Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار آذربایجان شرقی طی پیامی موفقیت داوطلبان تبریزی را در کسب رتبه‌های برتر کنکور سراسری تبریک گفت.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، متن این پیام به شرح زیر است:
می توان در سایه آموختن/ گنج عشق جاودان اندوختن
افتخارآفرینی در عرصه علم و دانش و فتح قله های بلند موفقیت، از ویژگی های جوانان هوشمند و باستعداد خطه عالم پرور آذربایجان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خبر موفقیت درخشان دانش آموزان عزیز استان در آزمون سراسری ورود به دانشگاه، مایه مسرت و مباهات مردم شریف آذربایجان شرقی شد.
کسب رتبه های برتر دوم، چهارم و پنجم رشته تجربی توسط آقایان محسن راستکار، رسا ظفری و محمدرضا ارشدی صوفیانی و رتبه سوم علوم انسانی توسط آقای امین ایمانپور برگ زرین دیگری بر افتخارات علمی استان افزود.
اینجانب ضمن تبریک و تهنیت این موفقیت غرور انگیز و ارزشمند خدمت این عزیزان، خانواده محترمشان، معلمان تلاشگر و دست اندرکاران آموزش و پرورش استان، امیدوارم با توکل به درگاه ایزد سبحان، همواره شاهد درخشش نخبگان این مرز و بوم در مجامع علمی باشیم.
محمدرضا پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف آذربایجان شرقی آموزش و پرورش استان خانواده کنکور نخبگان قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۸۱۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانباختن تلخ نخبه کنکور سراسری در ویلای شخصی پدر

زکریا اشکپور مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مازندران اظهار داشت: ساعت ۱۱ امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت، خبر گازگرفتگی حادثه به مرکز ارتباطات اورژانس مازندران اعلام و درخواست بالگرد توسط درمانگاه محمدآباد داده شد که بلافاصله بالگرد اورژانس به پرواز در آمد.

در این حادثه دکتر سید احمد نصرالهی جراح دندانپزشک و پرسنل بیمارستان امام ساری به همراه فرزندش سیداسماعیل نصرالهی نخبه و رتبه برتر کنکور سال گذشته رشته علوم انسانی بر اثر نشت گاز در ویلای شخصی خود در روستای پاجی و میانای ساری دار فانی را وداع گفتند.

این مسئول تصریح کرد: همسر دکتر نصرالهی نیز به دلیل مسمومیت با مونوکسید کربن دچار افت سطح هوشیاری شده بود ولی با انجام لوله‌گذاری در نای نیاز به انتقال به مرکز درمانی داشت که به شهرستان ساری و بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل شد.

دیگر خبرها

  • وزیر کشور پیام فرستاد
  • پیام تسلیت استاندار مازندران در پی درگذشت نخبه مازندرانی
  • ضرورت همکاری دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه
  • پیام وزیر علوم درپی درگذشت نخبه کنکوری
  • پیام درگذشت وزیر علوم در پی درگذشت نخبه کنکوری
  • جانباختن تلخ نخبه کنکور سراسری در ویلای شخصی پدر
  • پیام تبریک بانک سرمایه به مناسبت دهه فجر
  • اعطای بورس به رتبه‌های زیر ۱۰۰۰ کنکور سراسری ۱۴۰۳ برای تحصیل دردانشگاه تربت حیدریه
  • اصل شایسته سالاری باید در مراکز علمی حاکم باشد