Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- فرمانده نیروی انتظامی گفت: لازم است که تمامی دستگاه ها در حفظ نظم و امنیت و ارتقای احساس امنیت در جامعه پلیس را یاری کنند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پلیس، سردار "حسین اشتری" به مناسبت روز خبرنگار از خبرگزاری تسنیم بازدید کرد و ضمن تبریک این روز به اصحاب رسانه، گفت: رسالت امروز خبرنگاران مطالبه رفتار قانونمند، بسط عدالت و مبارزه با فساد در کنار تبیین بیانیه گام دوم انقلاب است؛ خبرنگاران متعهد و دلسوز، سنگری مستحکم در برابر آماج جنگ نرم دشمنان علیه مردم و نظام هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: انصافا یکی از خبرگزاری هایی که باتدبیر، هوشمندی و دلسوزانه در راستای اهداف انقلاب، منافع مردم و عزت کشور فعالیت می کند، خبرگزاری تسنیم است.
عالی ترین مقام انتظامی کشو تصریح کرد: خدا را شاکریم که جمعی با تخصص و در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و آرمان های انقلاب و مدافع مردم در این خبرگزاری مشغول فعالیت هستند و وظیفه خود را به خوبی انجام می دهند.
فرمانده نیروی انتظامی بیان کرد: به رغم عمر کوتاه این خبرگزاری ارزشمند مسیری را که تاکنون طی کرده است بحمدالله رشد چشمگیری در تمامی حوزه های تخصصی داشته و امروز جزو خبرگزاری های مطرح محسوب می شود و مطمئنا با وجود نیروهای جوان، متعهد و مجرب، آینده درخشانی پیش رو دارید.
وی افزود: امروز خبرگزاری تسنیم پیشتاز در اثرگذاری و انعکاس اخبار و مورد اعتماد مردم است چه بسا برخی اخباری که پیگیر انعکاس آن را در جامعه هستیم از شما می خواهیم که در این راستا ورود پیدا کنید.
عالی ترین مقام انتظامی کشور با بیان اینکه نیروی انتظامی از هیچ کمکی برای تعامل بیشتر با رسانه ها دریغ نمی کند و شما خبرنگاران همیاران رسانه ای پلیس هستید، گفت: حداقل انتظار ما از رسانه ها و خبرنگاران، ارائه یک تصویر واقعی از پلیس در ماموریت ها با انتشار اخبار صحیح، امیدافزا و امنیت زا است که قطعا احساس امنیت را در بین مردم افزایش خواهد داد.
سردار اشتری خاطرنشان کرد: مردم، پلیسی قدرتمند، وظیفه شناس، امانت دار، متعهد، رئوف و مهربان را دوست دارند، رسالت رسانه در قبال پلیس، کمک به شکل گیری و تقویت چنین تصویری از این نیروی خدوم در اذهان عمومی است.
فرمانده ناجا همچنین درباره اقتدار پلیس گفت: با عنایت الهی و حمایت های مردم از پلیس، امروز در اوج اقتدار هستیم و  قرائن و شواهد نیز گویای این مطلب است.
وی تصریح کرد: پلیس مجری قانون و نماد حاکمیت و اقتدار ملی محسوب می شود کسانی از قدرت و صلابت نیروهای مسلح ما از جمله پلیس هراس و واهمه دارند که نمی توانند یا نمی خواهند این ملت عزیز روی آرامش ، امنیت و پیشرفت را ببیند.
عالی ترین مقام انتظامی کشور ادامه داد: از سویی دیگر افرادی زیاده خواه و متجاوز به حقوق عامه مردم بوده و حیات و ممات آن ها در تولید ناامنی و هرج و مرج اجتماعی است؛ به طور قطع در یک جامعه قانونمدار، منضبط و رو به توسعه اعتنا و وقعی به آن ها گذاشته نخواهد شد.
سردار اشتری گفت: پلیس همواره از انتظارات به حق مردم دفاع کرده و امیدواریم مشکلات و مسائلی که دشمنان برای مردم ما به وجود آورده اند با مقاومت و تدبیر پشت سر نهاده و آن ها را مایوس تر از هر زمان خواهیم کرد.
وی ادامه داد: حفظ اقتدار پلیس در همه مقاطع مطالبه اصلی مردم و حاکمیت بوده که البته نقش فعالان و بازیگران رسانه ای، فرهنگی، هنری و سیاسی در تحقق این مهم بسیار تعیین کننده است.
فرمانده ناجا به چهره مردمی پلیس در افکار عمومی اشاره کرد و گفت: ترسیم تصویر صحیح از پلیس نزد اذهان عمومی به عواملی همچون عملکرد مجموعه عوامل انتظامی در حوزه های مختلف اعم از آموزش و توانمندی در اجرای ماموریت ها، رفتار و نحوه برخورد با متهمان و حضور به موقع در صحنه، رعایت دقت، صحت و سرعت و روزآمدی، اتخاذ رویکرد عملی در پیشبرد ماموریت ها و نظارت بر حسن عمل پلیس و عملکرد نظام رسانه ای، فرهنگی و هنری کشور در قبال پلیس بستگی دارد.
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر ارزیابی وضعیت احساس امنیت در جامعه، عنوان کرد: این سوال را باید مردم به ویژه نخبگان و متخصصان امر پاسخ دهند و ارزیابی خود را از وضعیت احساس امنیت اعلام کنند، البته ما نیز دراین زمینه به طور متناوب بررسی و مطالعه لازم را داریم به طور قطع برای بهبود و ارتقای کیفیت عملکرد و تولید و حفظ سرمایه اجتماعی پلیس یک برآوردی از آخرین تغییرات در حوزه احساس امنیت داریم که شاخص ها وضعیت رو به بهبود را نشان می دهند.
عالی ترین مقام نیروی انتظامی ادامه داد: انتظار داریم در خصوص وقوع برخی اتفاقات و ناهنجاری ها و قانون شکنی ها که پلیس وارد عمل شده و با جدیت اقدام می کند، رسانه ها نیز نقش پررنگ و موثری داشته باشند و نگذارند خلاء اطلاع رسانی در جامعه به وجود بیاید.
وی به اتفاقات دی ماه سال 96 اشاره کرد و گفت: در آن زمان بسیاری از شهرها درگیر بودند و دشمن به دنبال کشته سازی بود اما نیروی انتظامی به خوبی توانست این موضوع را مدیریت کند و واقعا عملکرد مطلوبی داشته باشد.
سردار اشتری تصریح کرد: بر اساس نظرسنجی ها توسط صدا و سیما، بسیج و ... بحمدالله هرروز بر اعتماد مردم به پلیس افزوده شده است امروز مردمی بودن پلیس بیش از گذشته در جامعه ملموس است و اقتدار توام با رافت و مهربانی و خدمت رسانی به مردم توسط کارکنان عزیز ما در سراسر کشور از مرز تا مرکز شهرها صادقانه و خالصانه است.
فرمانده ناجا تصریح کرد: از موثر ترین و مهم ترین کارهای نیروی انتظامی در سال جاری تشکیل پلیس امنیت اقتصادی بود که بحمداله از زمان تشکیل آن تاکنون گام های خوبی برداشته شده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مردم پلیس وظیفه شناس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۸۱۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال

