Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ عظیمی روز سه شنبه در مجمع انتخاباتی هیئت ورزش های رزمی  اظهار کرد: مجید رازانی رزمی کار لرستانی یکی از برندهای ورزش های رزمی ایران  و  از کسانی است که در رشته ورزشی موتای اولین مدال طلای ورزش رزمی را کسب کرده است لذا باید از پتانسیل او در هیئت استفاده شود .

او با بیان اینکه در ورزش های رزمی  حمایت از ورزش بانوان باید در اولویت قرار بگیرد،افزود:  هرجایی که ما به ورزش بانوان اعتماد کرده ایم خروجی خوبی را چه در حوزه همگانی و چه در بخش سلامت وهمچنین قهرمانی شاهد بوده ایم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عظیمی تصریح کرد:  در کاروان اعزامی بازی های آسیایی 2018 فدراسیون ورزش های رزمی با اعزام دو تیم سامبو وپنجاک سیلات توانست یک مدال برنز در بازی های آسیایی در رشته پنجاک سیلات توسط یک خانم به نام کربلایی فر  از استان قزوین کسب کند .

سپرست فدراسیون  ورزش های رزمی نقش ورزش بانوان را  در حوزه سلامت و مهم ارزیابی کرد و گفت:  بانوان  نیمی از جمعیت کشور هستند لذا باید یک نگاه متوازن وعدالت محورانه نه در شعار بلکه در عمل به این قشر داشته باشیم ودر واقع  دولت تدبیر وامیدنیزهمین نگاه را دارد .

  او با بیان اینکه سلامت  جامعه بانوان  می تواند مانع از آسیب های اجتماعی شود ،خاطر نشان کرد: هم از لحاظ تعداد و هم اثر بخشی قشربانوان   توجه به ورزش بانوان در اولویت موضوعاتی است که جامعه ما امروز به آن نیاز دارد. 

 عظیمی در ادامه با اشاره به استعداد های ورزشی در لرستان ،بیان کرد: بنا به طرح آمایش سرزمینی استان لرستان به دلیل شرایط آب وهوایی وژنتیکی پر از استعدادهای ورزشی درهمه رشته ها  است وباید نگاه خاصی به این موضوع در استان داشته باشیم .

او ادامه دادک   اگر بستری به صورت عدالت محورانه ومتوازن فراهم شود ونگاهمان به  آموزش وپرورش به عنوان معدن استعدادها نگاهی دقیق وکارشناسی باشد می توانیم استعدادهاراکشف و پرورش وحلقه های استعدادیابی را به منصه ظهور برسانیم.

 عظیمی با اشره به امیر حسین درخشان  ملی پوش لرستانی موتای و دلیل عدم اعزام این ورزشکار به مسابقات جهانی تایلند  نیز گفت: دلیل عدم اعزام درخشان به مسابقات جهانی تایلند  پولی بود که انجمن سابق از ورزشکاران  گرفته بودند و مقام عالی وزارت ،جناب داورزنی و خودبنده به عنوان یک کارشناس ورزش با این موضوع مخالفت کردیم چون معتقد هستم گرفتن پول از ورزشکار به معنی  فروختن لباس تیم ملی است به همین دلیل نتوانستیم با این نگاه تیم را  به مسابقات جهانی تایلند اعزام کنیم.

  سپرست فدراسیون ورزش های رزمی یادآورشد: درخشان در مسابقات اصفهال مقام اول را کسب کرد وامیدواریم در مستر شیپ کره جنوبی  که در اوایل مهرماه  افتخارپوشیدن تیم ملی  نصیبش شود ومدال هم بگیرد .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پول جامعه سلامت کره جنوبی ملی پوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۸۱۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران‌چشمه: حضور بانوان به عنوان تماشاگر در زورخانه ها مشکلی ندارد

رییس فدراسیون ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی گفت: تاکنون مجوز فعالیت بانوان در ورزش زورخانه‌ای صادر نشده است اما حضورشان به عنوان تماشاگر مشکلی ندارد.

مهرعلی باران‌چشمه روز یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص حضور بانوان به عنوان تماشاگر در زورخانه‌ها، اظهار کرد: ورزش زورخانه‌ای به طور قطع سوای تربیت جسم در ترویج فرهنگ جوانمردی تاثیرگذار است و این مجوز صادر شده تا مادران و بانوان از نزدیک در زورخانه‌ها برای تماشای این ورزش اصیل ایرانی حضور یابند. البته در طرح شهید طوقانی که با همکاری وزارت آموزش و پروش برای مقاطع چهارم تا ششم ابتدایی برگزار شد، خانواده‌ها به عنوان تماشاگر شاهد هنرنمایی فرزندان خود بودند.

وی در خصوص فعالیت بانوان در ورزش زورخانه‌ای نیز توضیح داد: پیشتر اعلام شد که فعالیت بانوان در ورزش زورخانه‌ای منوط به تصمیم و مجوز نهایی از سوی وزارت ورزش و جوانان است. در شورای سیاست‌گذاری وزارت ورزش تصمیم‌گیری نهایی در خصوص فعالیت یا عدم فعالیت آنان در رشته‌های مختلف تصمیم‌گیری خواهد شد، چنین مجوزی تاکنون برای ورزش زورخانه‌ای صادر نشده است.

رییس فدراسیون ورزش زورخانه‌ای این راهم گفت: قرار است که اواخر خردادماه امسال مسابقات جهانی ورزش زورخانه‌ای با حمایت وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و پارالمپیک در اصفهان برگزار شود. این رقابت‌ها به مدت ۲ روز در بخش تیمی و هنرهای فردی برگزار خواهد شد.

باران‌چشمه ادامه داد: با توجه به گستره این ورزش در سطح جهان، برای شرکت در این رویداد از ۲۵ کشور دعوت شد که تاکنون حضور ۱۲ کشور قطعی است. برای نخستین بار بنا داریم جوایز دلاری را برای این مسابقات در نظر بگیریم که هنوز میزان دقیق مشخص نشده است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: قهرمانی تیم ایران در ورزش های زورخانه ای جهان (فیلم) تکرار قهرمانی جمهوری آذربایجان در مسابقات زورخانه ای

دیگر خبرها

  • هاشمی‌منش رئیس جدید کونگ‌فو و هنرهای رزمی
  • سلگی: رویکرد حمایتی در اعزام گلبال به پارالمپیک داریم
  • پایان لیگ برتر کانوپولو بانوان با قهرمانی تیم اصفهان خروشان
  • نگاهی بر خبر‌های ورزشی یازدهم اردیبهشت استان قزوین 
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • شادابی و طراوت در حوزه ورزش کارگری استان مرکزی ایجاد شود
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری
  • اعلام جزئیات حمایت مؤثر و مستمر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • باران‌چشمه: حضور بانوان به عنوان تماشاگر در زورخانه ها مشکلی ندارد