Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@19:18:05 GMT

نجات ۳ نفر با تلاش آتش نشانان همدانی

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۸۰۸۸۹

نجات ۳ نفر با تلاش آتش نشانان همدانی

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمد رضا بیاناتی، رئیس سازمان آتش نشانی همدان گفت: طبق اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات در مورخ ۱۵ مرداد، ۵ عملیات اطفای حریق و ۹ عملیات امداد و نجات و یک مورد عملیات احتیاط حریق حاصل تلاش فرشتگان نجات شهر همدان در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: عملیات‌های انجام شده در این تاریخ ۵ مورد آتش سوزی شامل حریق باغ در رکنی، حریق پیک نیک در بلوار ارم و ۳ مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی در شورین و سعیدیه ۲ مورد بوده است.

رئیس سازمان آتش نشانی همدان با اشاره به اینکه ۹ مورد عملیات امداد و نجات شامل ۳ مورد نجات افراد محبوس شده در منزل در شیرسنگی، صدف و امیرکبیر، ۲ مورد نجات حیوانات در هنرستان و سعیدیه، ۳ مورد مهار حیوانات در سعیدیه و شهرک مدرس ۲ مورد و رفع آبگرفتگی در کمال آباد توسط آتش نشانان به انجام رسید، افزود: در این عملیات‌ها ۳ نفر هم نجات یافتند.

بیاناتی بیان کرد: شهروندان ۴۸۰ بار با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته اند که از این تعداد تماس ۱۵ مورد منجر به عملیات شده، ۱۷ تماس جهت مشاوره و راهنمایی، ۵۳ تماس اشتباه و متاسفانه ۳۹۵ مورد ایجاد مزاحمت بوده است.

انتهای پیام/ب

برقراری ۴۸۰ تماس با سامانه ۱۲۵ همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امداد و نجات آتش نشانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۸۰۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات پیاده‌راه‌سازی خیابان باباطاهر همدان آغاز شد

عملیات ساخت پیاده‌راه در خیابان باباطاهر همدان که جزو طرح‌های مصوبه طرح جامع شهری همدان بوده است امروز با حضور مسئولان و مردم آغاز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، امروز عملیات ساخت پیاده‌راه باباطاهر با حضور شهردار همدان، رئیس شورای شهر همدان، اعضای شورا، فرمانده انتظامی شهرستان، اساتید دانشگاه و مردم همدان آغاز شد.

همدان با شش خیابان اصلی به میدان مرکزی شهر (میدان امام) متصل می‌شد که خیابان‌های بوعلی و خیابان اکباتان در سال‌های گذشته به پیاده راه تبدیل شد و امروز نیز عملیات اجرایی پیاده‌راه شدن خیابان باباطاهر آغاز شد که این پروژه به طول 80 متر و عرض 35 متر در 80 روز انجام می‌شود.

به گزارش تسنیم، کمک به نشاط و تندرستی شهروندان، کمک به جذب گردشگر، کمک به حفظ محیط زیست، حل گره‌های ترافیکی مرکز شهر و کاهش آلودگی هوا را می‌توان از مهم ترین اهداف یا مزایای اجرای پیاده‌راه‌ها در همدان نام برد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کاخ سفید: از تلاش چین برای برقراری امنیت در منطقه استقبال می‌کنیم
  • آتش‌نشانان بوشهری کودک گرفتار در بالابر را نجات دادند
  • نجات جان مادر باردار قمی از مرگ حتمی
  • بیش از ۱۸۷ هزار مادر همدانی مشاوره فرزندآوری دریافت کردند
  • بیش از ۱۸۷ هزار مادر همدانی مشاور فرزندآوری دریافت کردند
  • نجات فرد مجروح از بین شعله‌های آتش توسط آتش نشانان
  • عملیات پیاده‌راه‌سازی خیابان باباطاهر همدان آغاز شد
  • عملیات چهار ساعته نجات برای فرد گرفتار در ارتفاعات ریگ
  • عملیات نجات نفس‌گیر در سیل عربستان؛ مهارت این جوان ستودنی است! | فیلم
  • تجمع دانشجویان همدانی در حمایت از آزادی خواهی دانشجویان جهان