد فریبا با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلیس در نخستین گام از تحقیقات به بازجویی از شوهر وی پرداخت.

این مرد گفت:من هیچ اختلافی با همسرم نداشتم و دیشب در محل کارم حضور داشتم و شاهدان زیادی نیز برای اثبات بی گناهی ام دارم.

وی ادامه داد:هشت النگوی همسرم و یک انگشتری که از کربلا برای او آورده بودند سرقت شده است. همسرم کارگر یک رستوران بود و گمان می‌کنم قربانی جنایت یک آشنا باشد.

پلیس در ادامه بررسی‌ها به رابطه پنهانی فریبا با یکی از همکارانش به نام سعید پی برد. خیلی زود سعید بازداشت شد، اما خودش را بی‌گناه خواند و ادعا کرد از سرنوشت فریبا هیچ اطلاعی ندارد.

پلیس وقتی به بررسی فهرست مکالمات تلفنی سعید پرداخت دریافت، گوشی موبایل وی از شبی که فریبا کشته شده بود به مدت سه شبانه روز به طور کلی خاموش بوده است. این سرنخ شک پلیس را دوچندان کرد و سعید بار دیگر بازداشت شد. تا این که پنجم شهریور سال ۹۶ لب به اعتراف گشود و به قتل اعتراف کرد.

وی گفت:من و فریبا در یک رستوران با هم کار می‌کردیم. از چهار سال قبل او را می‌شناختم و ما تلگرامی با هم ارتباط داشتیم. من از چهار سال قبل به شیشه معتاد بودم و گاهی اوقات هم متادون مصرف می‌کردم. آخرین بار برای دیدن فریبا به خانه او رفتم و با انگیزه سرقت او را خفه کردم.

سعید در بازجویی‌های بعدی ادعایی تازه را مطرح کرد و گفت: وقتی به خانه فریبا رفته بودم او حرف‌هایی زد که عصبانی شدم و او را کشتم. با اعتراف‌های کارگر رستوران برای سعید کیفرخواست صادر و پرونده اش به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

در دادگاه

وی دیروز در حالی پای میز محاکمه ایستاد که اولیای دم از قصاص گذشتند و برای وی درخواست دیه را مطرح کردند. وقتی سعید در جایگاه ویژه ایستاد، گفت: نمی‌دانم چه کسی فریبا را کشته است. من و فریبا همکار بودیم و گاهی اوقات با هم صحبت می‌کردیم. من انگیزه‌ای برای قتل او نداشتم و تحت فشارهای روانی قتل را گردن گرفتم. وی در پاسخ به سوال قاضی درباره این که چرا سه شبانه روز گوشی موبایلت خاموش بود؟ سکوت کرد و پاسخی نداد.

در پایان جلسه، قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۸۰۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای ضرب و شتم در اتوبوس BRT/ هشدار پلیس به مجرمان

خبرگزاری مهر، گروه جامعه؛ فروردین ۱۴۰۳ فیلمی با موضوع "کتک زدن مردم با زنجیر در اتوبوس"، در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که شهروندان تهرانی را نگران کرد.

در پاسخگویی به مطالبات شهروندان در برخورد با این گروه از هنجارشکنان، با تلاش شبانه روز مأموران پلیس شناسایی و دستگیر شد و برای بازسازی صحنه به محدوده جرم در ایستگاه اتوبوس خیابان دماوند آورده شد.

فکر نمی‌کردم این اراذل دستگیر شوند

شاکی پرونده که مورد ضرب و شتم قرار گرفته شده بود می‌گفت: ۲۵ اسفند ماه ۱۴۰۲ طبق هر روز سوار اتوبوس شدم تا به منزل بروم که متوجه شدم گروهی در پشت جمعیت و در شلوغی درب ورودی درب اتوبوس اقدام به جیب‌بری و سرقت گوشی همراه می‌کنند.

با صدای بلند به مردم هشدار دادم که مراقب گوشی‌هایتان باشید ممکنه سرقت شود؛ این حرف من باعث خشم و عصبانیت سارقان شد و پس از سوار شدن و نشستن بر روی صندلی با قمه و زنجیر شروع به صرب و شتم بنده کردند که همان طور در فیلم‌مشخص است التماس می‌کردم که نزنند هنگامی که اتوبوس ایستاد سارقان درب با زور دست باز کردند و پیاده شدند و شروع به ضربه زدن به بدنه و شیشه‌های اتوبوس کردند و متواری شدند و فکر نمی‌کردم این اراذل دستگیر شوند.

مردم حاضر در مکان بازسازی صحنه با دیدن جمعیت پلیس و سارق از پلیس تقاضا داشتند که این افراد باید اشد مجازات را داشته باشند.

و همچنین مردم از اقدامات پلیس قدردانی کردند که امنیت کشور را حفظ می‌کنند تا مردم با خیال راحت از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

هشدار رئیس پلیس پایتخت؛ مجازات سنگین در انتظار مجرمان

سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی پایتخت با اشاره به دستگیری عامل کتک زدن مردم در اتوبوس به مجرمان هشدار داد که پلیس همواره در صحنه بوده و با مجرمان برخورد می‌کند.

سردار محمدیان فرمانده انتظامی پایتخت در حاشیه بازسازی صحنه کتک زدن مردم در اتوبوس به مجرمان هشدار داد که پلیس همواره با اشراف اطلاعاتی و تجهیزات فنی و نیروی انسانی در صحنه بوده و با مجرمان برخورد می‌کند.

فرمانده انتظامی پایتخت گفت: از شهروندی که فیلم ضرب و شتم مردم در اتوبوس را تهیه و مستندسازی کرد تشکر می‌کنم؛ صحنه دل‌خراشی بود اما تجربه و توان پلیس موجب دستگیری این شرور شد و مأموران ما پنج تا ۶ روز بعد از این حادثه هویت متهم را شناسایی کردند.

وی گفت: این متهم به یکی از استان‌های غربی کشور متواری شده و در یکی از روستاها مخفی شده بود که همکارانم با اشراف اطلاعاتی او را دستگیر کردند؛ متهم به هنگام دستگیری با مأموران هم درگیر شد.

سردار محمدیان با هشدار به مجرمان تاکید کرد که پلیس توان و تجهیزات لازم را دارد و از این صحنه‌ها به سادگی نمی‌گذرد و با هماهنگی دستگاه قضائی مجازات سنگینی برای این افراد در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه دادستان تهران هم پیگیر این پرونده بود تا زودتر دادگاه این فرد برگزار شود، این فرد سابقه دار بوده و همدست هم دارد.

کد خبر 6091275

دیگر خبرها

  • عامل جنایت گاندی نمی‌دانست قاتل است | گفت و گو با متهم
  • جزئیات جدید از ماجرای دستگیری زنجیر کش بی آرتی
  • ماجرای ضرب و شتم در اتوبوس BRT/ هشدار پلیس به مجرمان
  • واکنش کاربران شبکه های اجتماعی به ابراز ندامت اشکان خطیبی | کاش شرایطی فراهم شود تا ...
  • عاقبت رؤیافروشی؛ واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به ابراز ندامت اشکان خطیبی
  • ماجرای دریافت انگشتر مقام معظم رهبری توسط یک کارگر
  • ماجرای دریافت انگشتر رهبر انقلاب توسط یک کارگر
  • عکس| ماجرای مصدومیت شدید سعید آقاخانی چیست؟/ حال کارگردان نون خ خوب است
  • واکنش وزیر علوم به یورش پلیس آمریکا به دانشجویان
  • مرد نقاش، راز آتش زدن همسر و فرزندش را فاش کرد