Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@09:40:57 GMT

قلم خبرنگارموجب توسعه شهر می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۸۰۸۸۷

قلم خبرنگارموجب توسعه شهر می‌شود

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حمیدرضا حاجی‌بابایی، نماینده مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه  مراسم جنگ شادی که به مناسبت هفته خبرنگار با حضور اصحاب رسانه برگزار شد  همچنین  تبریک روز خبرنگار گفت: معمولا یک شهر، استان یا کشور مثل ظروف مرتبط هستند و تمام قسمت‌های جامعه با همدیگر رشد می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: رشد خبرنگاران ما با رشد شهر و با رشد عمومی جامعه هماهنگی و ارتباط دارد به همین دلیل هرچقدر ما در زمینه فرهنگ و تمدن قدم برمی‌داریم و ریشه یابی می‌کنیم سوابق تاریخی شهر را پیدا می‌کنیم و به بزرگی و عظمت خود بیشتر پی می‌بریم و راه آینده را پیدا می‌کنیم.

نماینده مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز با جرأت و با تحقیق می‌گوییم استان همدان در یک جایگاه ویژه و برتر قرار دارد و همه زحمات و تلاش‌ها انجام می‌پذیرد.

حاجی بابایی عنوان کرد: همدان یعنی خبرنگاران، مدیران و همه مردمش که در یک مسیر توسعه‌ای قابل قبول و قابل درک و قابل تقدیر در حال حرکت است و با سرعتی که جزء چند استان برتر است.

او گفت: هرچقدر اصحاب قلم و رسانه‌ها کمک و هم افزایی کنند خودشان را بزرگ می‌کنند به همین دلیل است که شاید سخت‌ترین کاری که می‌توان انجام داد هم سویی و هم جهتی است که نقش کلیدی و تعیین کننده در استان دارد.

نماینده مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: موقعیتی از این نظر در رشد و توسعه استان نداشتیم و در طول ۲۴ سال گذشته همه مراحل را در قسمت‌های مختلف انجام شده و این موقعیت زیبا را برای خودمان به تصویر بکشیم و با هم‌افزایی و مودت کار‌ها را با سرعت و شتاب بیشتری جلو ببریم و نقش خبرنگاران در این زمینه نقش بسیار خوبی است.

در پایان این مراسم از خبرنگارانی که در مسابقات ورزشی و کتابخوانی به مناسبت هفته خبرنگار شرکت کرده بودند، تقدیر شد.

انتهای پیام/ب

امروز استان همدان در یک جایگاه ویژه و برتر قرار دارد

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رسانه روز خبرنگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۸۰۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده تالو زنان ایران به مدال نقره رسید

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات انتخابی جام‌جهانی ووشو از صبح روز گذشته (۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) در شهر جیاینگ یئن چین آغاز شده است. در روز دوم و پایانی این پیکارهای زهرا جلیلی ورزشکار تالو ایران در فرم دائوشو موفق شد به عنوان دومی دست یابد و صاحب مدال نقره شود. در این فرم ورزشکاران چین مقام‌های اول و سوم را از آن خود کردند.

در این پیکارها ۳۸ کشور و ۳۰۰ شرکت‌کننده حضور یافته‌اند.

کد خبر 6088646 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • سندرم تراکم،بلای جان کلانشهرها/ ضرورت تغییرالگوی ساخت مسکن از آپارتمان‌های ‌انبوه به خانه‌های یک طبقه حیاط‌دار
  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا
  • معرفی و انتصاب مجری و نماینده بنیاد علوی در استان کهگیلویه وبویراحمد
  • احیای منطقه اقتصادی جهان‌آباد بعد از ۱۴ سال/ بندر خشک در جهان‌آباد راه‌اندازی می‌شود
  • تغییر الگوی ساخت مسکن نیازی جدیست
  • طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی باید در اولویت مجلس پیش رو باشد
  • نماینده تالو زنان ایران به مدال نقره رسید
  • تحقق توسعه پایدار با همدلی و انسجام مجلس و دولت
  • افغانستان ظرفیت پیشبرد روندهای توسعه‌ای با همسایگان را دارد