Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-05@05:53:39 GMT

انتقام اینستاگرامی از همکار بدهکار

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۸۱۰۱۷

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی همدان گفت: بی توجهی یک همکار نسبت به پرداخت بدهی معوق موجب انتقام جویی تلگرامی طلبکار با ایجاد صفحه جعلی در اینستاگرام شد.

به گزارش «تابناک»، سرهنگ فیروز سرخوش نهاد روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: در پی مراجعه شهروند همدانی به پلیس فتا به خاطر هتک حیثیت در شبکه اجتماعی اینستاگرام رسیدگی این موضوع در دستور کار کارشناسان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: به گفته شاکی صفحه جعلی با مشخصات و عکس وی در شبکه اجتماعی اینستاگرام ایجاد شده که حاوی مطالب و تصاویر نادرست و کذب است.

رئیس پلیس فتا همدان توضیح داد: متهم پس از راه اندازی این صفحه اقدام به ارسال پیام برای دوستان و آشنایان شاکی کرده و موجب ناراحتی و سلب آسایش از شاکی شده است.

سرهنگ سرخوش نهاد بیان کرد: با پیگیری های فنی و اطلاعاتی، متهم این پرونده شناسایی و پس از دریافت حکم قضایی دستگیر و به پلیس فتا منتقل شد.

وی اظهار داشت: متهم که از همکاران شاکی بود ابتدا منکر هر گونه تخلف بود اما پس از مواجهه با ادله های انکار ناپذیر به جرم خود اعتراف کرد.

رئیس پلیس فتا افزود: انگیزه متهم از انتقام جویی در فضای اینستاگرام، طلب مالی از شاکی و بی توجهی وی در پرداخت بدهی خود بوده است.

سرهنگ سرخوش نهاد تاکید کرد: انتشار اطلاعات خصوصی افراد از جمله فیلم، صوت و عکس برابر قانون عمل مجرمانه بوده و پلیس فتا با اینگونه جرائم با جدیت برخورد می کند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: همدان انتقام همکار بدهی اینستاگرام عباس بابایی مناسک حج شیخ زکزاکی سامانه رصد قیمت کراسنویارسک بمباران اتمی هیروشیما و ناکازاکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۸۱۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستبند پلیس آگاهی آذربایجان غربی بر دستان کلاهبردار میلیاردی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، جانشین فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری کلاهبردار حرفه ای با بیش از ۶۰ نفر شاکی که به یکی از شهر های کشور متواری شده بود، با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان خبر داد.

سرهنگ سامان غنی زاده با اشاره به اینکه متهم از شاکیان مبلغی بیش از ۲ هزار میلیارد ریال با روش پرداخت سود کلان، کلاهبرداری کرده بود، افزود: متهم دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد.

دیگر خبرها

  • سناریوی خودکشی قتل از آب درآمد | همدستی خیانت‌آمیز زن جوان با مرد همکار
  • هجوم هواداران خشمگین رم به صفحه اینستاگرام آبراهام و کارسدورپ
  • دستبند پلیس عنبرآباد بر دستان قاتل فراری
  • ماجرای ویدئوی وایرال شده عروس ۱۴ ساله! + واکنش فوری پلیس فتا
  • دستبند پلیس آگاهی آذربایجان غربی بر دستان کلاهبردار میلیاردی
  • پیامی که پلیس روی صحفه اینستاگرام این بلاگر منتشر کرد
  • مرد بدهکار از من فیلم سیاه گرفت تا شکایت نکنم
  • سرقت ۱۵ هزار دلار توسط سرایدار خانه
  • «پدرخوانده» در چالوس دستگیر شد
  • پلیس «پدرخوانده» را در یکی از شهرهای شمالی دستگیر کرد + جزئیات