Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در همدان با بیان اینکه دوره جوانی بهترین زمان برای شکستن بت‌های نفس انسانی‌است، گفت: اگر بت‌های درون انسان بماند و از بین نرود، در سنین پیری حتی حوصله بلند کردن تبر هم برای شکستن بت ها نخواهد داشت.‌ ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۱ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی صبح امروز در جمع جوانان انقلابی همدان با تاکید بر لزوم استفاده از فرصت‌های جوانی اظهار داشت: کسی که تا 40 سالگی و پس از گذر از جوانی نتواند راه درست را تشخیص دهد دیگر برگشت او سخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: البته این به معنی بسته شدن درهای رحمت الهی نیست بلکه فرصت اصلی تکامل در دوره جوانی است و در این سال‌ها است که انسان می‌تواند به آن چه می‌خواهد دست پیدا کند.

آیت‌الله سبحانی: موسسه جوانان آستان قدس رضوی دوره کاملی از معارف کاربردی به رشته تحریر درآورده استسمنان| روایت تسنیم از بانوی سرخه‌ای که بانی پیوند 100 زوج جوان استآیت‌الله نورمفیدی: برخی‌ها نباید از جوان‌گرایی سوءاستفاده کنند؛ فعالیت اقتصادی ندارم؛ مخالف استاندار غیربومی بودم

امام جمعه همدان دوره جوانی را بهترین زمان برای فکر کردن و انتخاب راه درست عنوان کرد و گفت: یکی از راه‌های فریب انسان توسط شیطان این است که به فرد می‌گوید فعلا دوره جوانی است و هر کاری که دوست داری انجام بده و تا زمان پیری فرصت زیاد است در حالی که در دوره پیری انسان دیگر آن شادابی مورد نیاز را نخواهد داشت.

وی تصریح کرد: خداوند در قرآن در دو سوره نام جوان را آورده است، یکی در سوره کهف و دیگری در جریان حضرت ابراهیم و شکستن بت‌ها.

شعبانی جوانی را دوره بت‌شکنی دانست و گفت: اگر بت‌های درون انسان بماند و از بین نرود، در سنین پیری حتی حوصله بلند کردن تبر هم برای شکستن بت‌ها نخواهیم داشت.‌

وی قلب انسان را حرم‌الله نامید و اظهار داشت: همان گونه که کعبه به خاطر بی‌توجهی‌ها تبدیل به بت‌کده شد، اگر انسان هم به قلب خود و دورنش توجه نکند این حرم الله تبدیل به بت خانه می‌شود.

نماینده ولی فقیه در همدان به راه شکستن بت‌های درون اشاره کرد و گفت: تنها راهی که انسان می‌تواند از طریق آن بت‌های درونی خود را نابود کند قرار گرفتن در مسیر اهل بیت (ع) و توسل  به امیرالمومنین (ع) است.

وی خاطر نشان کرد: وظیفه امروز ما این است که امام خودمان را بشناسیم و بهترین زمان برای امام شناسی نیز همین روزهای شهادت و تولد ائمه و اهل بیت است.

شعبانی با بیان این که باید مراقب باشیم تا فضای مجازی ما را از اهل بیت دور نکند تاکید کرد: جوانان باید با اسلام آشنا شوند و آن را درک کنند.

وی افزود: همان اندازه که در دین اسلام خطاب به جوانان برای خودسازی و زیبایی داخلی تاکید شده ‌به همان اندازه نیز به زیبایی ظاهری و به قول امروزی‌ها به باکلاس بودن تاکید شده است.

نماینده ولی فقیه در پایان با بیان این که خداوند هر چه داشته به پای من و شما ریخته است ابراز داشت: اگر بدانیم همه مخلوقات عالم را خداوند برای انسان خلق کرده است هیچ‌گاه کاری نخواهیم کرد که خداوند از عمل ما ناراحت شود.

وی افزود: جوانی را می‌توان جوان موفق نامید که به طور کلی جوانی خود را در راه خدا و دین خدا خرج کند و رسیدن به ان هم با انجام دادن کارهای گفته شده قابل دسترس است.

انتهای پیام/ش

R41405/P/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۸۲۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی قهرمانان رده سنی جوانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان

 در این مسابقات ۲ هزار و ۳۰۰ کاراته‌کا به مدت ۶ روز در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، زیر ۲۱ سال و بزرگسالان تا امروز پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه در دانشگاه آزاد همدان رقابت دارند.

دختران کاراته کا در پیکار‌های رده سنی جوانان در پنج وزن باهم رقابت کردند و نفرات برتر به شرح ذیل اعلام شدند:

وزن ۴۸- کیلوگرم:
۱. غزل فتحی چشمه از استان لرستان
۲. فاطمه جعفرنژاد از استان تهران
۳. یسنا زرین از استان آذربایجان
۳. دنیا نوروزی عین القاضی از استان همدان

وزن ۵۳- کیلوگرم:
۱. زهرا رضازاده از استان اصفهان
۲. سوگل سروری از استان کرمانشاه
۳. ریحانه روزبهانی از استان تهران
۳. سوگند عیاری از استان تهران

وزن ۵۹- کیلوگرم:
۱. سارینا نوری از استان سیستان و بلوچستان
۲. فرناز عادلی دهنوی از استان اصفهان
۳. محیا نادری از استان همدان
۳. هلیا کماسی از استان تهران

وزن ۶۶- کیلوگرم:
۱. غزل یزدانی از استان البرز
۲. مهسان خدارحمی از استان تهران
۳. مائده نجفی از استان تهران
۳. دیانا افتخاری از استان کردستان

وزن ۶۶+ کیلوگرم:
۱. سارا پاداش از استان قم
۲. مائده شالی از استان قزوین
۳. فاطمه عابدی از استان مازندران
۳. مهلا صداقت از استان مازندران

این پیکار‌ها امروز پنجشنبه در رده سنی بزرگسالان پیگیری می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • آخرین مهلت ارسال اثر به دومین رویداد «اهدای جایزه جوانی جمعیت» در همدان 
  • داوطلبان هلال احمر ایثارگران واقعی هستند
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد
  • معرفی قهرمانان رده سنی جوانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • برگزاری دومین رویداد جوانی در استان همدان
  • رفع موانع ازدواج و فرزندآوری مقدمه جوان سازی و ازدیاد جمعیت
  • اهمیت خانواده و ازدواج برای نسل جوان تببین شود
  • آثار غیرشعاری می تواند ذهنیت جوانان را به فرزندآوری مثبت کند
  • رسیدن به سن تکلیف آغاز مرحله جدید زندگی است
  • شعار سال، یک دستور عملیاتی است