ایسنا/مازندران جانشین فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به همکاری ادارات و نهادهای استان در خصوص کاهش تلفات جاده‌ای گفت: کنترل محورهای مواصلاتی در ایام تعطیل اولویت ما محسوب می‌شود که با همکاری استانداری، راهداری و دیگر دستگاه‌ها و البته با محوریت پلیس راهور، توانستیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

سردار سید موسی حسینی امروز، ۸ اردیبهشت در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه اظهار کرد: کاهش ۵۰ درصدی تلفات جاده‌ای در اوایل سال جاری به نسبت مدت مشابه سال گذشته بدون همکاری همه دستگاه‌ها محقق نمی‌شد.

جانشین فرماندهی انتظامی مازندران افزود: محور سوادکوه که از محورهای پرتردد استان است کاهش تلفات را شاهد بودیم و در این ماموریت، راهداری و پلیس تعامل خوبی داشتند.

این مسئول به تکمیل نشدن پل شهر پل‌سفید اشاره کرد و گفت: این پروژه از نقص‌های مهم محور سوادکوه است، باید در اسرع وقت ساخته و بهره برداری شود تا ترافیک آزار دهنده آن، نصیب شهروندان سوادکوهی و البته همکاران ما در پلیس راهور و راهداری نشود.

 حسینی در خصوص طرح‌های دیگر پلیس اشاره کرد: برخورد با اراذل و اوباش مطالبه مهم مردم بوده که با  تعامل و همکاری نیروهای امنیتی و انتظامی، کنترل اراذل و اوباش انجام شد و این روزها کمتر در فضای مجازی قداره کشی می‌کنند.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان با اشاره به کاهش سرقت، بخصوص سرقت از منازل گفت: با کمک دستگاه‌ها،  طرح امنیت محله محور و طرح برخورد با سارقین درحال حرکت را اجرایی کردیم که شاهد کاهش ۲۴ درصدی سرقت، بویژه سرقت منازل بودیم.

وی مبارزه با قاچاقچیان را از دیگر اولویت‌های پلیس عنوان کرد و افزود: برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر بخصوص خورده فروشان در بازارها و سطح شهرها بخوبی عملیاتی شد که نتیجه آن افزایش۱۲ درصدی کشف مواد مخدر بود.

در پایان این مراسم، با قدردانی از زحمات سرهنگ اکبری فرمانده پیشین و سرهنگ عبدی ارشد نیروی انتظامی شهرستان، سرهنگ سعید مهدوی به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان سوادکوه معرفی شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • پلیس به وظیفه قانونی خود در ورزشگاه عمل کرد
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • «طرح نور» نیروی انتظامی مورد حمایت است
  • افزایش ایست‌های بازرسی در تهران؛ نماینده مجلس: این‌ها جزو وظایف عادی فراجا است!
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل تیراندازی در هویزه
  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • انجام ۳ ماموریت پلیسی در استان سمنان/کلاهبردار به دام پلیس افتاد
  • بيش از 89 هزار تماس با مرکز فوريت هاي پليسي گلستان