Web Analytics Made Easy - Statcounter

طاهره چنگیز روز چهارشنبه در اولین گردهمایی تولید کنندگان تجهیزات پزشکی منطقه ۷ کشور در اصفهان افزود: امروز در یک جنگ نابرابر اقتصادی علیه نظام جمهوری اسلامی قرار گرفته ایم که هر بخشی باید به نحوی سهم خود را در مقابله با آن ادا کند.
وی با اشاره به ضرورت تولید تجهیزات پزشکی درداخل افزود: آشنا کردن تولید کنندگان با نیازهای بازار می تواند نقشی در تامین نیازها داشته باشد ؛ البته  برخی سراغ این عرصه ها نرفته اند و البته ممکن است گاهی پیچیدگی خاصی هم نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: بخش ارتباط با صنعت در دانشگاه علوم پزشکی و به ویژه بخش تحقیق و توسعه فعال شده است و گاهی ما سراغ برخی صنایع رفته ایم و نیاز است این ارتباط قوی تر شود.
چنگیز گفت: اصفهان علاوه برفرهنگ و هنر، مهد صنعت نیز هست و با توجه به این ویژگی مجوز پارک فناوری صنایع حوزه بهداشت و سلامت با حضور ۴۰ شرکت  دانش بنیان در پردیس شماره ۲ دانشگاه اخذ شده است.
وی ابراز امیدواری کرد که تعداد  این شرکت ها به ۱۰۰ شرکت افزایش یابد و با استقرار خود در این پارک از این عرصه و ظرفیت هم استفاده کنند و حتی برخی صنایع می توانند بخش تحقیق و توسعه خود را در این پارک مستقر کنند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اظهار کرد: در حوزه سلامت محصولات نیاز به بررسی میدانی و بالینی دارد و می توانند در این خصوص از ظرفیت پارک بهره جویند.
وی اضافه کرد: همچنین تجمع شرکت ها در این پارک موجب افزایش فرصت های و همافزایی بیشتر و بهره گیری از فکر همدیگر شود.
چنگیز ادامه داد: تاکید داریم اگر محصولی در استان در حال تولید است و کیفیت آن قابل قبول است در شرایط مساوی، واحدهای علوم پزشکی اجازه خرید از بیرون استان را نداشته باشند.
وی افزود: البته بواسطه بد عهدی بیمه ها و برخی نهادهای دیگری که خدمات دریافت و مطالبات خود را به موقع نمی دهند در پرداخت های دانشگاه علوم پزشکی به شرکت های دارویی نیز اختلالاتی ایجاد شده  ولی از فروردین ماه سال جاری بعد از  پرداخت حقوق کارکنان؛ صنایع پزشکی در اولویت دوم قرار گرفته است.
چنگیز خاطر نشان کرد: همه ما در  یک جبهه می جنگیم و باید در این شرایط اقتصادی جهاد تولید و اقتصادی را با هم به پیش بریم زیرا هدف همه ما  حفظ تمامیت ارضی، اعتلای ایران و حفظ سلامت جامعه است.
 گردهمایی تولید کنندگان تجهیزات پزشکی منطقه ۷ کشور با حضور ۶۰ شرکت تولید کننده محصولات پزشکی و دارویی با هدف بهره گیری از ظرفیت این شرکت ها در تامین محصولات پزشکی و مقابله با تحریم های دشمن در حوزه دارویی و تجهیزات پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد.
در حاشیه این گردهمایی نمایشگاهی از ظرفیت های شرکت های دانش بنیان در حوزه تولید محصولات پزشکی و همچنین نیازهای دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد.

/۷۱۳۴/۶۰۲۲ 

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف حقوق دانشگاه علوم پزشکی شرایط اقتصادی فناوری نظام جمهوری اسلامی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر تحریم ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۸۲۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،  مدیر کل دفتر وزارتی وزارت بهداشت میگوید: در دوسال اخیر ۱۰ هزار تخت خوابگاهی دانشگاهی، به خوابگاه‌های مجردی دانشگاه‌ها افزوده شده و ظرفیت خوابگاه‌های متاهلی دانشگاه‌های علوم پزشکی هم در این مدت افزایش قابل توجه داشته است. 

آقای پورحسینی افزود: در افتتاح صورت گرفته ، یک واحد خوابگاه ۳۳ واحدی به خوابگاه‌های متاهلی دانشجویان علوم پزشکی اضافه شد. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بومی سازی کاتالیست‌هایی که در تولید بنزین استفاده می‌شود
  • حضور بیش از ۶۵۰ شرکت دانش‌بنیان داخلی و خارجی در نمایشگاه ایران‌هلث ۱۴۰۳
  • پایگاه اتوبوس آمبولانس در بویراحمد کلنگ‌زنی شد
  • تولید زیر تیغ واردات یارانه‌ای!
  • راهکار توسعه اقتصادی و تقویت منابع ارزی؛ تولید زیر تیغ واردات یارانه‌ای!
  • همکاری اتاق‌های بازرگانی و پارک علم و فناوری بین‌المللی
  • وزارت علوم برنامه های مطلوبی برای ماندن نخبگان در کشور تدوین کرده است
  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی
  • آماده‌سازی نیروگاه‌های کشور برای تولید حداکثری برق در تابستان
  • کلنگ‌زنی پارک دادا و کاکا در بندرعباس